![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder weet ik niet waar ik mijn benen laat, let ik niet op, zolang het niet vervelend is ofzow. Soms over zijn schouder, soms heb ik gewoon mijn knieën gebogen (omhoog staand) en voeten plat op het bed, en dat hij er tussen ligt. Soms twee benen aan één kant zegmaar. Soms om hem heen geslagen. Soms omhoog, en dan vooral als ik hem zegmaar bij zijn kont vastheb.. Weet ik het.. hier let ik weinig op tijdens de seks zelf, maar als ik er nu zo over nadenk zie ik wel allemaal verschillende posities voor me ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als je heel open bent met je partner, moet je deze is een keer proberen.
je pakt een lange doek (laaken , Dekens) je bint bijde uiteindes om je vriendins enkels, niet te hard! gewoon dat ze in de knop kunnen rusten! en dan draag je met je nek het midden van de lange doek (deken of laaken) ik hoop dat je hem snapt! het lijkt dan uhmm alsof je 2 emmers water draagt! maar dan draag jij je vriendins benen! dan kan ze geen spierpijn krijgen erin! ![]() ![]() adjus -=Pinky=-
||
Citaat:
![]() Beste is als zij ze omhoog heeft , dan kan ik echt lekker lange diepe langzame stoten geven ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() is dan lekkerder om haar heupen ( proberen ) beet te pakken en hard tegen je aan te stoten ![]()
|
![]() |
gewoon langs je leggen een soort van in je nek maar niet in je nek weet je wel en dan ligt op mijn benen en mijn knieholtes zitten om zijn schouders (komt ie ook wel diep... af en toe wel pijnlijk maja)
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (vrouw onder plat op de ondergrond, man plat erbovenop) |
![]() |
||
Citaat:
![]() [edit] Bestaat er eigenlijk (volgens/voor jullie) een ideale positie? Just curious [/edit]
Laatst gewijzigd op 04-09-2002 om 21:29. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn bestemming? *Jan_QLJ* | 2 | 06-12-2005 15:34 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid xxesther | 20 | 07-06-2004 19:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid Ieke | 0 | 09-04-2004 14:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |