Hallo mensen, zaterdag ben ik na een house feestje geweest hier in de stad, het was gewoon buiten. Ik had al ver van te voren besloten dat ik XTC hier ging gebruiken. Rond een uur of 9 had thuis een kwartje gepakt van een paarse lamborghini(ik weet niet precies hoe je het schrijft). Binnen een half uur voelde ik het al, ik voelde me heerlijk, toen gingen we naar het park waar het feest al aan de gang was ik voelde me helemaal super, en heb lekker gefeest un uurtje/ander half uur. Net voor dat het feest was afgelopen ben ik me even gaan zitten, entoen liepen we na de stad toe om verder te gaan, ineenz zat ik even buiten op een terras even te rusten en ik dacht dat het uitgewerkt was dus heb ik nog een kwartje gepakt, entoen ik weet egniet waarom heb ik nog een kwartje gepakt omdat ik het niet voelde beginme te werken, maar ik geloof dat ik al zo vaag wwas dat ik het niet eens meer wist, ik merkte ineens dat iedereen en alles me veelste snel ging, dus ik ging op de grond zitten, op de grond had ik ineens geen gevoel meer in me armen en benen, ik vond het echt heel eng en iedereen keek me ook aan en zei dat ik eruit zat alsof ik compleet de weg kwijt was, daar opeens kreeg ik kotsneigingen, ik heb nog nooit moete overgeven van xtc dus ik vond dit heel raar, ik heb uiteindelijk toch niet moeten overgeven en ben bij me vriend achterop de fiets na huis gegaan, onderweg zag ik mensen staan en ik knipperde met me ogen en toen waaren ze weer weg, ook zag ik in alle bomen gezichten die me aan woude vallen, ik vond het echt verschrikkelijk eng, maar de dag erna zondag heb ik her weer gedaan ma dat ik was gaan slapen entoen voelde ik me weer super goed en heb ik geen rare dingen gezien, hoewel ik wel een beetje wartaal uit sprak maar dat lijkt me wel normaal. Nu is mijn vraag is et normaal dat je wel eens hallucineert van xtc? En had het heel fout kunnen gaan met me? En vraag drie wat had ik of mensen met wie ik was op dat moment moeten doen? sorry dat het zo lang is geworden!
|