Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2002, 21:49
Verwijderd
Ik heb zojuist Ehpedra ingenomen om het eens te proberen. En ik zal hier om ut uur een verslagjuh doen van de bijwerkingen, als juh dat interessant vinden tenminste??

effe uitleg over Ephedra. Ik laat effe een stukje zien dat geschreven staat op internet



Ephedra als smartdrug en energizer

Ephedra ofwel Ma Huang bevat als actieve stof ephedrine. Deze ephedrine stimuleert het zenuwstelsel en zorgt zo voor meer energie en een betere perceptie. Bij een hogere dosis geeft het kruid aangename tintelingen en rillingen over voornamelijk het hoofd maar ook de rest van het lichaam. De werking lijkt een beetje op die van XTC, maar dan milder en minder speedy. Ephedra geeft wel een beetje hetzelfde empathische gevoel, je voelt je meer verbonden met andere mensen.


Ephedra en sex

Door het empathische gevoel wat ephedra oproept en de energie die het geeft is ephedra ook geschikt om de sexuele belevenis te intensiveren. Alhoewel sommige mensen zeggen teveel energie te hebben, waardoor ze te nerveus en rusteloos worden. Een kwestie van even proberen dus.

Gebruik van ephedra

Ephedra wordt normaal gesproken als capsule genomen, maar je kunt van het kruid ook thee zetten. Na een bepaald punt heeft het nemen van een hogere dosis ephedra geen zin meer. Met caffeine of guarana kan de werking van ephedra dan nog wel worden versterkt. Ephedra werkt langer dan de gemiddelde (smart)drug, ongeveer 6 tot 10 uur.


Dat was dus effe een korte uitleg.
Ik heb het ingenomen om 18:55.
Het is nu 19:50. En uur geleden en ik voel nog bijna helemaal niks. Normaal gesproken moest ik nu meer voelen maja.
Ik heb wel een beetje klamme handen, en me rechter hand trilt in klein beetje. En net had ik effe een klein beetje koppijn. Kan mischien komen dat ik de hele tijd zit, dat ik er niks van voel.


Dit is een plaatjuh van het produkt. Alleen ik 1 portie gekocht (4capsules), dat is een heel klein zwart zakje met dezelfde afdruk en zelfde merk.
koste: 2.30 euro

Wat op dit plaatjuh staat, zitten 100 stuks in en kost van 833mg per capsule en kost 25,- euro



20:19uur
Ik ben net effe gaan lopen, en toen voelde me benen best licht aan. kon ook niet echt bepaald stil en recht staan, alsof ik me evenwicht een beetje kwijt was.
En ik heb nu een blij en vrolijk gevoel, alsof ik me ergens op verheug ofzow.
Ja en begin een beetje koppijn te krijgen, maar weet niet of het komt door dat spul. had ik net ook al een kwartier terug maar toen was het opeens weg en nu komt het weer terug


20:28uur
ik ben er nu achter gekomen dat wanneer je alleen maar zit, je er heel weinig van merkt. Zo gauw ik opsta begin het gevoel naar boven te komen. Ben net effe opgestaan een stukje door het huislopen, en begin meteen de tintelingen te voelen in me handen, me benen voelde nog steeds heel lichjes en had een raar gevoel in me hoofd. wel een prettig gevoel. als ik dat gevoel voel.. word ik ook opeens heel erg vrolijk... krijg opeens zomaar een big smile op mn gezicht.
hehe dis wel leuk


20:51uur
ik ben net naar me eigen kamer gegaan, zit daar nu achter de computer. tijdens het lopen naar me kamer voelde ik weer wat meer, hele lichte tintelingen. maar minder dan eerst. nu op dit moment voel ik weer weinig. heb wel al de hele tijd last van een lichte hoofdpijn. ben ook niet meer bepaald opgewekt, meer het gevoel dat je een beetje aangeschoten bent van de drank. maar ook een relaxx gevoel, alsof ik gewoon lekker wil zitten en aan niks wil denken.
me stemmingen wisselen ook een beetje. dan heel erg vrolijk omdat ik weer die tintelingen voel en licht gevend gevoel, dan weer heel teleurgesteld omdat ik nu minder voel dan dat ik had verwacht.
Ook heb ik nog steeds last van klamme handen, me rechter hand voelt koud aan.


21:06uur
ben net weer effe gaan lopen. en toen ik een tijdje stil stond voelde ik om de beurt een van me benen effe trillen. ik zakte een klein beetje door me knieen. vooral als ik op 1 been sta begint ie opeens erg te trillen en zak vervolgens een beetje door me knieen. vooral wanneer ik me erop ging focussen


21:40uur
wanneer ik sta en ik begin me een beetje te focussen op ut gevoel van me lichaam. voel ik heel me lichaam en vooral mijn schouders en benen trillen... nouwja rilingen. heel fijn gevoel.
maar nog steeds... wanneer ik zit voel ik maar heel weinig.
ik ga nu naar onder toe. effe een gesprekje voeren met me moeder over vanalles en nog wat... eens kijken hoe ik zal reageren op de dingen die zij zegt... en kijken wat voor gevoelens ik dan krijg.
ik ga ook effe koffie drinken, caffeine versterkt het effect.
sommige personen die het gebruiken krijgen heel veel dorst, maar daar heb ik nog weinig last van.


22:11uur
Nouw ik ben net effe naar beneden gegaan maar heb niet echt een gesprek gehad met me moeder, zuh was bezig met andere dingen. ik heb ook geen koffie gedronken maar heb maar gewoon water gedronken, tijdens het staan het lopen kon ik toch wel wat voelen.. lichte rillingen, ik voelde me in iedergeval niet helder. ook bij het drinken... telkens wanneer ik een slok nam voelde het alsof me keel voor 3sec dicht zat en kon toen moeilijk ademen die 3 sec. Echt het gevoel alsof je keel effe totaal dichtgeknepen is en bij dat gevoel gaat er opeens een hele sterke rilling door me lichaam en begint ik een beetje met me hoofd te trillen. dit alles duurt dan maar een paar seconden, heel kort.
Ook het tv kijken ging een beetje moeilijk, ik ben gaan proberen om een film te volgen maar het ging er hier in en daar weer uit. Op DAT moment weet ik wel wat er gezegt word.. maar ik besef het niet helemaal en na een paar seconden ben ik het weer kwijt.
een serieuze film volgen lukt nu niet.
ik ben wel opeens heel aardig gaan doen tegen me hond, hij bijt heel vaak voor te spelen, en normaal vind ik het geen probleem. Maar nu vond ik het opeens toch wel een beetjuh erg dat hij mij zachtjes probeerde te bijten, ik nam het veelste serieus op. voelde me opeens een beetje emotioneel.

Ik ga nu weer effe lekker op de bank zitten, en een muziekje opzetten. beetjuh relaxxen.

Laatst gewijzigd op 13-10-2002 om 21:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2002, 22:04
Verwijderd
nee van 1 PORTIE.
1 Portie word gezien als 4 CAPSULES.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 22:07
Verwijderd
pfff ik moet wel opeens vaak zeiken hoor, niet normaal.
ben al 3 keer naar de wc gegaan in 40 minuten tijd.

en normaal hoef ik maar 3 keer op 1 DAG
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 22:23
DarkCat
DarkCat is offline
Ik merk van 1 capsule al iets. Ik ben er dus schijnbaar gevoelig voor. Meestal neem ik er twee en dan zuip ik niet al te veel.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 22:27
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik merk van 1 capsule al iets. Ik ben er dus schijnbaar gevoelig voor. Meestal neem ik er twee en dan zuip ik niet al te veel.
effe informatie
alcohol remt de werking van ephedrine af.
ja ephedrine is het werkende bestandsdeel dat in ephedra zit.
en caffeine en gaurana versterkt de werking van ephedrine.

gaurana is ook een soort van caffeine maar dan sterker en effectiever

weetje dat ook weer
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Screenager schreef:
Mja van 1 merk ik gewoon dat ik niet moe ben.. bij 2 heb ik wel van die vage tintelingen enzo Alleen vind dat het iets te lang werkt.. dan denk je dat het is uitgewerkt.. en toch lig je dan de hele nacht wakker
ja ik voel er maar weinig van.
het is nu 4enhalf uur geleden dat ik het innam. en nu voel ik zowat niks meer. heb wel nog steeds last van klamme handen, ze voelen heel erg koud aan.
maar uhm ja verder voel ik me gewoon normaal... geen slaap ofzow. heb nu al 3 keer moeten gapen.

pff ben ik hier ongevoelig voor ofzow? tsss

maar ik neem al 4 maanden stackers in elke ochtend, en daar zit ook ephedrine in. dus denk toch echt dat me lichaam het gewoon al een beetje gewend is.

Ik ga deze week stoppen met stackers, en dan ga ik volgend weekend capsules innemen waar een combinatie inzit van ephedrine en gaurana. Me lichaam heeft dan een week geen ephedrine gehad.... dus denk dat ik dan wat meer voel als ik opeens weer een grote hoeveelheid naar binnen werk, vooral dan met de versterkende werking van gaurana..

Ohwja ondertussen dat ik dit type trillen me handen opeens heeel erg, gewoon zomaar plotseling. Haha dit is irritant typen.
en begin me nu een beetje misselijk te voelen. Blijkbaar ben ik er toch niet zo ongevoelig voor
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 22:48
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
je moet ook niet gaan chillen als je ephedra neemt , deed ik ook op lowlands, het was 04:00 en ik dacht neem ff ephedra om wakker te blijven, maar omdat ik in mn slaapzak lag toen ik die dingen nam viel ik gewoon in slaap terwijl mn kammaraden die op dat moment niets namen wakker bleven . als je ephedra neemt en je gaat uit dan merk je het verschil wel
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 22:54
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef:
je moet ook niet gaan chillen als je ephedra neemt , deed ik ook op lowlands, het was 04:00 en ik dacht neem ff ephedra om wakker te blijven, maar omdat ik in mn slaapzak lag toen ik die dingen nam viel ik gewoon in slaap terwijl mn kammaraden die op dat moment niets namen wakker bleven . als je ephedra neemt en je gaat uit dan merk je het verschil wel
heej bedankt voor de tip
zaterdag dan maar eens proberen als ik uitga
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 06:58
Verwijderd
jah ik had gister dus ingenomen, heb ook niet echt kunnen slapen vannacht. Het leek er meer op dat me lichaam sliep, maar ikzelf was zeg maar gewoon wakker. Wel een heel ontspannen gevoel, Vreemd maar wel lekker

heb zown lijstjuh gevonden op de site dat hierboven staat.

Werking
Lichamelijk:

Geeft energie
(voelde er niet heel veel van)

Stimuleert het centrale zenuwstelsel
(jah lichte tintelingen)

Droge mond
(daar had ik hele erge last van)

Je uithoudingsvermogen en kracht nemen (tijdelijk) toe
(niets van gemerkt)

Je hart- en polsslag versnellen
(geen last van gehad)

Stijging van je bloeddruk
(dat heb ik niet gemeten dus kweet het niet)

Ademhalingsorganen ontspannen
(nouw.. telkens wanneer ik een slok water dronk, leek het erop dat me keel effe dichtgeknepen was en kon ik amper uitademen)

Verwijding van de bronchiën (longblaasjes)
(jah heb ik geen last van, dus dit is ook niet van toepassing)

Stimuleert stofwisseling en vetverbranding
(ja voel me meteen 1 kilo lichter )

Hoofdpijn
(had ik de eerste 4 uurtjes lichte last van)

Misselijkheid
Ja rond het 6de uur tot het 10de uur. Vooral wanneer ik op me buik lag)

Duizeligheid
(Ja alleen wanneer ik een tijdje zat, en toen opstond ging ik effe heen en weer wiebelen)

Je bent alerter
(mwahh ik zag eerder alles wazig langs me heen gaan)


Er staat niet in het lijstjuh dat juh last kunthebbuh van je maag.
Nouw ik heb nu dus het gevoel alsof ik een week niet heb zitten schijten



Psychisch:

Vermoeidheid wordt minder gevoeld
(dat kloptuh bij mij)

Rusteloosheid
(ja ik was een beetjuh zenuwachtig. alsof ik echt op iets zat te verheugen)

Nervositeit
(uhmm.. ik kan niet echt muis stil zitten op muh bureau stoel)

Slapeloosheid
(Me lichaam was wel moe vannacht... maar ik zelf ben de hele nacht toch wel wakker geweest. ik heb echt maar heeeeel licht geslapen)

Angsten
(totaal geen last van gehad)

Depressieve stemming na gebruik
(tot nu toe nog niks van gemerkt)



Maarja dit is dus het einde van me verslag.
Ik vond het eerlijk gezegt een beetjuh tegenvallen, ik had meer verwacht te voelen, zoals hevige aangename tintelingen en rillingen door me lichaam. Maar daar heb ik niet echt heel veel van gevoeld.
Ik denk ook dat de werking van persoon tot persoon verschilt. Maarja.. het was leuk eens te proberen (behalve dat misselijkheid, dat was gewoon zwaar klote). Maaruhmm.. ja... ik zou zeggen, probeer het ook eens. Voor degene die nog geen ervaring hebben met dit. Het stelt allemaal erg weinig voor, is niet schadelijk. Dus het is wel de moeite waard, gewoon om te ervaren.

Volgende keer ga ik Salvia 5x rokuh met muh waterpijp, maar dan moet ik eerst nog effe iemand zoeken die er verstand van heeft zodat ie een beetjuh op muh kan letten wanneer ik het inneem. Dus ik weet nog niet wanneer ik dat ga doen.

Maja... mzzll
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 09:45
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
hahaha toen ik het een keer nam bij t uitgaan, ik lag daarna in mn bed en mn hard bonsde alle kanten op joh damn.....ik kon echt niet slapen
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 10:22
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
Citaat:
3307 schreef:
effe informatie
alcohol remt de werking van ephedrine af.
ja ephedrine is het werkende bestandsdeel dat in ephedra zit.
en caffeine en gaurana versterkt de werking van ephedrine.

gaurana is ook een soort van caffeine maar dan sterker en effectiever

weetje dat ook weer
ik heb medicijnen met guarana erin, om mn energie beter te verdelen zeg maar, anders ben ik aant eind van een dag doodmoe.
ik wist niet zeker of ik ook ephedra kon nemen met die medicijnen erbij, maar het werkt dus juist beter.
bedankt
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:18
Locke
Locke is offline
Ik heb echt zo schijt hekel aan ephedra bah troep is het
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 17:38
Dropkick Murphy
Dropkick Murphy is offline
Yoh, sla die shit over en begin meteen met LSD!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.