Oud 11-07-2013, 14:56
Snickers
Snickers is offline
Ik vroeg me af wie hier lid is van een gym en aan krachtsport doet en welke oefeningen?

In dit topic word hierover uitgebreid gesproken.

Laatst gewijzigd op 12-07-2013 om 11:01.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2013, 21:53
TheHunter
TheHunter is offline
Ik ben lid van de Vermilion City Gym.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2013, 00:57
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Ye ik ga naar sportschool voor krachttraining. Maar om nu elke oefening hier uit te typen....
In essentie gewoon even opwarmen door te rennen oid. Soms daarna nog even licht wat gewichten. Daarna gewoon herhalingen. Meestal 12 - 10 - 8 idee, maar soms wordt dat ook wat meer of minder als ik het verkeerd inschat.

Bedoeling is iig om zowel bij de 12 kapot te zijn, als bij de 10, als bij de 8. Ben ik dat bij de 12 nog niet dan ga ik gewoon verder.

Doe meestal hele lichaam, maar wil het ook wel eens splitsen, maar dat doe ik als ik geplanned heb wat vaker naar de sportschool te gaan.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2013, 10:24
Snickers
Snickers is offline
Citaat:
Ik ben lid van de Vermilion City Gym.
Oh,dat zegt me niks. Nog nooit van gehoord. Is dat net zoiets als sportcity, en zijn er nog meerdere vestigingen van?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2013, 10:28
Snickers
Snickers is offline
Citaat:
Ye ik ga naar sportschool voor krachttraining. Maar om nu elke oefening hier uit te typen....
In essentie gewoon even opwarmen door te rennen oid. Soms daarna nog even licht wat gewichten. Daarna gewoon herhalingen. Meestal 12 - 10 - 8 idee, maar soms wordt dat ook wat meer of minder als ik het verkeerd inschat.

Bedoeling is iig om zowel bij de 12 kapot te zijn, als bij de 10, als bij de 8. Ben ik dat bij de 12 nog niet dan ga ik gewoon verder.

Doe meestal hele lichaam, maar wil het ook wel eens splitsen, maar dat doe ik als ik geplanned heb wat vaker naar de sportschool te gaan.
Ziet er goed uit, de wijze van de training. Hoe vaak ga jij per weer naar de sportschool toe?
En welke borstoefeningen doe jij?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2013, 12:35
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Verschilt, vroeger veel, maar deed ik het lichter. Ik ben ook werkzoekende en het werk dat ik heb is onregelmatig. Ik ga nu 1 a 2 keer, dus eigenlijk net wat te weinig, maar vandaar dat ik vaak hele lichaam mee pak. Toen ik 3 - 4 keer ging combineerde ik borst/biceps, rug/triceps en schouders/benen. Wanneer ik zin had gooide ik er beetje buikspieren bij.

Weet niet precies hoe die oefeningen heten, maar qua chest presses meestal 1 of 2 vaste gewichten, soms benchpress maar ik ga vaak alleen en dan vind ik het toch wat tricky. Pak altijd wel wat losse dumbells mee. Probeer er wat op te letten dat ik boven/mid/onder pak, en niet structureel elke keer 1 kant van de borst.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2013, 19:01
mr.sven
mr.sven is offline
Citaat:
Oh,dat zegt me niks. Nog nooit van gehoord. Is dat net zoiets als sportcity, en zijn er nog meerdere vestigingen van?
dat is sarcastisch dat is een gym in pokemon XD

OT: ja ik ben zelf ook lid van een gym en ik doe aan krachtsport. ik doe een eigenlijk alles wel
Met citaat reageren
Oud 14-07-2013, 19:19
Silvano08
Silvano08 is offline
Ik heb een pasje van de Basic Fit waar ik weleens aan de slag ga. Dan meestal een weekschema met gemengd isolatie- en meerdere spiergroepenoefeningen. Daarvoor gebruik ik deze schema's:
http://www.muscleandstrength.com/art...ous-gains.html
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 22:19
Snickers
Snickers is offline
Ja, als we het hebben over borstoefeningen:

Wat ik nu doe is voornamelijk incline bench press, incline fly, push-ups (met extra gewicht) of bench press en fly. Gemiddeld 3 sets tot spier falen. De ene keer begin ik met een hoger gewicht en eindig ik met een lager gewicht (dus mijn reps worden steeds meer) of juist andersom, dat ik begin met een lager gewicht, en eindig met een hoger gewicht. (hierbij worden mijn reps juist minder) Bij fly, s probeer ik toch wel zo rond de 12 tot 15 reps te maken op langzame snelheid. (zogenaamde high intensity training)

Van de week een nieuwe fly oefening aangepakt. Fly met eigen lichaamsgewicht. Kennen jullie die?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 22:59
On efil
On efil is offline
mocht je nog een beetje een newbie zijn, of ben je op zoek naar andere oefeningen, je hebt een aantal handige apps voor je smartphone. ik zelf gebruikte fitnessbuddy. Maar heb nu een schema gehad van een vriend opgeleid word voor schema's ed.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2013, 10:58
Snickers
Snickers is offline
Citaat:
mocht je nog een beetje een newbie zijn, of ben je op zoek naar andere oefeningen, je hebt een aantal handige apps voor je smartphone. ik zelf gebruikte fitnessbuddy. Maar heb nu een schema gehad van een vriend opgeleid word voor schema's ed.
Is heel aardig, maar nee, bedankt. Ik heb zelf een hele goede site gevonden en tevens zelf veel kennis en ervaring opgebouwd.

Wat vind jij van deze site?

http://www.bodybuilding.com/exercise...1/muscle/chest
Met citaat reageren
Oud 17-07-2013, 00:13
On efil
On efil is offline
bodybuilding.com spreekt voor zich.

Maar je smartphone heb je meestal bij je, voor o.a muziek.

dus kun je daarop ook oefeningen bekijken als je niet meer goed weet hoe het zit.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten