Ik vind je een brutale aap. Je docente reageerde over dat flesje mijns inziens wel overtrokken, maar volgens mij was ze gewoon nog steeds boos op je. Je doet er verstandig aan om de komende dagen sowieso geen conflicten op te zoeken. De docente verlangde stilte van de klas, dit gebeurde niet. Je klasgenote wil overduidelijk wel kijken en zegt daar dus (ook niet op een goede manier) iets van. Ik neem aan dat je docente daar ook wel iets van had gezegd, ware het niet dat jij daarna een opmerking maakte. De opmerking 'wie denk je wel niet dat je bent' of iets in die trant getuigd in mijn ogen van ontzettend veel arrogantie. Ben jij beter dan je klasgenoot? Omdat je ook al aangeeft dat niemand haar aardig mag, dat boeit toch niet? Geheel terecht dat ze jou aanpakte. Het was misschien nog beter geweest om je in een gesprek te laten inzien wat zij vond dat er mis was met die opmerking, want volgens mij zie je dat nog steeds niet. Ik denk net als Eline dat het idd de druppel was voor haar. Ik zou je zeker even gedeisd houden. En als je het echt niet begrijp waarom ze boos op je is, zou je het natuurlijk ook rustig en kalm kunnen vragen in een gesprek met haar.