Oud 19-10-2013, 09:55
ABCCBAXOXO
ABCCBAXOXO is offline
Hallo allemaal,

Sinds een tijdje zijn mijn ex en ik uit elkaar.
Eerst ging dat allemaal prima, goede vrienden het leek er zelfs na dat het weer wat zou worden, totdat hij met een anders meisje flow kreeg. We hebben hier veel ruzie om gehad, niet omdat ik het niet accepteerde want hij is vrijgezel en mag zelf weten wat hij doet, het ging er meer om dat hij naast mij ook dat meisje pijn deed. Hij vertelde namelijk dat hij flow had met het meisje om mij te vergeten. Ik wou afstand en verder met mijn leven dit heb ik gedaan door hem te negeren, vervolgens schrok hij hier zo van en dit maakte iets in hem wakker waardoor hij mij smeekte het weer goed te maken.. Daarbij vertelde hij wel dat hij was vreemdgegaan terwijl wij een relatie hadden en dat de reden was dat het uitging. Nu proberen we er weer wat van te maken maar de gedachten blijven mij maar achterna gaan.. Waarom is hij vreemd gegaan.. Ik weet niet wat ik met deze gedachten en gevoelens aan moet. Ook hebben we nog steeds niets..

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2013, 10:02
Verwijderd
Waarom wil je er weer wat van maken?

Je ex klinkt niet als iemand waarmee jij een leuke vriendschap op kan bouwen. Eerst ben je exen, en dat heeft nog wel een staartje door wat hij mbt die relatie heeft gedaan.

Vervolgens heeft ie ook gehandeld als een gewone vriend en ik zou een gewone vriend ook niet erg aardig vinden als hij bewust iemand gebruikt en die ander weet niet hoe de vork in de steel zit. En dan maakt het me niet uit dat dat was om specifiek over míj heen te komen.

Antwoorden op hoe en waarom, krijg je waarschijnlijk niet, tenminste, geen bevredigende. Je kunt het beter zien als 'oh dit zijn karakter, zijn zijn keuzes' (en dat kan sterk afwijken van om wie je dacht te geven). 'Met deze persoon hoef ik geen relatie. En ook geen vriendschap'.

Neem afstand. Je kunt wel wat leukers krijgen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2013, 10:10
ABCCBAXOXO
ABCCBAXOXO is offline
Je hebt gelijk.. Afstand is misschien wel het beste
Met citaat reageren
Oud 19-10-2013, 15:49
Verwijderd
Ik zou tijdje afstand nemen, goed nadenken wat je wilt, geen overhaaste beslissingen maken iig!
veel succes hea!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2013, 16:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarom wil je er weer wat van maken?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2013, 16:27
Verwijderd
Klinkt als een toffe en integere dude.
Met citaat reageren