Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2002, 13:54
tarekh16
tarekh16 is offline
ik wil een dvd recorder kopen voor bij m'n pc maar ik weet niet welke ik het beste kan gaan kopen omdat je ook nog de keuze hebt uit dvd - en +

welke kan ik het beste kopen en. Ik wil er ook gehuurde en gekochte dvds mee kunnen kopieren (voor eigen gebruik uiteraard

wie kan mij helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
tarekh16 schreef:
ik wil een dvd recorder kopen voor bij m'n pc maar ik weet niet welke ik het beste kan gaan kopen omdat je ook nog de keuze hebt uit dvd - en +

welke kan ik het beste kopen en. Ik wil er ook gehuurde en gekochte dvds mee kunnen kopieren (voor eigen gebruik uiteraard

wie kan mij helpen
Philips Stond een keer in de Computer Easy, kwam als beste uit de test (met 7 merken). Hij brandde alles goed (dvd, cdr, cdrw, enz.) en nog redelijk snel ook (alleen dvd gaat sloom: 2x, maar dat is bij alle dvd-branders op dit moment). Maar zou je nog niet even met de aanschaf wachten? De prijzen zijn pijlsnel aan het dalen. Een half jaar terug kostte die ene dvd-brander van Philips €550,- , nu kost hij slechts €350,- (als het niet inmiddels weer veranderd is). Ik zou dus als ik jou was nog ff wachten (jaar ofzo), dan zijn ze echt goedkoop (tenzij jij hem perse nu nodig hebt ofcourse).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten