Oud 10-04-2015, 17:54
KarelB
KarelB is offline
Hoi,

Een meisje bij ons op school lijkt mij best wel leuk. Ik ken haar verder niet, en daarom heb ik haar zo'n maand geleden een keer aangesproken. Ik heb haar toen gevraagd of ik haar nummer mocht, zodat ik haar wat beter kon leren kennen. Heb toen tevens ook aangegeven dat ze me best wel leuk leek. Haar antwoord was dat ze niet echt open stond voor een relatie, en daar is toen eigenlijk ook bij gebleven. En heb dus haar nummer niet gekregen. Ik probeerde haar dus wat uit mijn hoofd te zetten, alleen het lukte niet. En helemaal de laatste twee weken niet. Als ik haar bijvoorbeeld tegen kom tijdens de les wisseling, zegt ze meestal wel "hooi" tegen mij. En als we tijdens de pauze in de kantine zitten, heb ik toch ook het idee dat ze naar mij kijkt. Als ik haar dan ook aankijkt, lacht ze meestal wel naar mij.

Kortom, ik weet niet meer wat ik moet. Waarom kijkt ze me de laatste tijd zoveel aan tijdens een pauze? Vindt ze me misschien dan toch leuk? Ik wil haar niet nog een keer aan gaan spreken, omdat ik een maand geleden zeg maar al een soort ben afgewezen door haar. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, maar vind haar toch nog steeds wel leuk. Hopelijk weten jullie raad.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2015, 18:02
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
Misschien beschouwt ze je gewoon als vrienden en wilt ze idd geen relatie zoals ze toen zei.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2015, 18:12
Elin3
Elin3 is offline
Je kunt ook gewoon een keer met haar afspreken, puur vriendschappelijk. Misschien blijft het bij gewoon een leuke middag, misschien levert het uiteindelijk meer op, wanneer ze ziet dat jij toch wel een toffe jongen bent en beseft dat een relatie met jou misschien wel helemaal niet zo stom is
Oud 11-04-2015, 00:20
KarelB
KarelB is offline
Citaat:
Je kunt ook gewoon een keer met haar afspreken, puur vriendschappelijk. Misschien blijft het bij gewoon een leuke middag, misschien levert het uiteindelijk meer op, wanneer ze ziet dat jij toch wel een toffe jongen bent en beseft dat een relatie met jou misschien wel helemaal niet zo stom is
Daar ligt mij probleem dus nu. Ik wil haar niet nogmaals gaan aanspreken, maar ik heb haar nummer dus ook niet. Maar we me vooral in verwarring brengt, is dat ze me toch regelmatig aankijkt, en af en toe ook naar mij lacht. Moet ik hier juist op ingaan of niet? Ik weet gewoon even niet meer wat ik nu moet doen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2015, 17:21
Loezzel
Loezzel is offline
Misschien kun je vrienden met haar worden op facebook?
Oud 11-04-2015, 20:32
quintyy
quintyy is offline
Zeg dat ze gemixte signalen geeft.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2015, 21:02
KarelB
KarelB is offline
Citaat:
Misschien kun je vrienden met haar worden op facebook?
Zij heeft geen facebook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten