Hoi,
Een meisje bij ons op school lijkt mij best wel leuk. Ik ken haar verder niet, en daarom heb ik haar zo'n maand geleden een keer aangesproken. Ik heb haar toen gevraagd of ik haar nummer mocht, zodat ik haar wat beter kon leren kennen. Heb toen tevens ook aangegeven dat ze me best wel leuk leek. Haar antwoord was dat ze niet echt open stond voor een relatie, en daar is toen eigenlijk ook bij gebleven. En heb dus haar nummer niet gekregen. Ik probeerde haar dus wat uit mijn hoofd te zetten, alleen het lukte niet. En helemaal de laatste twee weken niet. Als ik haar bijvoorbeeld tegen kom tijdens de les wisseling, zegt ze meestal wel "hooi" tegen mij. En als we tijdens de pauze in de kantine zitten, heb ik toch ook het idee dat ze naar mij kijkt. Als ik haar dan ook aankijkt, lacht ze meestal wel naar mij.
Kortom, ik weet niet meer wat ik moet. Waarom kijkt ze me de laatste tijd zoveel aan tijdens een pauze? Vindt ze me misschien dan toch leuk? Ik wil haar niet nog een keer aan gaan spreken, omdat ik een maand geleden zeg maar al een soort ben afgewezen door haar. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, maar vind haar toch nog steeds wel leuk. Hopelijk weten jullie raad.
|