![]() |
||
Citaat:
|
Joh, een bh nodig hebben ligt niet aan je leeftijd, maar aan je borsten. En aangezien je moeder over het geld gaat kun je ook gewoon zeggen "mama ik heb een bh nodig", net zoals wanneer je zegt dat je nieuwe schoenen nodig hebt. Misschien vindt ze het zelfs wel leuk om samen met jou je eerste bh uit te zoeken. Of misschien wil ze je wel geld meegeven dat je er samen met je zus eentje gaat uitzoeken.
||
Citaat:
![]() Probeer de beha die je hebt, mits deze de goede maat heeft, anders is het fijner een nieuwe te kopen, gewoon eens een paar dagen te dragen. Bevalt het niet? Dan gooi je hem gewoon weer achter in je la.
||
Citaat:
Zottie, je hebt een bh nodig als je last hebt van je borsten zonder bh. Dat kan bijvoorbeeld doordat je het gestuiter en gebungel vervelend vindt (traplopen is berucht) of omdat je het bijvoorbeeld vervelend vindt dat je tepels door je kleren heen te zien zijn als je het koud hebt bijvoorbeeld. Je maat kun je zelf een klein beetje thuis meten: je meet net onder je borsten met een meetlint de omtrek. Die omtrek is het getalletje dat je voor je eerste bh nodig hebt. Dus als dat 75 cm is dan heb je 75AA of 75A nodig. Welke van de 2 het beste zit (niet te strak maar ook niet dat de stof om je borsten heen frommelt) kun je alleen weten door te passen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
paardrijden zonder bh supergirl#1 | 3 | 28-03-2010 12:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat is het nut van voorgevormde bh's/ Verwijderd | 125 | 19-01-2006 13:36 | |
Lifestyle |
Zonder bh natuurlijker? Thee Muts | 120 | 18-08-2005 23:52 | |