Oud 28-07-2014, 22:33
kzitergensmee
kzitergensmee is offline
ey ik heb met een meisje dat 1 jaar jonger is, maar dit jaar gaat zij naar groep 8 en ik naar 2e klas vwo.. en ze woont ook niet in zelfde woonplaats.. Ze is blijven zitten dus zit ze nog in groep 8.. Ik vind het totaal geen probleem dat ze is blijven zitten of dat ze in groep 8 zit maar mijn probleem is dus dat we wss elkaar niet zo vaak kunnen zien als school begint.. kheb gedacht aan extreem veel hw maken en dan elke week zondag op en neer fietsen. (beetje jammer dat ze 30 km verderop woont) maar dan heb ik gwn geen tijd meer voor mezelf. en miss heb ik dan maar paar uur de tijd en kan ik weer terug fietsen.. voordat iemand zegt laat haar naar jou toe komen:
natuurlijk kan zij ook weleens naar mij toe komen alleen ze heeft geen busabonnement en ze word vast niet elke week gebracht en gehaald, (om de week ook niet) en ik wil haar niet 60 km laten fietsen.
Heeft iemand een idee? groeten vant noorden

Laatst gewijzigd op 28-07-2014 om 22:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2014, 22:48
Barca1
Barca1 is offline
Heb je zelf geen busabonnement?

Ik weet hoe lastig een afstandsrelatie is. Ik raad het ook niet echt snel iemand aan.

Maar als je echt van haar houdt, maakt de tijd die je overhoudt niet uit, toch? Jullie kunnen ook halverwege ergens afspreken? Fietsen jullie beide 15 km. Kunnen jullie elkaar vaker zien. Houd je ook tijd voor jezelf over.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 23:19
kzitergensmee
kzitergensmee is offline
dat laatste zou idd wel kunnen, en die extra tijd maakt mij trouwens niet veel uit maar dan gaan mijn ouders zeuren dat ik alleen met haar bezig ben en dat ik thuis ook nog een leven heb enzo.. en niet egt zin in gezeik thuis.. en hoe weet ik dat weet dat ze daarover gaan zeuren? Dat deden ze ook bij mn zus en broer..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 23:23
Barca1
Barca1 is offline
Ik weet precies wat je broer en zus doormaakten. Daarom loog ik vaak ook thuis. Dat ik gewoon met vrienden afsprak. Totdat je vriendin tegen je zegt, kom we gaan naar je ouders!

Dus je kan het beste als excuus gebruiken dat je met vrienden bent. Kunnen ze nooit controleren.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2014, 17:28
PiettePeter
PiettePeter is offline
Bij haar zijn is toch ook een soort tijd voor jezelf (ja 'kweet wat voor tijd jij bedoeld, maar toch).
Probeer die tijd ook als jouw tijd te zien, naast slapen

Peter
Oud 31-07-2014, 17:30
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
dat laatste zou idd wel kunnen, en die extra tijd maakt mij trouwens niet veel uit maar dan gaan mijn ouders zeuren dat ik alleen met haar bezig ben en dat ik thuis ook nog een leven heb enzo.. en niet egt zin in gezeik thuis.. en hoe weet ik dat weet dat ze daarover gaan zeuren? Dat deden ze ook bij mn zus en broer..
Wat boeit het wat je ouders ervan vinden dat je geen tijd meer thuis besteed,
oke het is misschien wel leuk als je nog thuis kunt zijn, maar als jij haar liever ziet is dat jouw keus
en die accepteren je ouders heust wel.
Oud 31-07-2014, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Wat boeit het wat je ouders ervan vinden dat je geen tijd meer thuis besteed,.
Dat boeit een heleboel als je 13-14 jaar bent, bij je ouders woont en je nog geen fuck zelf betaald.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten