Oud 20-08-2014, 18:43
Justsomeone1520
Justsomeone1520 is offline
Hoi,
ik ben verliefd op een jongen maar ik vind hem helemaal niet knap ofzo.
En ik weet dus echt niet wat ik moet doen want ik zit bij hem in de klas en hij is 16 en ik 14 zelf vind ik dat niet zoveel verschil is, maar is dat een groot leeftijdsverschil? Ik praat echt continu met hem hij praat ook constant tegen me. En hij geeft me altijd knuffels en hij raakt mn schouder en hoofd heel vaak aan. Maar ik wil weten of hij ook verliefd op mij is. Iedereen uit mn klas zegt van wel. Ze plagen me steeds dat ik wat met hem heb enzo. En ze vragen steeds of we wat hebben. Weet iemand hier raad mee. Zelf ben ik er wel van dat een jongen een meisje moet vragen. Ik vind het zelf ook genant als ik hem vraag, want ik ben dan bang dat hij nee zegt
En mijn zusje zit ook op die school ze is 13, en zij vind hem lelijk en ze is nogal luidruchtig, en ik wil het heel graag iemand vertellen zodat diegene me een beetje kan helpen ofzo.
Maar ik weet niet of het slim is om het aan iemand te vertellen, want waarschijnlijk vertellen ze het dan aan iemand. Kan ik anders ook op een of andere manier laten merken dat ik hem leuk vind zonder dat ik het hem vertel, en dan gewoon kijk of hij reageert?

Kan iemand mij hiermee helpen?

Ik heb wijze raad nodig!!!

Groetjes,
Charlott

Laatst gewijzigd op 20-08-2014 om 20:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2014, 18:47
-Hellshooter-
-Hellshooter- is offline
Ik zou het toch wel gewoon zeggen. Iedereen stoot z'n neus wel eens aan een "nee". Je moet eigenlijk maar simpel denken. Nee heb je, en ja kun je krijgen Het klinkt misschien wat afgezaagd, maar het is wel zo.
Oud 20-08-2014, 19:43
Justsomeone1520
hahaha dat is ook waar
Maar ik heb een redelijk kleine school en ik ben bang als hij nee zegt dat ik dan gepest wordt, of dat ze gaan roddelen. Ik durf het eerlijk gezegd. Want hij is zoiezo erg van het aanraken enz. Maar wel telkens als een andere jongen bij me in de buurt komt dan verzint ie iets zodat ze weggaan.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2014, 20:53
Boogschuttertje
Boogschuttertje is offline
Ik zou gewoon een beetje via whatsapp of facebook gaan praten en gaan kijken hoe die jongen op jou reageert of een keer gaan afspreken ect.
En als jij het een leuke jongen vind en mensen vinden hem lelijk ofzo, daar moet je je echt niks van aantrekken. Ik weet dat het lastig is op die leeftijd die je nu hebt, maar zet je er boven! Het maakt niet uit wat je doet, er zijn altijd wel mensen die over je praten, maar zolang jij je er niks van aantrekt houd het snel op, geloof me. Succes!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2014, 20:55
Justsomeone1520
Haha, ja klopt! hij zit bijna nooit op facebook en zn mobiel is in het water gevallen
Morgen zie ik hem gewoon weer op school, weet je misschien iets hoe ik het kan laten merken zonder dat ik iets vraag en niet dat het echt overduidelijk is te zien maar wel dat hij het merkt. Dus een hint.

Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2014, 22:20
Verwijderd
Eerlijk gezegd denk ik dat hints alleen verwarrend zijn. Ik zou het gewoon zeggen. Dat is veel diidelijker. En als je niet wil dat de hele school het weet moet je hem dat gewoon van te voren zeggen. Ik heb ook iemand gevraagd en dat van te voren gezegd. Ze zei helaas nee, maar ik heb er niemand over gehoord. Dus...
Veel succes! ;p
Met citaat reageren
Oud 20-08-2014, 22:22
Justsomeone1520
o oke, lastig! haha wel jammer dat ze nee zei

Thanks
Ik denk niet dat ik het durf
Met citaat reageren
Oud 21-08-2014, 06:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jongens en hints.. Nee, slecht idee. Je kan hem toch vragen of hij een keer iets met je wil doen, naar de bios ofzo? Je hoeft niet gelijk te zeggen dat je met hem wil, maar breng het als iets heel normaals. "Heb je die trailer van die film gezien? Lijkt me echt gaaf, zullen we samen gaan?"
Oud 21-08-2014, 08:27
hookee
hookee is offline
16/14 is helemaal geen groot verschil. Daarnaast denk ik dat hij net zo onzeker is als jij en durft hij het ook niet te vragen.
Oud 21-08-2014, 15:42
Justsomeone1520
Ik was vandaag weer de hele dag met hem, en ik was gewoon aan t lopen en ik gooide iets naar iemand en diegene kwam naar me toe gerend en pakte me nek vast en toen zei hij laat haar los. Gister zei hij ook tegen een paar mensen je mag charlott niet aanraken (tegen jongens). Maar ik zit een beetje te twijfelen of hij mij ook leuk vind, want hij plaagt me vaak.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2014, 15:47
Verwijderd
Vraag het hem. Of zoen hem. Of spreek af of wat leuks te gaan doen. Zoals je het beschrijft zou het goed kunnen dat hij je leuk vindt, maar wij weten dat niet en met hints of rare fratsen ga je er ook niet achter komen. Actie.

ps plagen is juist een teken van leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2014, 16:02
Justsomeone1520
Ja ik wacht het wel een tijdje af, en dan kijk ik wel hoe het loopt. Ik kan hem misschien beter maar gewoon vergeten want ik ben echt bang dat hij nee zegt.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2014, 16:06
Verwijderd
Maar als je het niet vraagt en hem vergeet, heb je effectief precies hetzelfde als dat hij nee zegt: namelijk dat er niets gebeurt tussen jullie. Enkel als je het wel vraagt (of beter nog: vraagt of hij wat leuks gaat doen, naar de film, ijsje eten etc) maak je kans dat het meer wordt dan dit. En dat is toch wat je wilt?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2014, 16:11
Justsomeone1520
eigenlijk wel ja, maar als het beter is als ik hem vergeet..
Dan loop ik ook geen blauwtje, of dat ik gepest wordt. Niet dat ik nu gepest wordt maar dat vermijd ik liever. Want een jongen op school vroeg mij en ik zei nee en toen werd hij gepest
Met citaat reageren
Oud 21-08-2014, 16:16
Verwijderd
Ja joh dan blijf je lekker de rest van je leven alleen ook goed
Met citaat reageren
Oud 21-08-2014, 16:17
Justsomeone1520
hahahaha dat wil ik nou ook weer niet, maar dan wacht ik gewoon tot iemand mij vraagt.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2014, 20:58
Verwijderd
Ik heb het ook gevraagd. En ik ben suuuuuper verlegen!! Vooral bij meisjes! Toen ik het haar dus vroeg, en ze nee zei, viel het blauwtje eigenlijk best mee. Je moet natuurlijk hopen op een ja (dat ik me wel kan voorstellen als ik je berichten zo lees) maar tegelijkertijd ook begrijpen dat je ook een nee kunt krijgen. Als je dat doet, valt het blauwtje best mee en ben je er zo overheen
Niet denken! Gewoon doen!
Succes
Met citaat reageren
Oud 23-08-2014, 11:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hahahaha dat wil ik nou ook weer niet, maar dan wacht ik gewoon tot iemand mij vraagt.
Ja, zo werkt dat dus niet he. Als je je niet kwetsbaar op durft te stellen, gebeurt er nooit iets. Heb schijt aan iedereen en wat ze eventueel wel of niet gaan zeggen of doen.
Maar als je al denkt dat hij zorgt dat anderen het te weten komen en er grapjes over gaan maken, is hij het sowieso niet waard.
Oud 24-08-2014, 20:04
anoniempik
anoniempik is offline
Als ik.zo zie wat jij over hem verteldis hij zkr ververlieft op je.
Als ik jou was had ik morgen al gezegt dat je hem.leuk vind.
Als.je hem niet vraagt heb je er spijt van!
Wees niet bang dat hij nee zegt
Oud 24-08-2014, 22:55
aardappelhoofd
aardappelhoofd is offline
1. Als je verlieft op m ben vind jij hem niet lelijk, miss is ie niet brad pitt ofzo maar als iemand niet knap is kan je m nog wel mooi vinden. (tenminste lijkt mij raar dat je verlieft word op een persoon dat je lelijk vind)
2. plagen is alleen maar een goed teken.

dit wilde ik gwn even zeggen
-----------------------------------------------

zo te zien heeft hij ook vlinders in zijn buik dus gwn zeggen dat je m leuk vind. ik heb zelf geen ervaring mee dat ik t als eerste zei maar mn vriendin (nu) zei t ook tegen mij (toen we nog niks hadden) en ik dacht: god. (want ik was dus ook helemaal verlieft op haar) en toen gingen we dus steeds stapjes verder en nu zijn we jaren samen .. Als ze het niet had gezegd had ik t waarschijnlijk ook niet gezegd en was er dus niks gebeurd. ik heb dus geluk gehad maar als jij geen deze geluk niet heb zal er nooit wat gebeuren.

zeggen dus. als mn vriendin het niet had gezegd had ik de stomste fout van mn leven gemaakt door dat niet te zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten