Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Serieus, wees het tweede, tenzij je allergisch bent voor vlees. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb trouwens nog nooit een vegetariër ontmoet die zich verheven gedroeg. Wel heel veel vleeseters die er een enorm punt van maken en allerlei kritische vragen stellen om de persoon in kwestie op hypocrisie te betrappen.
Wat een gedoe. /care wat andere mensen eten.
||
Citaat:
Btw Turk, ik beeld me na je post in het vorige topic helemaal in hoe jij meezingt met Nick Cave. Hoe is je niet-dronken zangstem? Klink je dan ook alsof je fout gaat? Hoe dan ook, thanks voor de reminder. Heb die albi al tijden niet meer geluisterd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ook doe types ja. Die het dan hypocriet vinden als een vegetariër wel leren schoenen draagt. Die types zijn minstens zo irritant. |
![]() |
|
![]() |
Een collega van mij (verder vind ik haar fantastisch hoor, maar dat was even een
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben helemaal geen irritante vegetariër. Ik heb mijn eigen pannetjes omdat ik dat idee fijner vind en als ik moet koken niet eerst de vleesrestjes en jus uit andermans pannetje wil wassen. Niet uit verhevenheid of zendingsdrang. Maar het is wel zo dat als je duizend jaar geen vlees eet je er een beetje vies van raakt. Ik weet niet, je identificeert het niet meer als eten of zo. Ik ben er een beetje afkerig van geworden maar ik bemoei me niet met wat andere mensen eten
![]() Overigens vind ik de agressie die gelijk hier opborrelt bizar. Wat voor jehova vegetariërs heb je dan in je omgeving zeg? Slaan die het vlees uit je mond of zo? |
![]() |
|
En ik wéét dat het nergens op slaat en ik eet ook weleens buiten de deur en dan sta ik echt niet op paskamer bij de keuken te tikken van 'luister eens, doet mij enkel het eten uit een vleesvrije pan'. Maar als ik thuis kosjeringewikkelde gedachten er op na hou, wie heeft daar nou last van?
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Overigens vind ik vegans vaak wel heel raar
![]()
|
Overigens is het net irritant als je als vegetariër lekker je eten op zit te knagen en er vleeseters zijn die hun kippenkluif/hamburger/speklapje/whatever in je gezicht duwen en blijven herhalen dat je 'niet weet wat je mist'
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hoe vinden jullie dat binnen een groep (bijv. studentenvereniging) met dit soort speciale dieetwensen omgegaan zou moeten worden wanneer er samen gegeten worden? (Vegetariërs, veganisten, glutenallergie andere moeilijke dieetwensen.) Heeft de grote van de groep (acht of dertig man) invloed op de mate waarin je met zulke wensen rekening houdt?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij kleinere groepen (tot acht ofzo) vind ik het logisch dat je met iedereen rekening houdt. Bij tusseningroepen kies ik om dingen gewoon niet te veel door elkaar te mengen zodat iedereen kan kiezen wat je wel of niet neemt. Bij grote groepen (15+ of 20+ ofzo) wordt dat weer te ingewikkeld en zou ik een of twee opties maken en wie zich daar niet in herkent kan beter zelf iets meenemen.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|