Oud 12-03-2015, 16:23
Pancakelover
Pancakelover is offline
Hoi allemaal
Ik heb een klein vraagje aan iedereen dit dit leest:
Het is nu iets meer dan een maand uit met mijn ex (zij heeft het uitgemaakt) en ben er goed overheen met behulp van al mijn vrienden
Maar nu ben ik dus weer verliefd op een meisje (met grote kans dat ze mij ook leuk vindt) en vroeg me af....
Vinden jullie als je iets meer dan een maand tussenzit te snel of maakt dat niks uit?
Ik vindt haar hardstikke leuk (tis niet de eerste keer dat ik haar leuk vindt) dus tja

Alvast bedankt voor jullie reactie!!!

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2015, 17:03
Verwijderd
Te snel voor wat? Zij maakt het uit. Jij hebt vrij spel.

Verder vind ik het wel opmerkelijk dat je de ene maand "verliefd" bent op de een, en dan vervolgens weer een maand later een andere hebt. Staat je natuurlijk vrij, maar waarschijnlijk was je in de eerste plaats nooit verliefd op die 1e.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2015, 20:26
Mark52
Mark52 is offline
Nee joh, gewoon doen! Zij heeft het uitgemaakt, dus ze heeft er niks over te zeggen.
En als dit een leuk meisje is, waarom zou je het dan laten schieten?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2015, 20:27
Mark52
Mark52 is offline
Verder is het natuurlijk onzin wat Reverend zegt. Of je nu verliefd bent op een ander meisje zegt niks over jouw liefde voor je ex. Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 12-03-2015, 20:33
Pancakelover
Pancakelover is offline
oke thx voor jullie mening
En Reverend, als je een tijd met je ex hebt gehad (3 maanden, deed mn best voor meer ) dan ben je pittig verliefd, ik vondt haar hardstikke lang leuk maar tja als ze het uitmaakt valt er weining aan doen
En het meisje waar ik nu gevoelens voor hebt heb ik zoals ik zei al vaker leuk gevonden MAAR die waren er niet toen ik met mn ex had omdat ik haar leuk vondt
Maar bedankt voor je reactie!

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 12-03-2015, 20:43
Dobbelsteen99
Dobbelsteen99 is offline
Citaat:
oke thx voor jullie mening
En Reverend, als je een tijd met je ex hebt gehad (3 maanden, deed mn best voor meer ) dan ben je pittig verliefd, ik vondt haar hardstikke lang leuk maar tja als ze het uitmaakt valt er weining aan doen
En het meisje waar ik nu gevoelens voor hebt heb ik zoals ik zei al vaker leuk gevonden MAAR die waren er niet toen ik met mn ex had omdat ik haar leuk vondt
Maar bedankt voor je reactie!

Groetjes
Hoe weet je trouwens dat er een grote kans is dat zij jou ook leuk vind?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2015, 20:59
Durian
Durian is offline
Nee, je bent jong, doe je ding en als dat dat andere meisje aan de haak slaan is, dan doe je dat!
Oud 12-03-2015, 21:48
Pancakelover
Pancakelover is offline
@Dobbelsteen99 Lang verhaal kort, Elke keer als ik bij haar ben dan is er iets waar je dat aan kan vertellen (vraag mij ook niet precies hoe xD), en ze is 1 van mn beste vriendinnen , normaal vertelt ze altijd alles over wie ze leuk vindt etc maar nu opeens helemaal stil en zegt ze dat de situatie lastig ligt en dat ze het mij daarom ook niet kan vertellen dus tja dat + een paar andere dingen kan ik wel een gok wagen

@Durian Thx voor je mening!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2015, 02:04
msmells
msmells is offline
Ik moet zelf toegeven dat ik binnen een maand ook weer een relatie aan het opbouwen was, en ik was degene die ik uitmaakte.. In principe hoef je haar niet tevreden te stellen, jij bent over haar heen, hebt een ander op het oog, en moet doen waar jij je gelukkig bij voelt..
Je hoeft niet te denken aan wat je ex ervan zou vinden, leef jou leven en doe wat jou gelukkig
Met citaat reageren
Oud 15-03-2015, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Verder is het natuurlijk onzin wat Reverend zegt. Of je nu verliefd bent op een ander meisje zegt niks over jouw liefde voor je ex. Succes ermee
Dat is geen onzin, dat is een mening. Ik zou het niet kunnen maar des te meer power to mensen die wel lekker van de één naar de ander kunnen gaan en het dan liefde noemen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2015, 13:24
msmells
msmells is offline
Wat liefde of verliefd zijn voor de een betekent, hoeft niet persé voor de ander hetzelfde te zijn. Ja we praten over liefde als één geheel, en dat verliefd zijn lang of kort kan duren ligt aan een persoon zelf.
Ik was ook hartstikke verliefd op iemand, waar ik bijna 3 jaar een relatie mee had, maar het niet meer klikte, en een maand later was ik op een ander verliefd. Er hoort geen tijd aan verbonden te zitten, een maand is lang genoeg..
En wie weet, is deze jongen nog niet helemaal verliefd, maar vindt hij dat meisje hartstikke leuk, en is hij nog in het proces om verliefd op haar te worden.

@Pancake lover: doe waar jij je goed bij voelt, en als je ex het er niet mee eens is, dan hoef jij geen verantwoording aan haar af te leggen. Het zijn jouw gevoelens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten