Advertentie | |
|
![]() |
|
@Dobbelsteen99 Lang verhaal kort, Elke keer als ik bij haar ben dan is er iets waar je dat aan kan vertellen (vraag mij ook niet precies hoe xD), en ze is 1 van mn beste vriendinnen
![]() ![]() @Durian Thx voor je mening! ![]() |
![]() |
|
Ik moet zelf toegeven dat ik binnen een maand ook weer een relatie aan het opbouwen was, en ik was degene die ik uitmaakte.. In principe hoef je haar niet tevreden te stellen, jij bent over haar heen, hebt een ander op het oog, en moet doen waar jij je gelukkig bij voelt..
Je hoeft niet te denken aan wat je ex ervan zou vinden, leef jou leven en doe wat jou gelukkig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat liefde of verliefd zijn voor de een betekent, hoeft niet persé voor de ander hetzelfde te zijn. Ja we praten over liefde als één geheel, en dat verliefd zijn lang of kort kan duren ligt aan een persoon zelf.
Ik was ook hartstikke verliefd op iemand, waar ik bijna 3 jaar een relatie mee had, maar het niet meer klikte, en een maand later was ik op een ander verliefd. Er hoort geen tijd aan verbonden te zitten, een maand is lang genoeg.. En wie weet, is deze jongen nog niet helemaal verliefd, maar vindt hij dat meisje hartstikke leuk, en is hij nog in het proces om verliefd op haar te worden. @Pancake lover: doe waar jij je goed bij voelt, en als je ex het er niet mee eens is, dan hoef jij geen verantwoording aan haar af te leggen. Het zijn jouw gevoelens ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Schuren met anderen in een relatie Arjen123456 | 84 | 16-11-2015 19:29 | |
Liefde & Relatie |
2 tegelijk.. anoniempje22 | 29 | 03-06-2007 17:56 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over mijn lange relatie Innocence | 51 | 27-02-2005 18:38 | |
Liefde & Relatie |
tijd tussen 2 relaties waves | 21 | 07-02-2005 18:05 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Definitie van de tijd LOGIC OR CHAOS | 19 | 09-11-2002 12:49 |