Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2005, 21:17
waves
waves is offline
na hoeveel tijd had je een nieuwe relatie nadat de oude beëindigd was?
en/of na hoeveel tijd vind je het 'netjes' om een nieuwe relatie te beginnen? of hangt dat van de relatie af?

ik had ongeveer 2 weken na het eindigen van mijn oude relatie een nieuwe... als ik eerlijk ben vind ik dat niet echt netjes, maar die oude relatie liep al n tijdje te sukkelen
Oud 06-02-2005, 21:18
Jampot
Jampot is offline
hangt toch van alles af..

als je al een paar maanden niks meer voelde, en het uit hebt gemaakt omdat je verliefd werd op iemand anders..

zijn zoveel factoren
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 21:36
Anaïs
Anaïs is offline
dat kan meteen zijn of dat kan een jaar of langer duren... Dat kan je echt niet vooraf weten... Tussen mijn laatste relatie en degene die ik nu heb, zaten zo'n 11 maanden.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 21:56
Verwijderd
Ik had er 5 maanden tussen zitten en vond dat zelf aan de korte kant. Heb dan ook wel vrij lang iets met mijn ex-vriend gehad.

Ohja, en ik vind dat je gewoon een nieuwe verkering/relatie moet beginnen als jij dat graag wil, ongeacht wat je ex wil. Het is een ex, hij/zij heeft niet echt iets meer te zeggen over wat jij met andere mensen uitspookt.

Laatst gewijzigd op 06-02-2005 om 22:22.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 21:56
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Hangt er vanaf of ik echt serieus met iemand heb. Anders boeit het me niet zo, en als het goed voelt, why not
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 22:12
-(L)-
Ik denk dat 't er ook vanaf hangt hoe jullie uit elkaar zijn gegaan. Als je als vrienden uit elkaar gaat dan zou ik uit respect wat langer wachten. Ga je met ruzie uit elkaar (of bv als de ander is vreemdgegaan) dan zou ik een nieuwe relatie nemen wanneer ik zelf wil, en geen rekening met m'n ex houden.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 22:20
Mariekje*
Mariekje* is offline
Tussen mijn laatste exvriend en mijn huidige relatie zat precies 2 maanden, niets mis mee. Overigens ben ik wel van mening dat de tijd tussen 2 relaties afhankelijk is van aardig wat factoren (zoals al eerder gezegd) Na een maand of 3 lijkt het me over het algemeen wel oké.
Oud 06-02-2005, 22:53
Verwijderd
Ligt eraan natuurlijk, hoe snel het verdriet over is enzo.. je moethet voelen denk ik. Maar theoretisch vind ik zeker een maand of 2 wel het minimale.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 23:25
number9
number9 is offline
nu al anderhalf jaar ertussen, maar heeft nix met netjes te maken. Gewoon geen zin in een vast iets.
Oud 07-02-2005, 07:55
WolterB
WolterB is offline
Die tijd loopt nog steeds bij mij.

Ik zie wel wat er gebeurt en hoe het allemaal gaat lopen.
Ik denk dat je iig pas een nieuwe relatie moet gaan beginnen als je over de vorige heen bent. Hoe lang dat duurt is bij iedereen anders.
Oud 07-02-2005, 09:04
Silvie
Silvie is offline
Een paar weken zaten er tussen.
Best wel snel op zich eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 10:05
Verwijderd
Ik denk dat dat gewoon heel erg afhankelijk is van de sit. hoe snel het weer ''kan'' zeg maar. Ik bedoel gaat het al wat slechter in je relatie dan zal je sneller weer een relatie (kunnen) hebben dan waneer het plotseling uit is gegaan, en jij nog veel voor de ander voelt.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 11:19
Verwijderd
Er vanuit gaande dat je echt nog wat voelde voor je ex. Dan hangt het er nog vanaf hoelang je iets gehad hebt. Maar toen mijn relatie van een maand uitging, was wel gek op het meisje. Toen duurde het toch wel vijf maanden voordat ik zo en zo maar naar andere meisjes ging kijken. Na tien maanden had ik weer een relatie.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 12:09
Verwijderd
Ik ben een keer op dezelfde avond wat met iemand anders begonnen, maarja ik had ook maar 2 weken iets met die jongen en hij was nogal lullig geweest.
Verder zat er een paar keer een half jaar tussen en 1 keer een jaar.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 12:47
Sprinkle
Sprinkle is offline
Met mijn vorige vriend had ik ruim 7 maanden en mijn huidige vriend heb ik na anderhalve maand ontmoet, binnen 2 maanden 'kregen' we wat.
Het ligt aan de situatie en of het voor jou goed voelt.
Oud 07-02-2005, 12:48
justanothern00b
justanothern00b is offline
op de een of andere manier groeit er bij mij altijd een paar maanden overheen voordat ik weer een nieuwe relatie begin...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 12:51
Billy_bob
Billy_bob is offline
mja maakt niet zoveel uit opzich, als het klikt, klikt het.
Maar ik heb nu wel zo iets van...neem even de tijd om alles op een rijtje te zetten zeg maar. Dat voelt wel beter, en ff kijken wat er fout ging en wat er wel heel goed ging, zodat dat in de toekomst beter kan gaan.
Oud 07-02-2005, 13:10
stout!
stout! is offline
Uit ervaring weet ik dat je meteen in een andere relatie storten geen goed idee is. Ik was in deze situatie ´het nieuwe meisje´ en hoe goed het allemaal ook voelde, hij bleek toch nog niet over zijn ex heen te zijn.
Nu snap ik niet hoe ik zo naief heb kunnen zijn. Zelfs als je zelf de relatie verbreekt en zeker bent van je beslissing, moet je toch afscheid nemen en de tijd nemen om te wennen aan het feit dat je niet meer met diegene samen bent.
Oud 07-02-2005, 13:37
Kadaver
Kadaver is offline
Er zit gemiddeld twee jaar tussen mijn relaties. Ik neem altijd rustig de tijd om alles te verwerken
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 16:25
Verwijderd
Ik had 19 maanden verkering, dat maakte ik uit, en 20 dagen later had ik een andere vriend. Maar toen ik de 1e relatie uitmaakte, voelde ik al enorm veel voor die andere jongen. En vandaar dat het zo snel ging. Maar ben nu een maand of 6 vrijgezel, en wel weer toe aan een relatie
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 17:10
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Tussen de 1e en 2e zat zes maanden, tussen de 2e en 3e zit vier maanden en dat vind ik nét kunnen. Het ligt er heel erg aan hoelang je met je ex hebt gehad en de mate van respect die je voor elkaar hebt (gehad). Ik zit nu net in die nieuwe relatie en vind het enorm moeilijk om aan mijn ex te vertellen dat ik weer een nieuw vriendje heb, gewoon omdat ik hem nog steeds graag mag en hem niet wil kwetsen. Bij een lange relatie vind ik vier/vijf maanden toch wel het minimum, gewoon uit respect voor de ex.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 18:05
Verwijderd
Dat verschilt per keer, maar zeker als het een ingrijpende relatie was vind ik het belangrijk dat er flink wat tijd tussen die en de volgende zit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten