Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2010, 18:31
Verwijderd
Wat de titel zegt! Dit topic is al vaker voorbij gekomen, maar volgens mij de laatste tijd niet meer, en er zijn best heel wat nieuwe relaties (/potentiële relaties) bijgekomen, dus brand maar los!

TS begint later, trouwens, want mijn eten is bijna klaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2010, 18:49
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Zo'n topic heb ik hier nog nooit gezien of heb ik weer niet op zitten letten??

Aangezien een relatie niet echt van toepassing, vertel ik het maar over m'n huidige vlam

We hebben elkaar ontmoet op introductiekamp van school. Zij was met een stel vriendinnen over het hele terrein aan het zwerven en bleven uiteindelijk bij mij en een vriend van me plakken.. We waren al bang dat we een fanclub hadden.. Daarna eigenlijk helemaal niet meer gesproken tot het schoolfeest een paar weken terug. Daar heeft ze me gered van iemand die compleet geobsedeerd van me is en die het nodig vond om de hele avond achter m'n reet aan te lopen Sindsdien zijn we eigenlijk heel erg close^^
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 18:52
LW
Avatar van LW
LW is offline
Op de verjaardag van mijn neef.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 19:17
Verwijderd
Via larp . Ik ben begonnen door mijn ex op de Vortex, hij door een vriend van hem. Dat is zo'n 4 à 5 jaar geleden. We hebben elkaar nooit echt goed gekend, ic en oc, dat is beter geworden toen hij positie van second in heeft gekregen bij een gilde waar ik ook bij zat. Hij heeft mijn testen afgenomen. Afgelopen event begon het opeens wel erg goed te klikken tussen onze chars en ik heb hem uiteindelijk uitgenodigd om een avondje te larp-praten bij mij. En toen klikte het nog beter tussen onze chars en al helemaal tussen ons ^^.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 19:24
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Via larp . Ik ben begonnen door mijn ex op de Vortex, hij door een vriend van hem. Dat is zo'n 4 à 5 jaar geleden. We hebben elkaar nooit echt goed gekend, ic en oc, dat is beter geworden toen hij positie van second in heeft gekregen bij een gilde waar ik ook bij zat. Hij heeft mijn testen afgenomen. Afgelopen event begon het opeens wel erg goed te klikken tussen onze chars en ik heb hem uiteindelijk uitgenodigd om een avondje te larp-praten bij mij. En toen klikte het nog beter tussen onze chars en al helemaal tussen ons ^^.
ik snap helemaal niets van al die termen klinkt nogal starwarsachtig


on topic: we hebben elkaar leren kennen via een vriendin, hij woont bij haar in het studentenhuis.. op een gallerijfeest voor het eerst gezoend en toen was het dikke mik
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 20:10
Intertint
Intertint is offline
Via m'n ex!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 20:19
Verwijderd
Wel een beetje uitgebreidere verhalen, zeg Anders moet ik volstaan met een: Ik heb hem leren kennen in het bos.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 20:50
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Via een website, ja het klinkt heel erg lame ass ik weet het.
Had hem al wel een paar keer gezien met uitgaan en we hebben heel veel dezelfde vrienden gehad, maar in andere periodes.
Heel grappig eigk.
Ik verveelde me en toen stuurde ik hem een berichtje.
Al snel hadden we msn uitgewisseld en zaten we tot 3 uur 's nachts te kletsen over van alles en nog wat.
Eerst gewoon een goede vriendschap opgebouwd, en hoe harder we schreeuwden dat we geen relatie wilden, hoe closer we werden.
Tot we eigenlijk niet meer konden ontkennen..


Zo beter Freyja?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Wel een beetje uitgebreidere verhalen, zeg Anders moet ik volstaan met een: Ik heb hem leren kennen in het bos.
De boswachter?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
De boswachter?
Nee, wel een maffe bioloog Maar ging met een vriendin mee die met een stel studiegenoten in het bos gingen slapen, hele nacht wijn drinken en kletsen en doen of de waarheid doen, en hij was daar dus ook bij.

Dat is ondertussen alweer ruim 6 jaar geleden en de 4 jaar daarna is er niks gebeurd, op wederzijdse oppervlakkige interesse na. Maar toen we samen gingen sporten, werd langzamerhand duidelijk dat er wel meer was dan alleen vriendschap. Heb heel lang gedacht dat ik hem niet meer dan leuk vond, ook door de ingewikkelde situatie met wederzijdse vriendin, waardoor we ontzettend lang om elkaar heen hebben gedraaid. Maar stiekem was dat ook wel leuk, zo'n lange verliefdheidsperiode waarin je je zit te verbijten omdat je wilt dat er eindelijk wat gebeurt maar je durft niet echt iets te doen want je creëert mogelijk een hele hoop drama om niets Maar nou ja, uiteindelijk gingen we natuurlijk wél vozen, en toen was het hek natuurlijk van de dam... Hij had van die lekkere warme handen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 22:59
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Een vriend heeft een groep vrienden in Kopenhagen waar hij regelmatig naar toe ging en toen ben ik een keer een week meegeweest. Toen heb ik m leren kennen en daarna is hij vrij snel 2 keer hier een paar dagen geweest. Ik vond m wel heel interessant maar had alles behalve de behoefte om verliefd te worden op iemand die 800 km verderop woonde.
De 2e keer dat hij hier was waren we op een feestje waar iedereen maar bleef pushen dat we zo leuk waren samen en dat we moesten zoenen/waarom hadden we nog niet gezoend blablabla en wij hadden zoiets van uhhhh wtf...
Daar hebben we het de volgende dag een halve minuut over gehad en kwamen tot de conclusie dat we elkaar allebei wel interessant vonden maar daar bleef het bij.
Toen was ik 2 weken later op Roskilde met hem en 3 andere vrienden. De eerste avond liepen we savonds ergens op zoek naar viaduct tussen 2 campings om iemand te meeten en toen patsboem. T viaduct hebben we nooit meer bereikt
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 01:14
gentlemen
Avatar van gentlemen
gentlemen is offline
eej mense ,
heb mijn PINO (potentieel intressant neuk object )
sorry ben melig .
niet serieus nemen.
heb mn mss aanstaande vriendin ontmoet via HABBO hoe kinderlijk .
maarja zie der morgen wear .
groeten
__________________
aan werk ga je niet dood , maar probeer niet de grens op te zoeken
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 09:29
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Via een soort van ex. Die gaf een feestje. En daar heb ik hem ontmoet.
Ik zat nog met die ex in mijn hoofd, maar hij bleef enorme interesse in mij tonen.
En toen ik over die sukkel van een ex heen was, bleek meneertje toch wel erg leuk te zijn.
Dus toen spraken we af na veel ge-sms't en gebeld te hebben. En ja. Toen waren we verliefd.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 09:45
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Ik kwam ruim anderhalf jaar geleden in een vriendengroep terecht, waar hij ook later in werd meegesleept door iemand van die groep. Destijds had ik nog een relatie met mijn ex, maar dit ging niet goed en mijn vrienden vonden hem ook maar een doperwt. Zij hadden hem ook vantevoren verteld van: joh, als jij nou iets met haar krijgt is ze tenminste van die klootzak af! Terwijl hij mij eigenlijk te jong vond.

Maarja, we vonden elkaar wel interessant, hebben we een aantal maanden niets mee gedaan. Toen was het uit met mijn ex en had ik besloten om een beetje rond te sletten, ervan overtuigd dat alles wat man was alleen goed was voor sex Dit hield ik alleen niet lang vol en uiteindelijk stukje bij beetje werden hij en ik steeds closer en woonde ik half bij hem in huis.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 10:23
Verwijderd
Ik geloof dat we in 1999 (ergens in het voorjaar, geloof ik) begonnen te chatten. We hadden elkaar 'ontmoet' in een lege chatroom, ik was er eerst, ik wachtte even om te kijken of er nog iemand anders kwam en toen was hij het dus. Meteen leuk zitten chatten Daarna e-mailadressen uitgewisseld en toen zijn we blijven mailen en op icq gaan chatten. Dat hebben we een jaar vol gehouden, toen besloten we dat het online wel erg goed klikte en dat het tijd werd voor een echte ontmoeting. Die was in juni 2000 en ook dat klikte heel erg goed Kan me nog goed herinneren hoe spannend die dag was <3 's Avonds zette ik hem weer op de trein en voelde ik meteen dat ik helemaal niet wilde dat hij weg zou gaan. Dat bleek dus wederzijds
In 2002 gingen we samenwonen, in 2006 zijn we getrouwd
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 10:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Op een s.com meet Eh.. ja, wat valt daar verder nog over te zeggen?

Ik vond hem meteen leuk en was daar bepaald niet onduidelijk over, maar hij was veel te dronken om dat door te hebben. En pas toen ik hem de volgende dag een pm stuurde met de vraag of we eens wat zouden afspreken, begon alles een beetje op z'n plaats te vallen, heb ik begrepen. Initiatief nemen, wooe
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 11:37
Verwijderd
Op een facultair voetbaltoernooi waar ik was om mensen uit te lachen, maar uiteindelijk het vrouwenvoetbal stond te fluiten en waarin zij meespeelde.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 11:42
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
We zaten bij dezelfde sportclub (al vanaf dat ik een jaar of 8 was). Hij is ook de broer van een vriendin van mij. Jarenlang hebben we weinig aandacht aan elkaar geschonken, tot hij in 2002 op stage naar het buitenland ging en we gingen MSN-en. Toen hij terugkwam, gingen we vaker dingen samen doen en toen ontdekte ik dat hij toch wel erg leuk was. En in 2006 zijn we gaan samenwonen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-10-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Via een website, ja het klinkt heel erg lame ass ik weet het.
Had hem al wel een paar keer gezien met uitgaan en we hebben heel veel dezelfde vrienden gehad, maar in andere periodes.
Heel grappig eigk.
Ik verveelde me en toen stuurde ik hem een berichtje.
Al snel hadden we msn uitgewisseld en zaten we tot 3 uur 's nachts te kletsen over van alles en nog wat.
Eerst gewoon een goede vriendschap opgebouwd, en hoe harder we schreeuwden dat we geen relatie wilden, hoe closer we werden.
Tot we eigenlijk niet meer konden ontkennen..


Zo beter Freyja?
Vergeet niet dat je hem nog een strikje wou aandoen voor mijn verjaardag .

En Atelier Madame, ic = in character, dus in het spel, oc = out of character, dus irl. char = character, je personage. Begrijpelijker nu?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 18:48
Verwijderd
We kennen elkaar eigenlijk al een jaar of zes, en hebben elkaar altijd ontzettend leuk gevonden. We zagen elkaar eigenlijk alleen met de carnaval, want ik ging met de vriendengroep van mijn zus mee en hij hoort daar min of meer bij. Elk jaar hoopte ik dat hij er zou zijn, niet omdat ik nou oh-zo-verliefd was, want het leeftijdsverschil was erg groot (hij is ruim tien jaar ouder en veertien en 25 is een heel erg groot verschil....) maar gewoon omdat het echt heel erg gezellig was. Toen ik 18 was, hebben we carnavalszaterdag gezoend, dat, en het bijbehorende geklets, zorgde ervoor dat we tot drie keer toe gebeld zijn door zijn vrienden waar we bleven, de erwtensoep was bijna op, hihi Die zondag daarop kreeg ik een ongeluk met de brommer, waardoor ik mijn knie en heup flink kneusde. Als ik die maandag niet op kroegentocht zou gaan, zou ik hem weer een heel jaar niet zien en niet eens zijn nummer ofzo hebben, dus heb ik die maandag een heel doosje paracetamols achterover gegooid en ben toch gegaan. Het was wel echt heel vermoeiend, dus om twaalf uur ging ik naar huis en liep hij mee. Uiteindelijk hebben we nog tot half twee staan zoenen en kletsen. De conclusie die daar uit voort kwam, was dat we elkaar wel echt heel erg leuk vonden, maar dat we verstandig gingen doen, want 200 km afstand en tien jaar leeftijdsverschil was toch écht niet slim blahblahblah. Wel nummers uitgewisseld. Door het jaar heen verschillende keren gebeld en dat waren steeds gesprekken van minimaal een half uur. Die zomer ben ik een weekendje naar hem toe geweest, kijken in zijn nieuwe huisje en kletsen. Ik had toen een vriendje, maar de spanning was echt heel erg voelbaar. Maar toen was ik nog braaf en is er niks gebeurd.
De carnaval daarna kwamen we elkaar -uiteraard- weer tegen en was het voor mij inmiddels heel erg duidelijk dat het vriendje geen vriendje was voor Heel Erg Lang, en toen ik hem tegen kwam, was da alleen nog maar duidelijker. Daar hebben we het veel over gehad en uiteindelijk eindigden we weer zoenend op het bankje bij ons voor de duer. Toen was ik dus niet meer zo braaf... Na lang wikken en wegen toch gekozen om te werken aan mijn relatie met mijn toenmalige vriendje en een hele tijd geen contact met elkaar gehad. Daardoor kwa ik er achter dat ik hem och echt wel heel erg miste. Toen heb ik het uitgemaakt met het toenmalige vriendje en langzaam maar zeker werd het ook steeds echter tussen ons, en vanaf juni vorig jaar is het officieel. Officieus al heel veel langer, maar goed. Je moet toch wat

Hehe, oeps.... Freyja, uitgebrei genoeg zo?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 18:57
Verwijderd
Ha, ja, een stuk beter! Maar ik ben een beetje teleurgesteld dat mensen hier er allemaal smeuiige details uit laten
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 19:02
Verwijderd
Via OKCupid Ik zat daar om die quizzen te doen, en toen kreeg ik ineens een berichtje.

Edit: oh, wil je smeuïge details? Daar ga ik eens over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ha, ja, een stuk beter! Maar ik ben een beetje teleurgesteld dat mensen hier er allemaal smeuiige details uit laten
hehe oowh misschien ook wel leuk te vermelden dat ik haar weinig gesproken heb in het veld, maar haar een paar weken later op een feestje (waar ik haar toevallig tegenkwam) versierd heb met de slechtste versierzin die ik ooit uit mn eigen mond heb horen komen..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 19:19
Catch
Catch is offline
En die luidt?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Ha, ja, een stuk beter! Maar ik ben een beetje teleurgesteld dat mensen hier er allemaal smeuiige details uit laten
Smeuïge details? Nou, ic hebben we elkaar een lief kusje gegeven. Daarna zat ik oc een beetje te draaien en zei dat ik iets wou doen. En hij vroeg toen wat. En ik sprong bovenop hem en kuste hem ^^.

Verdere details van de avond zijn dat hij zijn bril is kwijtgeraakt in een café waar we dringend sigaretten moesten halen omdat mijn klikmachine stuk was en de nachtwinkel dicht bleek te zijn (op een zaterdagnacht ja ). Mijn ring heb ik gebroken. En we hebben samen geslapen, met de nadruk op slapen ^^.

Voor de rest niets speciaals. De volgende dag ben ik tegen hem aan gaan liggen, vlak voor hij wegging en heb ik gezegd: Tussen Merel en Signi klikt het wel geloof ik. En hoe klikt het tussen ons? Heel goed was het antwoord met een brede glimlach en een kusje erachteraan.
Ik heb nog een week niets durven doen aan mijn status, omdat ik niet weer zo snel over relatiedingen wou spreken terwijl het niet zeker was, maar toen bleek dat ie een larp had afgezegd enzo om een dag met mij door te brengen en toen durfde ik natuurlijk wel ^^.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2010, 19:58
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Via larp . Ik ben begonnen door mijn ex op de Vortex, hij door een vriend van hem. Dat is zo'n 4 à 5 jaar geleden. We hebben elkaar nooit echt goed gekend, ic en oc, dat is beter geworden toen hij positie van second in heeft gekregen bij een gilde waar ik ook bij zat. Hij heeft mijn testen afgenomen. Afgelopen event begon het opeens wel erg goed te klikken tussen onze chars en ik heb hem uiteindelijk uitgenodigd om een avondje te larp-praten bij mij. En toen klikte het nog beter tussen onze chars en al helemaal tussen ons ^^.
Ben jij aan het trollen of is dit serieus? Zo ja, dan is dat awesome.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 20:01
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
OT: zat aan mijn pols vast toen ik geboren werd.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Ben jij aan het trollen of is dit serieus? Zo ja, dan is dat awesome.
Ga mijn postgeschiedenis eens na? ^^ Ik ben altijd serieus over larp
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 21:30
Verwijderd
Larp is serious business
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 21:36
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Zelfde studentenvereniging!

Toen ik mijn introductie liep, sprak ik hem wel regelmatig. In 't begin had ik nog een vriendje, maar dat ging al niet zo goed meer, en dat ging uit. Toen heb ik nog een poosje gevoosd met een andere jongen van dezelfde vereniging maar dat was een lulhannes dus dat werd ook niet direct een succes. Ik droomde in de tussentijd een keer over m'n nu-vriendje en ik snap nog steeds niet waarom. We hadden altijd wel op een toffe manier contact ofzo, ik vond hem wel interessant en ik hing ook wel vaak een beetje tegen hem aan. We bleven uiteindelijk een keer heeel lang hangen en toen hij naar huis moest omdat hij de volgende morgen college had (waar hij natuurlijk nooit naartoe is gegaan), ben ik meegegaan. We hebben toen eindeloos thee gedronken en gekletst en gezoend en toen was het aan, yay. Saillant detail is dat hij de volgende morgen bij het ontbijt-op-bed vertelde dat hij de week daarvoor met een soort-van-vriendinnetje met me naar bed was geweest. Het vriendinnetje stelde de dag daarna aan mij voor om er een wedstrijdje van te maken, wie 'm het eerst had, maar die had blijkbaar niet door dat het al aan was tussen ons. Het is ook nooit meer een echt vriendinnetje geworden.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 21:58
Verwijderd
Ik heb mijn vriend op een D&A meeting van hier ontmoet, ik denk ongeveer 3 jaar geleden. Er waren wat mensen die ik toen ook op lowlands had gezien, dus besloot daar met een vriend van mij heen te gaan.
Mijn vriend was daar ook, hij woonde in Haarlem en ik heb daar lang op school gezeten. Daarom raakten we wat aan de praat.
Later die avond ben ik met hem en die vriend van mij in slaap gevallen op een bed. Toen pakte hij mijn hand, zoende me.

Toen hebben we daarna nog een tijd contact gehad, is hij af en toe blijven slapen, niks meer gebeurd dan zoenen eigenlijk.

En iets minder dan een jaar later 'vonden' we elkaar weer. En sindsdien is het dikke mik. Huisje, boompje, beestje, kindje
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 22:13
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Internet :')
Ik was net thuis van vakantie en hij sprak me aan tijdens een chat en ik vond 'm maar raar en niet echt boeiend. Volgende dag of twee dagen daarna sprak hij me weer aan en zaten we heerlijk te kutten. Paar dagen later hadden we elkaars MSN uitgewisseld, maar hij zat in Brazilië dus we praatten heel veel toen het hier avond/nacht was. Echt eeeindeloze gesprekken gehad en ik vond hem opeens heel erg interessant. Twee weken (!) later hebben we elkaar ontmoet en in het echt was ie nog veel leuker. Ik ben een week later een dag naar hem toe geweest en sindsdien zien we elkaar elk weekend en ben ik echt stapelgek op hem. En sinds een dik maandje is 't officieel.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 23:46
Verwijderd
Citaat:
hehe oowh misschien ook wel leuk te vermelden dat ik haar weinig gesproken heb in het veld, maar haar een paar weken later op een feestje (waar ik haar toevallig tegenkwam) versierd heb met de slechtste versierzin die ik ooit uit mn eigen mond heb horen komen..
'Je ouders moesten wel dieven zijn, ze stalen de sterren uit de hemel en zetten ze in jouw ogen.'
of
'Mooi rokje! Zou beter staan op mijn kamervloer.'
of
'Wat heb jij een mooi karakter.'
of
'Cola, neuken? Nee? Sinas dan?'
of
*gooit ijsklontje op de grond en trapt het kapot* 'Zo, nu is het ijs gebroken!'
of
'Mag ik je telefoonnummer, dan kan ik dat bij je naam in je telefoon zetten?'
of
'Mag ik je nummer, ik ben het telefoonboek aan het herschrijven?'
of
'Ik heb zin, jij een opening?'
?

@Freyja: Wat voor smeuige details wil je verder nog horen dan?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 08:07
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Vergeet niet dat je hem nog een strikje wou aandoen voor mijn verjaardag .

En Atelier Madame, ic = in character, dus in het spel, oc = out of character, dus irl. char = character, je personage. Begrijpelijker nu?

Ooh jka, leuk detail kun je zien hoe vriendschappelijk hij toen nog voor me was
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 08:11
Verwijderd
Hahah nee SA, zo erg was het ook allemaal weer niet, ik informeerde of ze nog geoefend had op het nemen van corners
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 12:15
Verwijderd
Op een oud&nieuw feestje van gezamenlijke vrienden. Maar hij zit op dezelfde roeivereniging dus ik wist daarvoor al wel van zijn bestaan af, maar nooit eerder met hem gepraat. Ik dacht trouwens op die bewuste avond dat hij achter een ander meisje aanzat, maar hij houdt nog steeds vol dat het andersom was en dat hij haar vreselijk vond
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-10-2010, 17:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Via dezelfde studentenvereniging.

Ik had al twee keer eerder gedacht van: oeh die is wel leuk, alleen was ik nog in de rouwperiode om mijn ex en had ik geen behoefte om er iets mee te doen. Ik zat na een vergadering vrijdagmiddag in de bar en er was bijna niemand en ik had wel zin om een spelletje te doen, dus ik vroeg of hij met mij een spelletje wilde doen. Dus dat zijn we gaan doen, met nog iemand erbij. Vervolgens 's avonds nog gezellig blijven kletsen daar. Ik zou die zondag moeten koken (op valentijnsdag) en het leek hem wel leuk om dan ook te komen eten. Dus op valentijnsdag zaten we daar als vrijgezellen grapjes te maken. Daarna voegde hij me toe op msn en hebben we daar een beetje gekletst. Daarna was er donderdag en vrijdag het jaarlijkse bandjesfestival. Op de donderdag stond hij boven te tappen en toen zat ik daar met een vriend en een vriendin me schandelijk te misdragen omdat ik melig was (ik kreeg zelfs een drankverbod van de beheerder omdat hij dacht dat ik dronken was, en ik was nuchter, dat was best grappig). Ik ging grapjes maken over een hosselbureau om mensen te koppelen, echt heel erg als ik eraan terugdenk. :') Op één of andere manier sloeg het die avond een beetje in dat ik hem toch echt wilde versieren.

De dag erna was dag twee van dat bandjesfestival, toen moest hij beneden tappen tot sluitingstijd. Het was nog heel lang gezellig en opeens waren er nog maar een paar mensen in de bar en ik bleef heel erg lang hangen terwijl ze al aan het opruimen waren, ik weet niet wat ik dacht/hoopte dat er zou gebeuren, in ieder geval iets. Toen kreeg een kennis van me die er ook nog was iets met zijn been en kon niet meer staan/lopen en moest naar de huisartsenpost. Verantwoordelijk als hij is ging hij natuurlijk mee, daar ging mijn plan (dat eigenlijk niet eens een plan was). Ik kreeg nog wel een afscheidsknuffel en volgens mij was het toen ook echt te duidelijk dat er iets speelde.

Op zondag moest ik auditie doen voor een toneelstuk en hij was dingen aan het doen voor de kiezel, ik hielp ook maar een beetje mee omdat ik daar toch was. Hij leek niet echt meer geinteresseerd dus ik had al half de moed opgegeven, tot hij ineens vroeg of ik na mijn auditie bij hem thuis thee kwam drinken, hij zei dat ik maar moest smsen als ik nog wilde komen en hij ging naar huis. Maar mijzelf kennende zou ik dat toch nooit doen. Maar toen smste hij mij ineens na mijn auditie of ik wilde komen. Dus ik besloot maar gewoon te gaan. Toen stuurde hij me naar het verkeerde adres Maar toen ik er eindelijk was toen hebben we films gekeken, eigenlijk vooral zitten kletsen en tegen elkaar aan hangen. Mij leek het echt pretty obvious hoe ik erover dacht, maar van zijn kant was ik echt totaal niet zeker omdat hij met meer meisjes wel gewoon close is. Om een uur of vijf 's nachts toen was de film afgelopen en toen stonden we nog half te knuffelen en toen heb ik na wat twijfelen hem maar gewoon gezoend. Bleek dat meneer geen idee had wat mijn bedoelingen waren en of ik hem überhaupt wel leuk vond. Omdat het toch al heel laat waren zijn we samen in bed gaan liggen en de week erna probeerden we het voor iedereen geheim te houden, kijken hoe lang dat zou kunnen. Dat faalde jammerlijk na een paar dagen en nou ja, ik ben nog een tijdje in de twijfelfase geweest omdat ik nog met mijn ex zat, maar uiteindelijk was ik om en kregen we iets.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 00:11
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
deadlock gaf mijn nummer aan haar. Enige tijd later volgde een bootycall met een aardige portie drank en voor je het weet ben je 3½ jaar verder.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 08:29
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Internet :')
Ik was net thuis van vakantie en hij sprak me aan tijdens een chat en ik vond 'm maar raar en niet echt boeiend. Volgende dag of twee dagen daarna sprak hij me weer aan en zaten we heerlijk te kutten. Paar dagen later hadden we elkaars MSN uitgewisseld, maar hij zat in Brazilië dus we praatten heel veel toen het hier avond/nacht was. Echt eeeindeloze gesprekken gehad en ik vond hem opeens heel erg interessant. Twee weken (!) later hebben we elkaar ontmoet en in het echt was ie nog veel leuker. Ik ben een week later een dag naar hem toe geweest en sindsdien zien we elkaar elk weekend en ben ik echt stapelgek op hem. En sinds een dik maandje is 't officieel.
Jij had toch met iemand anders? Ik zal wel weer flink achterlopen..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 08:56
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
deadlock gaf mijn nummer aan haar. Enige tijd later volgde een bootycall met een aardige portie drank en voor je het weet ben je 3½ jaar verder.
Dat was echt raar, de beruchte forumslet Mephisto aan de vrouw
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 11:08
Verwijderd
Oké, iets uitgebreider: Ik zat op een website waar je dating-dingen kon doen maar ook heel veel quizzen, en dat laatste vond ik leuk. Ik kwam niet op het dating-gedeelte, maar je profiel is wel zichtbaar en toen kreeg ik ineens een berichtje van een Limburger, dat hij m'n muzieksmaak leuk vond. We mailden een beetje heen en weer, en ik zei voor de grap: 'Als je nog iemand zoekt om naar Omnia te gaan, ga ik wel mee.' (Niemand van zn vrienden vond die band de moeite waard.) Toevallig was er in Oss, waar ik toen woonde, een concert en toen kwam hij deze kant op, en belofte maakt schuld dus jaaaaa. Toen ben ik met hem meegegaan, was erg gezellig, we hebben na het concert nog lang staan kletsen.

Zo hebben we een paar keer afgesproken, vooral in Utrecht want hij woonde toen in Diemen en Diemen lag relatief in het midden. Ik voelde na een date of vier wel kriebels maar ik kon niet zo goed peilen of dat wederzijds was, want hij is niet zo eh open wat dat soort dingen betreft. En ik had na een paar rotrelaties geen zin om m'n tijd te verdoen :') en verliefd te worden op iemand waarbij ik toch geen kans had, dus toen we een date hadden in Maastricht heb ik gezegd: ik wil toch eigenlijk wel een beetje zekerheid, of iig iets van een reactie. Ik heb hem nog 'romantisch' meegenomen in het reuzenrad maar die hint snapte hij niet. :')

Maar goed, uiteindelijk heeft hij me op het station gezoend en sindsdien is het wel aan (bijna drie jaar!). Met ups en downs, maar het is wel liefde. <3
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 11:21
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
We zaten op de zelfde middelbare school. Hij liep vaak langs de plek waar ik met mijn vriendengroepje zat in de pauze. Mijn toenmalige vriend wist zijn naam en ik ben tijdens mijn spijbeluurtjes vaak naast hem gaan zitten om te tekenen. Ik vond hem altijd al leuk, maar wel een beetje jong. Gek genoeg hadden we het in onze vriendschap er vaak over gehad over hoe het zijn als we iets met elkaar hadden. We kwamen steeds weer tot de conclusie dat het niet zo werken omdat we elkaar waarschijnlijk helemaal gek zouden maken. Een paar jaar later, toen we allebei vrijgezelle feestbeesten waren vroeg hij op een gegeven moment of hij mij een tongzoen mocht geven. Dat mocht. Na die zoen volgden er meer en die nacht ben ik bij hem blijven slapen en hadden we voor de eerste keer seks met elkaar. Naderhand hadden we afgesproken dat het eenmalig was. Maar iedere keer dat ik hem zag brandde er een hevig vuur in mij en ook in hem. Een paar weken later vroeg hij of ik bij hem wilde blijven slapen. Natuurlijk wilde ik dat! Hij zei dat hij wel op de bankg zou liggen, dan mocht ik in zijn bed. Toen we eenmaal bij hem waren aangekomen vonden we allebei dat het toch gezelliger zou zijn als we samen in bed zouden liggen. Die avond hadden we weer seks gehad. Na de seks hadden we het over hoe geweldig de ander wel niet was en vlak voor we in slaap vielen besloten we dat we iets hadden. En nu, bijna 4 jaar later, zijn we nog steeds dolgelukkig samen.

Eigenlijk is het heel stom dat we pas zo laat iets kregen. Toen we samen kraakten ging ik elke ochtend bij hem in bed liggen omdat we dat allebei fijn vonden. Ik stapte dus iedere ochtend uit het bed van mijn scharrel om bij hem te gaan liggen. (Achteraf bleek ik door die scharrel verwarrende signalen af te geven). Maar aan de andere kant is het voor mij heel belangrijk dat er eerst een heel hechte vriendschap is voor de stap naar een relatie is gemaakt. Als we eerder een relatie waren begonnen was het misschien wel heel anders gelopen.

Laatst gewijzigd op 27-10-2010 om 11:28.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 11:45
Verwijderd
We zaten bij elkaar op school en in de 1e, 4e, 5e en 6e ook bij elkaar in de klas. Maar we hoorden bij verschillende groepjes, dus we spraken elkaar eigenlijk nooit.
In de 5e moesten we allebei tegelijk een aantal keer een halfuur vroeger komen omdat we te vaak te laat waren gekomen, en toen bleken we goed met elkaar te kunnen praten.

Later, in het derde trimester van de 5e, moesten we voor Nederlands met een groepje van 4 een werkstuk maken en omdat we nog 1 persoon nodig hadden besloot ik hem erbij te vragen. Zo kregen we meer contact en gingen we ook vaak op msn praten.
In de zomervakantie ging ik met een groep vrienden naar een film die hij ook wel wilde zien, dus ging hij mee. Na afloop brachten hij en een vriend mijn nicht en mij thuis en hebben we tot zeven uur 's ochtends zitten praten. Vanaf dat moment ging hij mee naar alles wat ik die zomer met vrienden deed.

Toen we na de vakantie weer naar school gingen, kwam hij in de pauzes dan ook als vanzelfsprekend bij mijn groepje zitten. Ik en een vriendin gingen vaak na school de stad in, en hij ging steeds vaker mee, uiteindelijk ook als die vriendin niet kon maar ik wel.
Op een dag was er een verjaardagsfeestje en zou hij mij thuisbrengen en blijven slapen, en toen gingen we de hele nacht zoenen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 11:57
Verwijderd
Nog wat leuke details van het begin; nadat we elkaar twee keer een dag hadden gezien, besloten we dat logeren handiger zou zijn ivm de afstand. Dus ging hij bij mij logeren. Ik lag braaf met volledige pyjama in mijn bed, hij op het matras op de grond. Toen hij vroeg of ik bij hem wilde liggen, verplaatste ik mezelf en mijn kussen in één vloeiende beweging naar het matras En toen hebben we uren liggen zoenen <3
Daarna besloten we dat we wel erg snel gingen en dat het misschien beter was om wat rustiger aan te doen. Dus kwam hij een week logeren in de vakantie Daarna was het wel duidelijk dat we helemaal niet rustiger aan wilden doen en logeerden we om en om bij elkaar in weekenden.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 15:34
Verwijderd
Via mij werk, hij was mijn stagiair. In de stageperiode was duidelijk te merken dat hij mij wel leuk vond, ik kon ook goed met hem praten. Hij dacht echter dat ik de vriendin van mijn werkgever was, omdat ik vaak eerder op kantoor was en later vertrok, en er tussen werkgever en ik veel over persoonlijke onderwerpen werd gesproken. Na een tijdje begon N. mij ook wel een beetje op te vallen, buiten het stage-zijn om, met lange blikken, spulletjes doorgeven en dan 'per ongeluk' elkaar aanraken, zulke dingen. Het was een enorm schatje. Altijd goed, lief en correct.

Nadat N. en ik na werktijd vaak samen naar het station liepen werd hem in de gesprekken duidelijk dat ik veel jonger was dan hij had gedacht, en geen relatie had. Hij is toen openlijk uitgekomen voor zijn verliefdheid. Ik heb hem aangegeven dat ik ook wel kriebels voor hem voelde, maar als collega toch twijfels had en ik dus maar moest zien of ik me er goed bij voelde. Ik heb hem uitgenodigd bij mij te komen eten, en van het één kwam het ander. Na een aantal weken werd het mijn werkgever ook wel duidelijk dat er wat speelde en zijn we eerlijk geweest. Nu zijn we bijna 2 jaar verder, nog steeds collega's maar ook nog steeds samen.

Klassieker

Laatst gewijzigd op 27-10-2010 om 15:44.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Op een s.com meet Eh.. ja, wat valt daar verder nog over te zeggen?

Ik vond hem meteen leuk en was daar bepaald niet onduidelijk over, maar hij was veel te dronken om dat door te hebben. En pas toen ik hem de volgende dag een pm stuurde met de vraag of we eens wat zouden afspreken, begon alles een beetje op z'n plaats te vallen, heb ik begrepen. Initiatief nemen, wooe
Nu word ik toch wel nieuwsgierig
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 18:05
marina16
marina16 is offline
stagee
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 19:21
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Jij had toch met iemand anders? Ik zal wel weer flink achterlopen..
Ik had met DP ja, maar dat heb ik begin juli al uitgemaakt.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Ik had met DP ja, maar dat heb ik begin juli al uitgemaakt.
Ik wist ook niet dat het uit is tussen jullie! Maar fijn dat je nu iemand hebt waar je gelukkig mee bent.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 21:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nu word ik toch wel nieuwsgierig
Het is geen geheim hoor, het gaat om Rationeel (staat in het fototopic op L&R ook wel ergens een foto volgens mij)

Of was dat niet waar je nieuwsgierig naar was? Dan moet je even verder specificeren
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.