Ik heb een probleem met 2 andere vrienden van mij. Om een beetje beeld te krijgen zal ik eerst de verhouding uitleggen. Ik en mijn andere vriend kennen elkaar nu al zo'n 6 jaar. Op school hebben we ook een (goeie)vriend leer kennen. Hem kennen we nu ook al ongeveer een jaar.
Sinds de laatste 2 maanden is hij een stuk veranderd in onze ogen. We nodige hem vaker uit om mee te gaan stappen. Op een of andere manier is hij steeds vaker chagrijnig. Tijdens het stappen wil hij graag al naar huis terwijl wij nog wel even wilden blijven. We blijven dan meestal bij iemand slapen. De dag erna wil hij eigenlijk ook weer snel naar huis.
We krijgen totaal geen hoogte van het feit als hij het gezellig of leuk vond. Als ik met de vriend die ik al lang ken dingen aan het doen ben lijkt het ook als hij niet erg geinterreseerd is, ofwel niet enthousiast. Op zich kan het dat hij dingen niet leuk vindt die wij wel leuk vinden, maar het rare is dat onze interesses wel precies hetzelfde zijn.
Moeten we hem op de man afvragen als er iets aan de hand is of wat is het beste in deze situatie? Het is best wel vreemd omdat we toch wel goeie vrienden zijn maar het lijkt alsof we iets verkeerd doen of iets dergelijks.
|