Oud 08-05-2015, 12:12
iloveframboos
iloveframboos is offline
Hoi!

sinds groep 5 ben ik al verliefd op één jongen. hij was nieuw in de klas. Al snel werd hij razend populair onder de jongens. Mijn vriendin wist dat ik verliefd was op hem (groep7) en toch vroeg ze verkering. Ze is jaloers, zij is aan de domme kant beetje diva etc. anyways,.toen hebben ze gekust. op het schoolfeest. vroeg die vriendin aan de jongen of hij met mij wilde dansen wat ik dus niet wilde. Hij en ik waren een keer aan het praten, en zij zat naast mij en hij aan mijn linkerkant en toen werd ze jaloers en moest ik een briefje doorgeven en op dat briefsje stond\; wil je met me verkering? Hij werd boos. Maar ja, ik ben het meisje dat altijd nerdtv werd genoemd, ik werd altijd gepest hij verdedigde mij wel maar tog, als puntje bij t paaltje komt kan hij af en toe niet zo heel aardig zijn. Laatst in de wc's vroeg hij hoe het met me ging. Hij is niet te weerstaan. als zijn vrienden erbij zijn is hij normaal. maar als niemand erbij is hij heeeeel lief. hij wilde Havo halen want dan kon hij naar de zelfde school als ik, terwijl hij niet het type is voor die school voor dat hij wist dat ik naar die school ging vond hij die school een 'kak' school. geen van zijn vrienden gaan ernaartoe. hij raakt me vaak aan. niet seksueel, maar toch en hij kijkt vaak naar mij......................Crap! Ik denk dat hij me haat wat denken jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2015, 12:24
Elin3
Elin3 is offline
Ik heb geen idee wat hij wil.

Heeft hij nu verkering met je vriendin of heeft hij dat nooit gehad? In welke groep zitten jullie nu?
Oud 08-05-2015, 12:29
iloveframboos
iloveframboos is offline
Binnenkort hebben we afscheid etc, maar nu niet meer nee @elin3
Met citaat reageren
Oud 08-05-2015, 12:30
Elin3
Elin3 is offline
Even ongeacht van wat deze jongen misschien over jou denkt of voor jou voelt: hoe zie jij hem?

Vind jij hem nog steeds zo leuk? Zou je misschien wel verkering met hem willen?
Oud 08-05-2015, 12:37
iloveframboos
iloveframboos is offline
Nu ik naar de middelbare school ga, veranderen ook veel dingen qua gedachtes. Zo ben ik veel meer seksueel gaan denken. Maar ja, ik vind hem nog steeds leuk, en zou wel verkering willen. @Elin3
Met citaat reageren
Oud 08-05-2015, 12:39
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nu ik naar de middelbare school ga, veranderen ook veel dingen qua gedachtes. Zo ben ik veel meer seksueel gaan denken. Maar ja, ik vind hem nog steeds leuk, en zou wel verkering willen. @Elin3
Is het misschien een mogelijkheid om een keer met z'n tweeën wat af te spreken? Een keer samen naar het zwembad gaan, samen een ijsje halen, samen bij één van jullie film kijken? Als hij ja zegt zie je wel wat ervan komt, zegt hij nee weet je ook waar je aan toe bent.
Oud 08-05-2015, 12:41
iloveframboos
iloveframboos is offline
Citaat:
Is het misschien een mogelijkheid om een keer met z'n tweeën wat af te spreken? Een keer samen naar het zwembad gaan, samen een ijsje halen, samen bij één van jullie film kijken? Als hij ja zegt zie je wel wat ervan komt, zegt hij nee weet je ook waar je aan toe bent.
Dat is het dus, ik ben bang dat ik op mn smoel ga, en hij het aan de hele klas gaat vertellen. Als we wat zouden hebben en hij verteld het no problem maar ja, hij is de beste in het voorschut zetten van mensen (ongeacht of het zijn beste vriend is hij doet t)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2015, 12:43
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is het dus, ik ben bang dat ik op mn smoel ga, en hij het aan de hele klas gaat vertellen. Als we wat zouden hebben en hij verteld het no problem maar ja, hij is de beste in het voorschut zetten van mensen (ongeacht of het zijn beste vriend is hij doet t)
Als je dat risico niet wil lopen, of als hij eigenlijk helemaal niet zo aardig is maar jou nog wel eens zou kunnen gaan pesten, kan je ook helemaal niks doen. Dan zal je wel moeten accepteren dat het dan ook sowieso niks wordt
Oud 08-05-2015, 12:48
iloveframboos
iloveframboos is offline
Citaat:
Als je dat risico niet wil lopen, of als hij eigenlijk helemaal niet zo aardig is maar jou nog wel eens zou kunnen gaan pesten, kan je ook helemaal niks doen. Dan zal je wel moeten accepteren dat het dan ook sowieso niks wordt
Hij is echt een rare, hoor! Ik en C (die vriendin waar hij gekust mee had) zijn de enige meisjes waarmee hij praat. Trouwens een keertje gingen ze met de jongens naar de film en hij vroeg of ik meewilde, ik kon niet omdat mijn moeder moest werken maar ik vind het niet erg maar het probleem is bijna nooit zijn we alleen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2015, 19:34
TessB
TessB is offline
Je kunt hem ook anoniem een berichtje sturen met daarin een paar duidelijke hints over jezelf. Dat misschien een idee?
Zelf heb ik ook wel eens iemand iets toegestuurd in anonimiteit. Ik heb iemand wel eens een doos chocolade toegestuurd met een boodschap, waardoor ze wist wie het was. (ja ik val op vrouwen )

Mocht je dat geen goed idee lijken dan kan je misschien een smsje proberen, maar dat kan misschien weer wat stalkerig overkomen. Chocolade komt misschien was luchtiger en zoeter over.

Succes

Laatst gewijzigd op 08-05-2015 om 19:41. Reden: Reclame
Met citaat reageren
Oud 08-05-2015, 19:41
Elin3
Elin3 is offline
Ik denk niet dat chocolade luchtiger overkomt, eerder hopeloos verliefd en wanhopig.
Oud 09-05-2015, 00:48
iloveframboos
iloveframboos is offline
Ik weet wat ik ga doen, het wordt een moeilijke maar ja ik wil het toch zo graag? Maandag als school weer begint ga ik naar de wc's hij komt meestal ook (wtf?) ik ga hem eerlijk vertellen hoe en wat en we zullen zien
Met citaat reageren
Oud 09-05-2015, 13:38
Heer Wil
Heer Wil is offline
Jullie gaan binnenkort zowat als enigen naar een 'kak'school? Ik denk niet dat het hem veel interesseert wat de rest van de klas over jou en hem zal denken. Bovendien als je toch bijna naar een andere school gaat wat maakt het dan nog uit als de klas je nog een keer vaker uitlacht?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten