Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Je kunt hem ook anoniem een berichtje sturen met daarin een paar duidelijke hints over jezelf. Dat misschien een idee?
Zelf heb ik ook wel eens iemand iets toegestuurd in anonimiteit. Ik heb iemand wel eens een doos chocolade toegestuurd met een boodschap, waardoor ze wist wie het was. (ja ik val op vrouwen ![]() Mocht je dat geen goed idee lijken dan kan je misschien een smsje proberen, maar dat kan misschien weer wat stalkerig overkomen. Chocolade komt misschien was luchtiger en zoeter over. Succes ![]() Laatst gewijzigd op 08-05-2015 om 19:41. Reden: Reclame |
![]() |
|
![]() |
Jullie gaan binnenkort zowat als enigen naar een 'kak'school? Ik denk niet dat het hem veel interesseert wat de rest van de klas over jou en hem zal denken. Bovendien als je toch bijna naar een andere school gaat wat maakt het dan nog uit als de klas je nog een keer vaker uitlacht?
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
voorkomen verliefdheid Klarijndemaan | 23 | 03-03-2008 21:42 | |
Liefde & Relatie |
Wat IS verliefdheid? Yab-Yum | 20 | 18-01-2005 16:38 | |
Liefde & Relatie |
Jongen op wie je altijd verliefd was blijkt ineens gevoelens voor je te hebben. Alistar | 5 | 06-06-2004 12:48 | |
Liefde & Relatie |
problemen met verliefd worden Verwijderd | 17 | 16-03-2003 01:43 | |
Liefde & Relatie |
de waarheid zeggen, of m'n beste vriend niet kwetsen? framboosje | 12 | 04-02-2003 22:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Zag 't niet aankomen Lieffff | 1 | 13-12-2001 21:27 |