Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2004, 11:33
Alistar
Alistar is offline
Stel: je leert een jongen kennen, en het klikt heel goed tussen jullie. Je gaat steeds meer voor hem voelen, en je wordt verliefd op hem. Helaas heeft hij een vriendin, dus laat je t maar een beetje varen. Desondanks blijf je verliefd op hem, en hoe leuk je andere jongens ook vindt, toch blijf je met hem in je hoofd zitten. Ook al denk je geen kans te makenHet gaat uit tussen hem en zn vriendin, maar voordat jij 'je kans kan grijpen', heeft ie alweer een andere vriendin. Na een maand gaat t uit, en na 2 weken heeft ie weer een nieuwe vriendin. JIj denkt: Nou laat maar, als ie zo snel weer een nieuwe heeft, dan zal ie mij ook wel snel inruilen (hij houdt een relatie over t algemeen wel lang vol). Na een hele tijd praat je eens met m, en het gesprek gaat ineens over t feit dat je ooit verliefd op m was, want dat weet hij. Hij zegt ineens: Ik was ook verliefd op jou.
Alles goed en wel, je gaat verder met je leventje, en je krijgt een hele lieve vriend, op wie je helemaal stapel verliefd bent. Echter, als je 2 maanden met hem hebt, hoor je ineens van die andere vriend, dat ie altijd een zwak voor je heeft gehad, en dat ie je toch diep van binnen wel een klein beetje leuk vindt, en dat dat waarschijnlijk altijd wel zo zal blijven (en hij heeft al een jaar een vriendin)

Ik zit nu in zo'n situatie, ik had nooit verwacht dat hij me leuk zou vinden, en dan zegt ie dat ineens
Ik ben gek op mn vriend, en no way dat ik m ooit zou verlaten, maar toen ik t hoorde kreeg ik toch wel een beetje een raar gevoel. Ik was over m heen, en dat ben ik nog steeds wel, maar het maakte toch bepaalde gevoelens los. Al zou ik gelukkig nooit verliefd op m kunnen worden zolang ik met mn huidige vriendje heb Gisteravond zat een vriendin van mij ook tegen hem: Vind je haar niet leuk? En toen zei hij later tegen mij, dat het misschien ooit nog wel s wat zou kunnen worden.

Hebben jullie dit ook wel s meegemaakt?En wat hebben jullie toen gedaan?
Oud 04-06-2004, 14:32
Verwijderd
Nee, ik heb het niet zo gehad. Er is wel een jongen geweest waar ik altijd een zwak voor heb gehad, nog steeds. Maar gezien mijn huidige vriend op dat moment erg speciaal voor me was, haalde ik het geen enkel moment in mijn hoofd daar ook maar iets mee te beginnen. Nu is het uit, en nog zou ik er niets mee willen. Het zwak blijft, maar deze jongen is heel moeilijk in de omgang, en dit zal waarschijnlijk (klikt nu wel, maar als het dieper zou gaan) niet klikken. Ik begin er niet aan
Maar ik denk dat je die jongen gewoon uit je hoofd moet zetten, je loopt al jaren om elkaar heen te draaien, dat is het niet waard. Als het straks eventueel uitgaat met je huidige vriend, zou je even kunnen kijken of het nog wat kan worden, maar kijk uit.... het lijkt altijd leuk, maar valt vaak erg tegen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 15:23
Alistar
Alistar is offline
Hmhm, ik snap. Ik heb nu ook wel zoiets van: Ja, had je eerder mee moeten komen. Want ik ben op mn huidige vriend verliefder dan ik op die andere jongen was. Maja, heb toch nog wel een zwak voor hem. Al zou dat voor mij geen reden zijn om met m te zoenen ofzo, want dat wil ik ook niet.
Oud 04-06-2004, 18:22
Cinamon
Cinamon is offline
Als jij verliefder dan ooit bent op je huidige vriend, lijkt het me meer dan wijs dat je je geen zorgen meer gaat maken om die andere jongen. Als er 1 ding is wat meisjes niet horen te doen is het wel wachten op een jongen en naar zijn pijpen dansen. Wat die losgemaakte gevoelens betreft, dat verdwijnd, geloof me. Maar je moet jezelf nu niet gaan wijsmaken dat je nog steeds iets voelt voor die ene jongen.

Good luck.
Oud 04-06-2004, 20:00
De_Daantje
De_Daantje is offline
Heyz!

Je moet kiezen voor degene naar wie je hart je leidt. Als je meer van je huidige vriend houdt,.. blijf bij hem. Maar het zou misschien wel zo eerlijk zijn om hem over die ander te vertellen... En als het slecht een zwak is voor die ander... Laat het een zwak zijn, kan je veel plezier van hebben.... elke glimlach maakt je blij en al, en als het bij zoiets onschuldigs blijft...

Liefs
Daantje
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 12:48
Alistar
Alistar is offline
Ik was ditw eekend bij mn vriend en tis me duidelijk geworden dat ik toch echt wel onwijs verliefd op m ben en niet op die andere jongen. Ik heb nu zoiets van: Pech gehad, als je iets van m wil, had je eerder moeten zijn. Ik was eerst wel btje in de war maar nu is t opgelost. Ik heb mn vriend wel verteld over die jongen, en ookv erteld dat ik nogw el een zwak voor m heb, maar als vrienden en dat ik denk ik nooit meer voor m zal voelen dan vriendschap. En zeker niet zolang ik mn huidige vriend heb
Het was gewoon even een warrige situatie, het had dr denk ik niet zo veel mee te maken dat ik nog gevoelens voor die ander heb, want die heb ik dus niet meer.
Thnx voor de reacties
Reageren

Regels voor berichten