Oud 30-06-2015, 15:49
JustSaying
JustSaying is offline
hallo allemaal ik hebt laatst een pc in elkaar gezet ,maar ik heb gemerkt dat een paar dingen gewoon aan blijven staan als ik mijn pc uit zet. het lan lampje blijft aan usb's/ externe hardeschijven blijven doordraaien. en ik hoor mijn hdd door draaien. weet iemand wat de oorzaak kan zijn?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2015, 12:48
Daantjer
Daantjer is offline
Wellicht staat de 5 volt voor de USB aan, kan je in de UEFI/BIOS wel aanpassen en misschien staat Wake on LAN aan en blijft het ethernetkabellampje daarom branden. Wat betreft je HDD heb ik echter geen flauw benul.
Oud 02-07-2015, 18:53
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Wellicht staat de 5 volt voor de USB aan, kan je in de UEFI/BIOS wel aanpassen en misschien staat Wake on LAN aan en blijft het ethernetkabellampje daarom branden. Wat betreft je HDD heb ik echter geen flauw benul.
In mijn biis heb ik het lan ding uitgeschakeld van de usb's kan ik nix vinden... Is echt super gek ik weet niet wat ik fout heb gedaan
Met citaat reageren
Oud 03-07-2015, 10:49
Verwijderd
Zijn de USB poorten toevallig geel van kleur?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2015, 16:09
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Zijn de USB poorten toevallig geel van kleur?
Nee gwn zwart en usb 3 en heb trouwens een asrock bm 8 pro vgm en bij mijn laptop had ik vgm het zelfde provleem

Laatst gewijzigd op 03-07-2015 om 16:16.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2015, 18:57
Verwijderd
Kan je dat nog eens herhalen maar dan in het Nederlands?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2015, 19:31
Eragor
Eragor is offline
Als je op kabel zit dan klopt het dat het lichtje aanblijft, (op wifi weet ik niet) de enige reden dat ik kan bedenken dat de usb poorten en HDD aanblijven is omdat je pc nooit compleet wordt uitgeschakeld door iets.. sorry voor mijn niet-zo-helpvolle reactie
Met citaat reageren
Oud 04-07-2015, 23:52
Daantjer
Daantjer is offline
Heb je op je moederbord toevallig een jumper staan op de 5 volt voor de usb. Ik geloof dat je met een jumper kan veranderen dat er al dan niet na het afsluiten stroom blijft staan op de usb.
Oud 06-07-2015, 15:20
jongen14t
jongen14t is offline
Welke voeding heb je mischeen een defect? Dat zou verklaren dat de hdd aan blijft?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten