![]() |
|
Ik kan mezelf enorm opnaaien door s nachts als ik wakker ben te kijken hoe laat het is. Ik ga dan uitrekenen hoe lang ik nog kan slapen en dat maakt me enorm onrustig. Dus nu heb ik de wekker zo gezet dat ik er niet meer op kan kijken. Als ik niet weet hoe laat het is, hoef ik me ook niet druk te maken. Speelt dit bij jou ook mee?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Dus ik moet altijd eerst lampje aandoen en dan kan ikz ien hoe laat het is. Als ik nu wakker wordt en ik zal niet kijken ga ik op mijn gevoel is, en als mijn gevoel zegt dat het bijna 7:00 zal zijn blijf ik gewooon wakker liggen zonder op de wekker te kijken. Als dit een beetje lang duurt kijk ik toch, en meestal blijkt dat het bijvoorbeeld nog maar 4:35 is .. En als ik wel kijk en dus zie dat het 4:30 is, dan ga ik onbewust al uittellen dat ik nog 2,5 uur kan slapen, en dat ik voor die wekker moet wakker worden.. |
![]() |
|
Wat vind je er eigenlijk zo naar aan? De clou zit hem namelijk in het leren leven met de spanning die de wekker je geeft. Als het puur het geluid is, dan zou je overdag kunnen oefenen met op willekeurige tijdstippen dan je wekker af te laten gaan. Gewoon om te wennen. En probeer je eens af te vragen wat nou het verschil is tussen wakker worden van de wekker en wakker worden zonder wekker. Wat gebeurt er dan?
|
Verwijderd
|
Denk dat het wakker worden door die wekker is, daarom wil er er voor al wakker worden, en soms denk ik dat die wekker bijna gaat dus blijf ik wakker. Ook al is het nog maar 4:30 als mijn gevoel zegt dat bijna tijd is, dan blijf ik dus wakker. Op een gegeven moment geef ik dit op en dan kijk ik hoe laat het is, om vervolgens 15 minuten later weer opnieuw wakker te worden met het gevoel dat het bijna tijd is...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-topic #140 Missy1234567890 | 499 | 10-01-2009 20:17 | |
De Kantine |
Fuck what I saai #177 Sperzieboon | 500 | 14-04-2008 11:17 | |