Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2016, 22:10
Verwijderd
Forumspelletje gevonden op internet.

Er is precies één bunker en iedereen wil deze hebben. Hij kan niet stuk en hij kan niet kwijt, hij blijft dus altijd in het spel. Als je post, steel je de bunker van je voorganger op een zo origineel mogelijke manier. Je sluit af door te zeggen "mijn bunker". De bunker is dan van jou en de volgende persoon mag een manier verzinnen om ‘m van jou te stelen. Elke post verandert de bunker dus van eigenaar.

Een paar regels.
- geen aanval op de persoon in kwestie, het gaat om de bunker.
- geen teams.

wat voorbeelden.
- Ik gooi een rookbommetje in de bunker en de vorige eigenaar vlucht. Ik duik er snel in. Mijn bunker.
- Ik bind de bunker aan een luchtballon en neem ‘m zo mee. Mijn bunker.
verzin het maar zo gek als het kan!

Ik heb de onzinbunker gebouwd dus mijn bunker!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2016, 22:15
Durian
Durian is offline
Ik val de bunker en zijn eigenaar aan met 50.000 Russische T-34 tanks. De eigenaar vlucht, Mijn bunker.
Oud 20-03-2016, 22:17
Elin3
Elin3 is offline
Ik versier de bunker met zo veel vrolijke kleurtjes dat de eigenaar het niet meer kan aanzien en vlucht. Mijn bunker!
Oud 20-03-2016, 22:20
Verwijderd
Ik bak warme broodjes voor de bunker en lok zo de eigenaar eruit zodat ik erin kan. Mijn bunker.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 22:31
Verwijderd
De paus roept om een kruistocht voor de bunker. DEUS VULT, NON NOBUS DOMINE, AVE MARIA!!!

Mijn bunker
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 22:32
Axel11
Axel11 is offline
Ik sluip de bunker in en dril de eigenaar eruit met mijn grote kloppende staaf. Mijn bunker.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 22:36
Elin3
Elin3 is offline
De zedenpolitie arresteert Axel11 voor het doen van suggestieve uitlatingen. De vorige eigenaar zit vast op het bureau en ik kan zo de bunker in wandelen. Mijn bunker!
Oud 20-03-2016, 22:51
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik schud de bunker tot Elin3 eruit valt en verstop 'm ergens waar niemand 'm kan vinden. Mijn bunker.
Oud 21-03-2016, 09:27
flyaway
flyaway is offline
Ik gooi een envelop naar binnen met daarop een uitnodiging voor een LAN-party diezelfde dag. Ik wacht tot NfS naar buiten rent, schiet zelf naar binnen en trek de deur op slot. Mijn bunker.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 12:17
Elin3
Elin3 is offline
Ik organiseer een boekenbeurs vlak bij de bunker. De leukste schrijvers komen signeren, en er worden gratis boeken weggegeven. Flyaway kan de verleiding niet langer weerstaan en verlaat haar bunker. Ik sluip met mijn stapel boeken naar binnen en gebruik de exemplaren die ik niet direct wil lezen om de deur te barricaderen. Daarna geniet ik van de rust, zet ik koppen thee en denk ik tevreden: "Mijn bunker".
Oud 21-03-2016, 12:27
Verwijderd
Ik gebruik mijn contacten om de grote boze wolf te boeken. Ik zeg hem dat er drie biggetjes in de bunker zitten. De grote boze wolf komt, en blaast Elin3 en haar boeken barricade zo de bunker uit. Ik geef de grote boze wolf een paar speklapjes, en neem mijn intrek in de bunker. Mijn bunker!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 13:28
bloodyb
bloodyb is offline
Ik plak een foto van Axel11 op de bunker en luci2 rent er gillend uit. Mijn bunker.
Oud 21-03-2016, 16:31
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Ik laat een scheet in de bunker en bloodyb wordt vergast. Mijn bunker
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 18:58
Durian
Durian is offline
Al pagga slaande loop ik de bunker in en op het hoogtepunt schrikt de eigenaar er van en rent weg. Mijn bunker.
Oud 21-03-2016, 19:21
bloodyb
bloodyb is offline
Waar schrikt hij van? Van de lucht of het formaat? Ik zet buiten een rijsttafel neer waar een hongerige Durian meteen op afstormt. Mijn bunker!
Oud 21-03-2016, 20:01
Verwijderd
Ik klim 's nachts naar binnen en zet daarna de slapende eigenaar met bed en al buiten en doe de deur op slot. Mijn bunker!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 20:44
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik teleporteer nthn3d naar Madagascar en de bunker is leeg. Mijn bunker!

Vraag me wel af hoe flyaway me had gevonden btw
Oud 21-03-2016, 21:51
Verwijderd
Ik verover de bunker met mijn leger van pinguïns. Mijn bunker
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 21:54
Durian
Durian is offline
Ik heb een granaat in mijn hand. Ik gooi hem richting jouw kant. Mijn bunker
Oud 21-03-2016, 22:05
Elin3
Elin3 is offline
Met mijn legertje katbeesten neem ik de bunker over. De katten gaan over op Durian zitten en hij krijgt bijna geen lucht meer. "Laat me er uit" piept hij. Ik jaag de katten van hem af en zet hem buiten de deur. En alsof hij de rattenvanger van Hamelen is, volgen de meeste katten hem naar buiten. Ik blijf achter met de liefste. In mijn bunker.
Oud 21-03-2016, 22:48
Verwijderd
Ik sluit mijzelf lekker op in de bunker met elin3
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 22:53
bloodyb
bloodyb is offline
Oei oei!
Oud 21-03-2016, 23:21
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Ik teleporteer nthn3d naar Madagascar en de bunker is leeg. Mijn bunker!

Vraag me wel af hoe flyaway me had gevonden btw
Met mijn metaaldetector natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 23:31
bloodyb
bloodyb is offline
Stuur vriendje van Elin3 naar de bunker die haar meeneemt en gladdeaal op de vismarkt verkoopt. Mijn bunker.
Oud 21-03-2016, 23:58
flyaway
flyaway is offline
Laat een Mariachibandje de hele dag "Never Gonna Give You Up" spelen op het dak van de bunker tot bloodyb vertrekt. Mijn bunker.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2016, 00:34
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik graaf een geul van de bunker naar de Rijn, en verleg de stroom van de rivier naar de schoorsteen van de bunker. Flyaway had nu beter Flowaway kunnen heten. Ik herstel de stroom van de rivier, dweil de boel een beetje, mijn bunker.

Laatst gewijzigd op 23-03-2016 om 00:26.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 14:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik doe een slotje op de bunker, Not for Sale kan niet meer in de bunker posten of op zijn post zijn, mijn bunker.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 20:53
df
df is offline
Citaat:
Ik sluit mijzelf lekker op in de bunker met elin3
Oud 22-03-2016, 21:46
Elin3
Elin3 is offline
Eigenlijk vind ik een fizzle wel gezellig. Ik klop op de deur van de bunker en bied aan avondeten voor fizzle te maken. Dat aanbod kan ze niet weigeren en even later zitten we samen gezellig te eten. De bunker is groot genoeg voor ons beiden, dus houden we het maar even zo. Onze bunker!
Oud 22-03-2016, 22:10
Verwijderd
Ik wist toevallig dat Elin3 nog een galajurk nodig had. En dat fizzle-fluffy aangeboden had haar er één te lenen. Dus ik klop netjes op de deur, en vraag Elin3 of het nog gelukt was met de galajurk. Helemaal vergeten! Ze bedanken me, en hollen snel weg om het te regelen. Ondertussen neem ik rustig intrek in de bunker. Mijn bunker dus!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 23:08
Axel11
Axel11 is offline
Moest dit naar De Kantine omdat het daar nog rustiger is dan op Onzin?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 23:20
Verwijderd
Heee! Ik ben niet van de kantine! Mijn topic!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2016, 00:26
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ja wat is dit nou weer voor flauwekul!
Oud 23-03-2016, 00:35
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Heee! Ik ben niet van de kantine! Mijn topic!
Ja, begin ff een nieuw spelletje. "Mijn Topic"
Oud 23-03-2016, 06:57
Verwijderd
Na twee pogingen om de bunker te veroveren deed de Patriarch van Antarctica nog een poging. Hij riep iedereen op voor een tweede kruistocht voor de bunker. Mathijs I, keizer van Pinguinia en groothertog van Adelia, riep al zijn vazallen op voor de kruistocht. Omdat het voor een goed doel was besloten de vazallen hun volledige leger mee te sturen naar de bunker. Na een lange reis kwam het leger aan bij de bunker en begon het de belegering. Het garnizoen van de bunker vocht dapper, maar tevergeefs. Na maanden van beschietingen, bestormingen en honger gaven de verdedigers zich over. Keizer Mathijs I werd benoemd tot graaf van de Bunker en Ommeland.

Mijn bunker
Met citaat reageren
Oud 23-03-2016, 07:39
Elin3
Elin3 is offline
Mooie overname
Oud 23-03-2016, 10:17
Abby.
Abby. is offline
Ik ben wel benieuwd welke overambitieuze forumbaas nu weer achter deze verplaats-onzin zit
Met citaat reageren
Oud 23-03-2016, 13:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
We hebben tegenwoordig een actief team
Met citaat reageren
Oud 23-03-2016, 14:49
Verwijderd
Fizzle, heb je me wat te vertellen?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2016, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Na twee pogingen om de bunker te veroveren deed de Patriarch van Antarctica nog een poging. Hij riep iedereen op voor een tweede kruistocht voor de bunker. Mathijs I, keizer van Pinguinia en groothertog van Adelia, riep al zijn vazallen op voor de kruistocht. Omdat het voor een goed doel was besloten de vazallen hun volledige leger mee te sturen naar de bunker. Na een lange reis kwam het leger aan bij de bunker en begon het de belegering. Het garnizoen van de bunker vocht dapper, maar tevergeefs. Na maanden van beschietingen, bestormingen en honger gaven de verdedigers zich over. Keizer Mathijs I werd benoemd tot graaf van de Bunker en Ommeland.

Mijn bunker
Het lijkt me wel leuk om voor Keizer Mathijs I te werken en daarom solliciteer ik. Ik word aangenomen en zo krijg ik toegang tot de bunker. Als ik na een dag het volle vertrouwen heb gewonnen mag ik in m'n uppie op de bunker passen terwijl de keizer eventjes weg is. Dan zet ik al zijn zooi buiten en doe de deur op slot. Mijn bunker!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2016, 16:49
bloodyb
bloodyb is offline
Als je het echt keizerlijk zou doen had je wat vergif in zijn drankje gepleurd!
Oud 23-03-2016, 17:02
Verwijderd
Oh ja.. Volgende keer
Met citaat reageren
Oud 23-03-2016, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Als je het echt keizerlijk zou doen had je wat vergif in zijn drankje gepleurd!
En daarna incest!!!

Wat is crusader kings 2 toch een mooi spel
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 07:53
Verwijderd
Omdat not for sale het verstandig vind dat ik ff geen CK2 ga spelen, doen we het op de EUIV manier.

Ik heb nog een core op de bunker, dus verklaar oorlog met als doel de bunker. Met mijn leger ga ik in de provincie staan om het te belegeren. Oke wat is het fortlevel? WAT?!?! 12 troepen nodig?! Ik had nooit de muren moeten upgraden... Maar oke, ik wacht wel een paar maanden op de siege.

Een paar maanden later

Ah, eindelijk door de muren heen. En 50% kans dat het fort deze maand valt

Paar maanden later
70% kans en nog niet gevallen. Tfaak is wrong with u game?!?!

Comet sigted: stability -1. If only we had comet sense
Nou, ook dat nog...

Hehe... Eindelijk gevallen. De peacedeal: return core bunker, gib ducats, gib war reparations.

Mijn bunker.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk vind ik een fizzle wel gezellig. Ik klop op de deur van de bunker en bied aan avondeten voor fizzle te maken. Dat aanbod kan ze niet weigeren en even later zitten we samen gezellig te eten. De bunker is groot genoeg voor ons beiden, dus houden we het maar even zo. Onze bunker!
ik zat er al in met jou eline, dus nu zit ik opgesloten in een bunker met fizzle EN eline
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 15:35
bloodyb
bloodyb is offline
Deze telt eigenlijk niet omdat je niet afsloot met mijn bunker maar vooruit dan maar.
Stuur de Zedenpolitie naar binnen die gladdeaal geboeid afvoert en Elin3 en fizzle-fluffy naar een opvangtehuisvoormisbruiktevrouwen brengt. Mijn bunker!
Oud 24-03-2016, 17:41
Verwijderd
Hoe is pinguindude eruit gezet dan?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Hoe is pinguindude eruit gezet dan?
Bug in de game. Of zoals Paradox Interactive ze noemt: features.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 19:52
Verwijderd
En trouwens:

Garnizoen van t fort is nog niet helemaal hersteld. Keizer Mathijs I van Pinguinia beveelt zijn troepen om binnen te stormen. Binnen korte tijd wapperen boven de wachttoren weer de pinguiniaanse vaandels. Mijn bunker
Met citaat reageren
Oud 25-03-2016, 13:20
Elin3
Elin3 is offline
Ik bid en vast en loop vervolgens met mijn volk een week lang rondjes om de bunker. Aan het eind van de week vallen de muren om en vlucht de eigenaar van de bunker. Ik zet mijn tenten op en begin aan de bouw van een nieuwe bunker. Mijn bunker!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten