Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Omdat not for sale het verstandig vind dat ik ff geen CK2 ga spelen, doen we het op de EUIV manier.
Ik heb nog een core op de bunker, dus verklaar oorlog met als doel de bunker. Met mijn leger ga ik in de provincie staan om het te belegeren. Oke wat is het fortlevel? WAT?!?! 12 troepen nodig?! Ik had nooit de muren moeten upgraden... Maar oke, ik wacht wel een paar maanden op de siege. ![]() Een paar maanden later Ah, eindelijk door de muren heen. En 50% kans dat het fort deze maand valt ![]() Paar maanden later 70% kans en nog niet gevallen. Tfaak is wrong with u game?!?! ![]() Comet sigted: stability -1. If only we had comet sense Nou, ook dat nog... ![]() Hehe... Eindelijk gevallen. De peacedeal: return core bunker, gib ducats, gib war reparations. Mijn bunker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Deze telt eigenlijk niet omdat je niet afsloot met mijn bunker maar vooruit dan maar.
Stuur de Zedenpolitie naar binnen die gladdeaal geboeid afvoert en Elin3 en fizzle-fluffy naar een opvangtehuisvoormisbruiktevrouwen brengt. Mijn bunker!
|
Ik bid en vast en loop vervolgens met mijn volk een week lang rondjes om de bunker. Aan het eind van de week vallen de muren om en vlucht de eigenaar van de bunker. Ik zet mijn tenten op en begin aan de bouw van een nieuwe bunker. Mijn bunker!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Lafjuh en Scimmia werken samen: 'Rechd ontspoort' Vlooienband | 11 | 02-07-2003 11:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[(vervolg)Verhaal] Terugkomst van zielentocht Vlooienband | 16 | 15-05-2003 14:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Beweegredenen VS Thomas | 32 | 25-02-2003 17:23 |