![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het is moeilijk om elkaar lang in de ogen te kijken, want normaal kijk je ook niet iemand de hele tijd strak aan, ik tenminste, kijk af en toe ergens anders naar, want van de hele tijd iemand strak aankijken word ik ook niet goe, maar niemand doet dat, de hele tijd strak aan kijken, maar tijdens de sex kan dat anders zijn, maar ik denk dat het toch moeilijk is.
|
Verwijderd
|
Ik vind dat heerlijk, maar dat komt ook vooral omdat die oogjes dan zo glazig geil kijken, heel schattig is dat. Vooral jongens met donderbruine ogen hebben dat.. Dan kijken ze echt heel lievig
![]() En daarbij komt dat ik het heerlijk vind om hem te zien genieten, en hij heeft sowieso een mooi gezichtje ![]() Ik vind het heel persoonlijk om elkaar aan te kijken.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() khou van jou liefie, en ik vind het heerlijk om jou te zien genieten van zo dichtbij ![]()
||
Citaat:
|
Ik kijk hem welles aan jah. Eerst werd ik er verlegen van maar nu ist wel leuk. Soms moeten we om elkaar lachen. "Heey geile bek trek je man"
![]() Nee, maar tis leuk.. intiem ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, ik vind het wel prettig, alleen heeft mijn vriendin af en toe de neiging om raar te gaan doen (bijv. vreemde dingen zeggen in het duits..ehm ja..) en dan krijgen we weer zo'n lachbui..is opzich ook wel leuk...
Maar je moet elkaar ook niet continu aankijken (of dat proberen), ik heb namelijk meestal wel de behoefte m'n ogen te sluiten, zij ook, dus dat komt mooi uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn vriend krijgt dan zo'n heel schattig lief gezichtje met van die hele mooie diepe glazige oogjes, waarin je zo'n beetje verzuipt.. Mmmm ![]() Haha, ja dat is me opgevallen alleen nog nooit bij meisjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, zekers ![]() Dan veranderen meisjes ineens van wat ze eerder waren in een soort ware sexmachine ![]() En ze zien er supermooi uit dan ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Licht aan of uit..? lso | 34 | 19-10-2004 14:16 | |
Liefde & Relatie |
Liefde is raar... Marsel | 30 | 19-09-2003 11:56 | |
Liefde & Relatie |