Advertentie | |
|
![]() |
|
hmz vind het een beetje een warrig verhaal.. maar als ik het goed begrijp komt het hier op neer..?
* dat meisje was verliefd op jou * Jij was niet verliefd op haar * Jullie spraken iets af => conclussie; het zou toch niks worden. * Nu vind jij haar leuk * Maar zij is nu nie meer verliefd op jou en wil ff niks afspreken. Ik kan me haar reactie wel voorstellen, ze was eerst verliefd op jou, maar werd toen "afgewezen" (zo zal dat ongetwijfeld gevoeld hebben voor haar, ookal bedoelde jij het misschien niet zo) ze zag in dat het waarschijnlijk niks zou worden tussen jullie en ze heeft je uit haar hoofd gezet.. En nu vind je haar wèl leuk.. ik zou dan bijmezelf denken "waarom nu ineens wel??" Ik zou me gekwetst voelen denk ik en je ook ff niet willen zien.. Maar goed, jij wilt nu weer met haar in contact zoeken.. Probeer langzaam aan het contact met haar te herstellen.. Ga haar niet te veel onder druk zetten, maar doe het rustig aan en bouw het langzaam op.. Tja je kan er niet voor zorgen dat ze ineens weer verliefd op je wordt, zoiets komt, of het komt niet, jij kan dat niet bepalen... Ga je daar ook niet te veel op vastpinnen, ben ook tevreden als jullie een vriendschapsrelatie kunnen opbouwen mocht ze niet verliefd op je zijn.. En is ze misschien wel weer verliefd op je => hartstikke mooi!!!
|
Het eerste gedeelte komt me zo erg bekend voor...We zouden wat af spreken, Hij liet nog 1 ding horen per sms: ik bel je zo waar ik zit...En ik wachten, wachten en wachten, nooit gebeld
![]() Wees blij dat jullie wel hadden afgesproken... Ik wacht nu nog steeds een beetje op hem, ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar goed, de rest van mijn reply verandert daar niet door. ben nog steeds van mening dat je het gewoon rustig aan moet pakken en haar niet teveel moet pushen.. ze wordt verliefd op je of ze wordt het niet, kan jij niks aan doen verder.. Probeer gewoon met haar in contact te komen en te praten met elkaar.. ![]() veel succes iig..
|
![]() |
misschien was die liefde niet binnen een week zomaar over, misschien had ze al langer tweifels ofzo of durft ze niet meer, en is ze in die week gaan nadenken erover.
ik denk ook net als pardonme dat je het gewoon rustig aan moet doen, ga met haar praten hoe het zo ineens komt, misschien dat je het dan wel beter begrijpt ofzo. En misschien vind ze je toch eigenlijk nog wel leuk... Maar als het niet zo is.. blijf er niet te lang bij stilstaan life goes on wees ook gewoon blij als jullie gewoon vrienden zijn, een goede vriend erbij is ook nooit verkeerd toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
onderzoek naar verliefdheid miss kittie | 19 | 06-11-2005 15:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaaltje] Verliefd Vogelvrij | 18 | 17-04-2005 12:47 | |
Liefde & Relatie |
Tog weer verliefd...*zucht* kosit | 12 | 22-04-2004 16:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik durf niet verliefd te worden Commondude | 18 | 06-03-2003 10:18 | |
Liefde & Relatie |
snel weer verliefd zijn? DutchGirl | 21 | 15-07-2002 21:28 | |
Liefde & Relatie |
hoe is jouw laatste (grote) verliefdheid ontstaan? stout! | 20 | 22-06-2002 16:04 |