Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2002, 22:05
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Hoe is jouw laaste grote verliefdheid ontstaan? Waar kende je hem of haar van? Hoe is jullie band gegroeid, en op welk moment, hoe waar en waarom, realiseerde je dat je verliefd was? Wat heb je ermee gedaan? Wat is ervan geworden?

Ik ben ongeveer een jaar geleden langzamerhand verliefd geworden op mijn beste vriend, waar ik al 5 jaar bij in de klas zat. We hadden altijd de grootste lol en waren echt goede vrienden, eigenlijk waren we net twee jochies samen maar... toen werden we ouder en ik werd meer een meisje en hij meer een jongen en vorig jaar op een klassefeest nota bene realiseerde ik me opeens dat ik meer voor hem voelde toen hij me vertelde dat hij verliefd was op een ander meisje. Ik schrok me dood. Heb hem na dat schoolfeest de hele vakantie niet meer gezien (allebei weg) dus dat was genoeg om er teveel over na te denken waardoor ik een stuk van de realiteit verwijdert toen ik hem weer zag. Ik zat niet goed in mijn vel en wist niet meer hoe ik me tegenover hem moest opstellen. Alles wat vroeger normaal was, was opeens moeilijk en ik werd helemaal gek van mezelf. Op romereis met school werd het me teveel en heb ik t hem verteld. Af en toe was er wel iets meer tussen ons, maar ik was zo bang dat dingen moeilijk zouden worden dat ik hem al vrij snel weer verzekerd heb dat ik over hem heen was.
Toen hij een paar maanden later een vriendin kreeg heb ik mezelf gedwongen om niets meer voor hem te voelen. Toch steekt het me nog steeds soms hoe verliefd hij op haar is en hoe erg hij in haar opgaat. Ik weet niet precies wat ik nu voor hem voel, het is geen verliefdheid maar meer een soort warmte, hij kan me raken zoals niemand maar dat weet hij niet. We gaan nu weer heel goed met elkaar om en ik weet dat hij veel om me geeft maar ik heb toch afstand genomen en het is niet meer hetzelfde.
Na hem ben ik nog wel verliefd geweest op andere jongens (ook wederzijds) maar alleen kortdurig en niet zo intens. Bij hem was het meer dan verliefdheid en bij die andere jongens niet.
Op het moment heb ik het even helemaal gehad en probeer ik aandacht van jongens een beetje af te houden (het aparte is alleen dat ze juist nu verliefd op me worden). Ik weet niet zo goed wat ik nog kan doen om over die oude liefde heen te komen, maar omdat ik niet eens kan benoemen wat het is, is dat heel erg moeilijk.

Ok dit was mijn verhaaltje, nu jullie
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2002, 22:44
the 6th gate
Avatar van the 6th gate
the 6th gate is offline
ik ben dit jaar heel goed bevriend geraakt met n meisje dat bij me in de klas zit. We konden elkaar gewoon alles vertellen en we gingen veel met elkaar om. Op n gegeven moment realiseerde ik me dat ik wat meer voor haar voelde. Enige probleem was dat zei iemand anders leuk vond. Naja, op een gegeven moment liet ze steeds minder van zich horen dus nu gaan we nauwelijk meer met elkaar om. Maar het is min of meer ontstaan doordat we dus zoveel met elkaar omgingen(denk ik )
__________________
too much is never enough
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 22:50
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
ik had met m'n (toenmalige) vriendin.. en dat ging kut.. (knipperlicht relatie gezeik.. bagger gewoon.)
en ik ging op westblaak altijd heel gezellig om met een meisje, die werd m'n beste vriendin, ik kon alles bij haar kwijt en omgekeerd.
en op den duur groeide er steevast iets tussen ons. (heel westblaak dacht al dat we iets hadden, terwijl dat (nog) niet zo was.)

mjah, en toen ging ut voor de zoveelste keer uit met mijn (toenmalige) vriendin, .. en toen bleef dat ook uit... en paar dagen later hadden dat meisje en ik met elkaar... en we zijn nu 10 maandne bij elkaar. (en ben zielsgelukkig met dr)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 22:58
@pie
@pie is offline
ik ga nu al 3 jaar met dezelfde 2 meisjes stappen.. ze zijn allebei eigenlijk deel van een grotere vriendinnengroep, maar om de een of andere reden hebben ze mij meegenomen op hun uitgaanstoer.. zowiezo al redelijk speciaal dus

maar we gaan dus al zolang met elkaar stappen.. 1tje heb ik zo vreselijk goed door (ze snapt haarzelf nieteens), dat het gewoon enorm klikt tussen ons.. ik weet dat we 'slechts' een vriendenrelatie hebben, maar stiekum droom ik soms van meer... misschien ben ik zelfs verliefd.. ik weet het niet...

ik heb ook ooit zoiets meegemaakt als jij, maar dat is een beetje erger uitgepakt... nahja.. daar wil ik weinig over kwijt op dit forum mail maar als je mn msn-adres wil hebben.. kunnen we misschien praten ofzo..
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 00:29
maar
Avatar van maar
maar is offline
vrij prompt, ken hem nog niet zo lang.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 06:26
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik had met iemand van het forum hier afgesproken en die nam zijn vriend mee. Die vriend kende ik al omdat hij een tijdje geleden mn beste vriendin had proberen te versieren. Nou ja die avond suuuuuperlang samen gepraat en ik vond hem gewoon geweldig. Ik wou hem eigenlijk meteen weer zien, maar dat kon niet.

Omdat ik net eigenlijk een btje met iemand ging toen ik hem tegen kwam. Dus dat was eigenlijk een probleem. Heb dr een tijdje over nagedacht en toen toch mijn gevoel gevolgd. Het klinkt misschien wel lullig allemaal maar het was toen voor mij echt een dilemma, ik was gewoon in een keer gek geworden op iemand anders. Nu ga ik ondertussen met die vriend en ik ben dr echt superblij om. Ik ben elke dag weer een stukje blijer dat ik met hem ga.

Hier kun je zien wat hij van mij vond toen ik m voor t eerst zag :http://www.forum.scholieren.com/show...threadid=78968

Laatst gewijzigd op 21-06-2002 om 09:48.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 07:03
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
We zitten bij elkaar in de klas eerste jaar. vanaf de eerste schooldag gingen we al meer met elkaar om dan met de rest van de dag. Nou band werd steeds sterker en sterker en ik kreef vlinders werd dus verliefd maar heb het nooit durven vertellen. Totdat ik me verjaardag vierde hij vroeg of ik bij hem op zn schoot kwam zitten en dat deed ik toen zei hij jammer dat cupido er nu niet bij is. Vet leuke avond gehad. Heb het toen tegen een andere klasgenoot verteld die ook op mn verjaardag was. Maar ik dacht dus dat hij me absoluut niet leuk vond ook al zei iedereen al het hele jaar van dat word echt wat tussen die 2. Tot op een maandag avond zei hij op msn dat hij wat moest vertellen maar dat niet kon via msn. Maar ik bleef doorzeuren. Uiteindelijk heeft hij dus verteld wat hij voor me voelde. De volgende dag op school zat ik in de aula met heel veel mensen en hij komt binnenlopen loopt naar me toen en zoent me gewoon midden in de aula en sindsdien hebben we wat en gaat het supergoed
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 07:58
computer
computer is offline
ik kende hem gwoon van onze hanggroep en later van de dansschool, uhm we gingen elke x na danssen wat eten/drinken en nog ff daarna naar zijn/mijn huis.

naar een tijdje een maand of 2, maar toen hoorde ik dattiej ging verhuilzen binnen 6 weken, maardattiej mij wel heel leuk vond maamr dat het daardoro nix kon worden..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 08:45
Verwijderd
Ik kwam hem tegen met uitgaan.....
omdat een vriendin van mij wat met hem had gehad toen ze 12 waren, en daar kwamen ze elkaar weer tegen zeg maar.
Diezelfde avond heb ik me veel te veel met hem bemoeid....
Waardoor hij m'n telefoonnr kreeg, etc. Je kent het wel....
Toen heb ik het 5 maanden met hem gehad en was ie heel lief.
Maar schijn bedriegt

Maar ik denk weleens....
Dat éne avondje heeft zo'n grote invloed op m'n leven gehad...!
Als 1 van ons drieën (ik, m'n ex of die vriendin) niet uit waren gegaan die avond, was er nix gebeurd, was ik gewoon doorgegaan met school, misschien iemand anders tegengekomen ofzow en had m'n leven er toen en nu héél anders uitgezien..!!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 19:06
Piccola
Piccola is offline
Ik zag hem vaak bij mij op school in de pauze. Hij was een vriend van een goede vriend en wat kennissen van me. Vanaf het eerste moment dat ik hem zag vond ik hem al geweldig! Hij had iets wat me zo aansprak. Maar goed, nooit met hem daar gesproken ofzo. Ik heb wel een keer tegen die goede vriend van me gezegd dat ik die jongen een gigantisch lekker ding vond en hij vertelde me dat hij Sander heet.

Op een avond ging ik met die goede vriend en wat anderen naar de discotheek hier in de buurt. Daar zag ik Sander dus lopen. Ik dacht echt: Wow! Die vriend van me is toen sneaky naar hem toegegaan en heeft gezegd dat ie hem heel knap vond. Ik zag die 2 toen naar mij kijken. Ik voelde me echt opgelaten, want ik wist dus niet wat die vriend precies zei. Toen bleek een vriendin van me, Els, hem ook te kennen omdat zij een vriendin van zijn ex was. Dus ik stond ergens met Els te praten en toen kwam ie er plotseling bij staan. Ik heb nog nooit zo'n rode kop gehad! Maar na een paar minuten liep ie weer weg. Toen ging ik een rondje lopen met Els en toen was ik haar ineens kwijt.
Het bleek dus dat hij ons had zien lopen en toen heeft ie Els tegengehouden en gezegd dat ie me heel mooi vond en of ze kon proberen iets te regelen. Toen ik haar weer vond en zij dit vertelde schrok ik me dood. Ik was te schijterig dus ik wou niet met gaan praten of dansen ofzo. Mjah, daar trok ie zich niets van aan, want ineens stond ie naast me! Stelde zich netjes voor en lulde over van alles en nog wat. We gingen toen ff naar buiten om af te koelen. Maar op een gegeven moment kreeg ik het koud. Hij zei toen dat ie er wel voor wilde zorgen dat ik het weer warm kreeg. En toen sloeg ie zijn armen om me heen en kuste me. Sindsdien zijn we samen! Nu al 1 jaar en 18 dagen!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 19:10
Verwijderd
Mh, grote verliefdheid... meer heel grote crush

Waarom, hoe? Mh, ik had hem al vaker door de school zien lopen, wist hoe hij heette en dat hij af en toe bij 'n vriendin van me in de klas zat, maar had nooit echt aandacht aan hem besteed (of omgekeerd). Maar toen hoorde ik hem zingen en ik was verkocht
Opeens viel hij me ook op, ik ging op hem letten, etc, kijken. En toen hij ook nog opeens met me praatte (had hem nog nooit van mijn leven gesproken en er was ook geen reden toe of zo), werd het helemaal erg...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 19:39
Alet
Alet is offline
leuk topic

Ik heb Rolf ontmoet op een feest, mijn beste vriendin raakte met een vriend van hem aan de praat. Ze spraken af dat ze mee uit zouden gaan na het feest.

Ik hoorde van een vriendin dat Rolf had geïnformeerd wie ik was etc. We raakte aan de praat, en dat werd érg gezellig kan ik wel zeggen. Tot ergernis van de jongens waar we oorspronkelijk mee waren

De zondag erop werden we door de vriend van Rolf (die mijn vriendin 'gescoord' had) uitgenodigd.
Rolf en ik hadden sindsdien alleen wat gesmst, niet echt veel bijzonders, dus ik ging er zonder verwachtingen heen.
Maar het werd best gezellig! Ik had mijn mob laten liggen dus de volgende dag kwamen ze die (met z'n 2en) brengen, en toen werd het alweer gezellig!
We hebben steeds vaker afgesproken met z'n 2en, en toen kwamen we erachter dat het écht goed klikte.

En nu hebben we alweer 2 week verkering
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 19:49
lake bodom
lake bodom is offline
we ginge altijd met zun alle uit... en hij hoorde dus ook bij ons groepie.. ken hem 2 jaar... we vonden elkaar eigelijk al leuk.. maar hebben een heel jaar om elkaar heen lopen draaien... en toen is t uiteindelijk wat geworden... wel tussendoor ook nog uitgeweest, maar nu is t weer aan
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 19:55
Verwijderd
ik kende hem van school hij zat in havo4 en ik in atheneum 4 via een vriendin van me kwam ik aan zijn emailadres en we hadden samen met nog wat anderen een internetclubje die aan oudere mensen internetles gaf

na heel veel msnen hebben we afgesproken en na de 2e keer was het raak

gister heb ik het uitgemaakt na 8 maanden mijn verliefdheid was over
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 20:19
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Alet schreef:
leuk topic
Vind ik ook! Dit is altijd leuk om te lezen!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 21:17
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
EINNNNDELIJK kan ik dit hier eens typen..En het is heeeel lang en niet boeiend voor jullie, maar wel voor mij hahah..

Okeen ik ben 2 weken naar Mallorca geweest, ben sinds zondag weer thuis.. We bleven in een appartementenhotel zeg maar.. was erg koelie.. Nah.. daar werkte duz (hoe cliché) een ober.. Hij zag er wel kjoet uit Toen ik hem en hij me voor het eerst zag, zat ik met mn moeder (kging met mn ouders) op een bankje bij de receptie, in de buurt was een bar. Anyway, hij kwam zo langsgelopen, ik dacht HEY die is wel kjoet!!! En hij liep langs, keek zo naar me, toen weer terug en toen gelijk weer weet je wel Echt hip

Anyway, 2 dagen later ging ik iets aan de bar drinken met mn ouders bij een karaoke-avond (jaja.. ) en we zaten zo naar elkaar te kijken enzow en te lachen en hij riep degene die die karaoke organiseerde voor de grap zo van 'ik heb hier nog een kandidaat voor je!' (ik dus) Najah was wel grappig enzow ladadie..

Nah in de dagen die volgden heeft ie echt heel vaak naar me gekeken.. en ik ook naar hem natuurlijk Hij lachte ook heel veel, knipoogde zelfs, kwam heel vaak langslopen als ik ergens zat *ik ging natuurlijk expres overal heen waar hij werkte hahah--> je had 2 barren op verschillende verdiepingen* Ging hij de hele tijd tafeltjes voor het raam goedzetten als ik buiten zat terwijl die stoeltjes echt niet rechter konden staan gewoon

Owja hij heette Ivan by the way en was denk ik een jaar of 25.. nah mn vader en ik hebben een keer met hem gebabbeld.. toen zei hij dat een Señorita Pequeña was (= klein meisje zeg ma) voor de grap.. en hij vond mn ogen leuk ("small eyes!") wieie.. najah hij komt dus uit Bulgarije en hij woont 5 jaar in Mallorca blabla.. niet boeiend maar goed.. achtergrondinfo

UHmz.. even denken.. hij heeft ook nog toen Whenever, Wherever van Shakira draaide en hij moest werken het stukje I'm at your feet heel erg naar me geplaybackt wieiee! Echt superkoel.. ow help hij is geweldig Naja hij kwam ook nog de avond voor we weggingen naar buiten 2 keer om met ons te praten wieiiee.. Ik ging toen Sprite bij hem kopen en ik moest zeggen dat mijn vader nog steeds zn bier moest betalen (Ivan was vergeten het bonnetje te geven), maar hij verstond/snapte het maar niet dus ik zei het 3 keer.. en bij de derde keer keek hij me echt zo heeeeel lang heeeeel erg aan.. whaaaaah ik stond echt te trillen als een gek gewoon Naja na een tijd staren zei hij echt zo.. what? Ineens haha.. naja blabla ik gaf hem geld, hij gaf me kleingeld terug.. en daarbij keek hij me heel diep aan in mn ogen.. gaf dat geld terug op zo'n manier.. met zn vingers heeel langzaam over mn handpalm.. en toen zei hij iets in het spaans maar kep geen ideej wat want ik was aan het zwemmen in zijn heerlijke ogen.. *zucht*

Naja.. de volgende dag ging ik dus weg en we hebben nog gedag gezegd en hij deed zo dat hij het jamemr vond en gaf me een kushandje.. en that's it geen zoensessies dus, alleen flirtsessies.. damn ik mis hem zo


Please tell me why do birds sing when you're near me, sing when you're close to me..
__________________
what a lovely day to shape your dreams

Laatst gewijzigd op 21-06-2002 om 21:20.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 13:03
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Zo leuk om te lezen dit.
Ik krijg bijna zin om weer verliefd te worden.
__________________
All that is solid melts into air.

Laatst gewijzigd op 22-06-2002 om 13:15.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 13:35
sead-nbm
sead-nbm is offline
ik had een meisje ontmoet in een kroeg waar veel mensen op vrijdag middag heen gaan. ik vond haar een interesant meisje maar ik kende haar niet echt. ze deed ook altijd vrij afstandelijk naar mij dus ik dacht niet dat ik een kans maakte. toen kreeg ik een vriendin en ik zag dat meisje eigenlijk nooit meer. na een maand ging het tussen mij en mijn vriendin niet zo lekker meer en toen kwam ik dat meisje weer tegen en begonnen we veel met elkaar om te gaan. ik kreeg steeds meer het idee dat zij mij ook wel leuk vond en ik werd verliefd op haar. toen heb ik het ook uitgemaakt met mijn vriendin omdat het niet lekker ging tussen ons. ik kwam dat meisje weer tegen in de kroeg en ik gaf haar een lift naar het station, we waren net op tijd voor de trein. en toen kwam de mededeling dat de trein vertraging had en zijn we met elkaar gegaan. lang leve de NS en dat meisje is nu al 4 maand mijn vriendin en ik ben nog steeds smoorverliefd en dat word ik eigenlijk steeds meer
__________________
ok lady, love you bye bye
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-06-2002, 13:53
_koetje_
_koetje_ is offline
hij viel op me (letterlijk!)
hij keek me aan...
en ik ben een kalle, wat ik toen gedaan heb...
weet je: jongens kunnen je in je macht hebben( m.a.w.je hart veroveren)zonder het zelf te beseffen!
just love the wan you love...

*beu* -xxx-
__________________
er zijn mensen, die denken dat ze denken.maar dat denken ze maar.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 14:14
Verwijderd
hij is de klasgenoot van het lief van mijn beste vriendin en zij wilden me dus koppelen aan hem door op een dag tesamen naar brussel te gaan . Ging wat stroef , ik verlegen , hij verlegen ik wist niet dat ze me wilden koppelen en dus 2 dagen later nog eens naar brussel en er ging nog een meisje mee die achter hem liep ( letterlijk ! ) hij vond het ambetant en zei dat ik hem niet mocht achterlaten , uiteindelijk was het meiske weg . Dan nogeens met z'n tweetjes naar stad enzo en (ik woon aan een kerkhof , waar mijn broer begraven ligt ) aan het kerkhof zette hij me af , vroeg of hij het graf eens mocht zien en knuffelde me om me te troosten en kustte me !! Dat vond ik nu eens de perfecte manier om eraan te beginnen nu ben ik er al 2 maanden mee tesamen en ik wil hem nooit meer kwijt ! ik was er pas verliefd op toen hij me kustte , eerst was ik aan het twijfelen (ben altijd een schijter op dat vlak ) maar die kus heeft de beslissing gemaakt !

-XXX-
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 16:04
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
die heb ik in de zomer leren kennen...toen ist niks geworden na een klein jaar weer contact gekregen veel met elkaar omgegaan en toen ist wat geworden al 2,5 maand nu
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie E-cursus Vrouwen versieren
jjohan
3 09-01-2010 19:52
Verhalen & Gedichten [verhaal] Een leven na de dood
duivelaartje
9 22-01-2006 12:52
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Een mythe
SiemdeCyper
25 13-07-2004 22:42
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.