Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het gedicht vind ik vanuit poetisch oogpunt een van je mindere, maar het is juist wel weer heel goed verwoord! Genesis |
![]() |
|
![]() |
hoi liefie
ik weet dat je hele mooie gedichten kan schrijven en ook schrijft. maar sommige gedichten hoeven niet mooi te zijn, als jij maar je gevoelens erin legt. ik vind dit heel goed dat je het hebt geschreven, en door de nieuwschierigheid blijf je doorgaan. ik denk dat iedereen dat wel heeft. en ik hoop dat op je vragen ooit een antwoord komt...... grote kuzz jojanneke [Dit bericht is aangepast door goldy (30-12-2001).]
||
![]() |
Citaat:
dennis hou vol he en ja ik hoopje te spreken soory dat ik lang niet opmsn ben geweest had het effe heel druk met werken en die feestdagen maar ik spreek je als ik er weer ben ok xxx sylvana
||
![]() |
Citaat:
En het hoeft niet altijd van topkwaliteit te zijn, wat je in dit "gedicht" verwoord hebt ,is qua inhoud zo van belang voor jou, tis gewoon goed dat je het even op zo'n manier hebt verwoord!; duidelijk, helder en heel goed om het alles eens voor jezelf ter discussie te stellen want echt lieve dennis, je bent het waard en je kunt het!! dikke kus M
|
ik vind het wel goed!
maar dan lees ik het niet als gedicht, maar als gedachte. Het heeft(geeft?) iets van hoop, dat vind ik mooi eraan... je hebt er een triest icoontje bij staan, maar zo triest vind ik het nog niet eens, want als je zo denkt kom je al weer een stuk verder tog? xxx
||
Citaat:
dank je, maar dat weet ik juist niet, het zijn vragen maar geen feiten die waarheid zullen worden, althans zo ervaar ik het niet
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom leven we? Anony | 15 | 10-11-2016 12:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar leef je van? [verhaaltje] Verwijderd | 6 | 28-06-2006 10:37 | |
Leven: "Evolutie of schepping?" BiL@L | 13 | 03-12-2003 11:02 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
ARTistiek |
de zin van het leven (versie 1) stroopwafel | 5 | 22-01-2002 19:36 |