Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
misschien scheelt het dat als vrouwen altijd ingepakt lopen dat de mannen haar niet op het uiterlijk kunnen beoordelen en uiterlijk geen rol meer speelt bij het aantal nakomelingen? mutaties die voor wat lelijkheid zorgen zijn nu eenmaal frequenter dan die voor schoonheid; dus lelijkheid zal de overhand krijgen in zo'n geval; maar nu de burka's afmogen is mijn voorspelling dat er voor het jaar 3517 een miss universe uit afghanistan komt
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat dat er ongeveer zo uitziet, top 5 mooiste mannen komen uit: 1: Nederland (beetje bevooroordeelt misschien ![]() 2: Griekenland 3: Italië 4: België (maar dat accent...) 5: ?
|
Zo'n onderzoek is 50% vooroordelen over lelijke vrouwen . Voor mij mogen de Griekse er ook bij met hun snorren, maar niemand in Nederland ziet ooit een Griekse, maar wel de vrouwen van de andere kant van de Bosporus... En als je altijd dikke Duitsers op het strand ziet zijn dat niet welke ook in de disco's in Berlijn dansen...
REIE Nou, die Britse vrouwen zijn inderdaad wel vaak lelijk en dik. Smerig land ook. REIE
||
Citaat:
hoe weten ze trouwens dat de 59000 mensen die stemde mannen waren?
||
![]() |
Citaat:
wel goed van je dat je aan twee clichewoorden en een smile precies af kunt lezen hoe achtelijk ik doe ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 18:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
REIE
||
Citaat:
REIE
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Grappige, opvallende of andere niet-serieuze nieuwsberichten autodropje | 257 | 01-12-2003 10:13 |