Oud 05-09-2002, 06:40
diane
diane is offline
Hoi allemaal 1 week geleden ging ht wel wee beter met mij maar nu.Ik ben dinsdag en woensdag de klas uitgelopen.Ik dacht het dit jaar zonder te kunnen dus niet.Ik haat het van mezelf maar toch kan ik het niet laten.Als er ruzie is en als ik met iets zit en andere gaan zeuren ben ik weg.Niet echt bewust ik kom er pas achter als ik ergens zit.Dan komt er een zwaar gevecht met mezelf waarom ik zo boos of wat dan ook was en dan weer terug de klas in.Dat kan 5 minuten duren maar ook 45 minuten.De leraren willen me wel allemaal helpen maar ik kan niet praten als ik uit de klas ben. Gister probeerde de vertrouwens persoon wel met me te praten maar er kwam niets uit. Toen zei hij als je wil kan je me morgen opzoeken dus dat doe ik dan maar.Leuk is het alleen niet en ik zie er tegen op.

Groetjes diane
Oud 05-09-2002, 08:58
moenbase
moenbase is offline
Weglopen is de makkelijkste 'oplossing', blijven en er over praten is de beste oplossing om er goed uit te komen.
Misschien is het dat je graag je gelijk wilt behalen terwijl je weet dat je er naast zit?
Oud 05-09-2002, 19:57
Verwijderd
ik herken het wel een beetje... nja, ik loop neit de klas uit maar ik ga soms niet naar de les omdat ik me dan zo klote voel dat ik het niet kan opbrengen. geen idee wat je eraan kunt doen... sorry...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 20:10
gothicje
gothicje is offline
praten praten praten....
weglopen is misschien makkelijk maar het lost niks op je komt jezelf toch weer tegen of het nou dan is of een uur later het komt toch wel.
dan kan je er toch maar beter aan werken is het niet?
gewoon alles er uitstorten, voor mij apart op het internet, het lugt echt op
nou veel good luck
bb
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 10:47
Verwijderd
heb nu eigenlijk frans maar het vorige uur ging het zo slecht... ik was "afwezig" en hoorde niet dat de leraar me een beurt gaf en toen moest de hele klas lachen enzo... (ik kwam weer bij toen iemand me aantikte en toen vroeg ik blijkbaar heel sloom "wat" )
achja, praten helpt nu niet...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 11:20
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef:

achja, praten helpt nu niet...
En dit wel?

Praten helpt idd het beste, aan weglopen heb je niks, op dat moment misschien, maar de reden waarom je wegliep komt toch weer terug en dan eerder sterker.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 17:13
Verwijderd
neej kijk, ik ben niet de les uitgelopen... ben alleen niet naar de volgende les gegaan. het hielp om even wat afleiding te hebben. toen was ik weer helemaal in de realiteit... de rest van die ene wiskunde les moest ik mezelf krabben en openmaken om erbij te blijven. ik wou dat niet nog een les doen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten