Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2014, 20:51
brian2682
brian2682 is offline
Hallo iedereen. Ik ben tom een jongen van 18. Ik ben sinds een tijdje al smoorverliefd op een meisje uit mijn klas. We wonen op zo'n 5 km van elkaar en zien elkaar elke dag op school. Nu ze heeft me altijd wel al grappig gevonden (ze lacht om mijn grappen) we praatten vroeger soms wel maar eerder normale gesprekken. Maar nu sinds 5 dagen zitten we op fb echt lange gesprekken te voeren die ik echt zeer leuk vind. We praten wat over de toekomst en over haar studies en de mijne. En wat op tv speelt en over een marathon die ik net gelopen heb( wat zij echt sjiek vond van mij) en ik vind de gesprekken echt leuk. Maar ik weet niet op zij ook van mij houdt. Ik heb nog nooit eerder een lief gehad en ben hier zeer zeer verlegen in. Ik weet helemaal niet wat te doen?? Normaal ben ik vrij sociaal maar hier kan ik geen weg mee. Ii heb steeds gemengde.gevoelens . Aan de ene kant toont ze altijd veel interesse en stelt ze altijd geinteresseerd vragen in fb gesprekken. Maar anderzijds ben ik wel altijd degene die het gesprel start en haar eerst aanspreekt. Op school praten we niet zoodanig veel als op facebook. Tenzij ik in sommige lesuren dichter zit dan wisselen we tussendoor wel eens een woordje. Ik heb haar graag als vriend en zij kan zo goed luisteren (ze is zo geinteresseerd als ik praat over defensie = mijn verdere studies terwijl mijn vrienden dit niet zijn. Kan iemand mij aub helpen. Zeggen wat ik kan doen of enkele tips. Ik zou iedereen die me aanspreekt alvast willen bedanken

Sry voor de lange tekst maar ik wilde de situatie goed schetsen

Dank tom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2014, 22:41
bloodyb
bloodyb is offline
Vraag haar of ze zin heeft om na school of in het weekend een ijsje te gaan eten o.i.d.
Oud 03-06-2014, 08:26
Verwijderd
Ik snap niet wat je probleem is of wat je vraag is maar ik denk dat Bloodyb goed de volgende stap omschrijft. Spreek een keer met haar af buiten school en ga wat leuks doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten