![]() |
|
![]() |
mmm ja ze had het ook heel vaag over dat ze het irritant vond...
maar naar mijn mening leek het of ze het juist lekker vond... 1xtje zei ze niks en de andere keer zei ze dat het irritant was (na een tijdje) moet het dan juist zachter of helemaal niet meer op die plek ![]() ik bedoel ik doe het niet hard, als je likt ofzo, is het toch ook niet hard, en dan doet ze het ook Laatst gewijzigd op 11-09-2002 om 22:11. |
![]() |
|
![]() |
Het kan zijn dat het te heftig voelt, en dat het lekkerder is wanneer je haar daar minder direct aanraakt. Maar als ze dat ook doet bij likken is het misschien wat anders. Maar kan je hier niet gewoon met haar over praten? Dan is er niks meer om over te twijfelen en leer je haar lichaam beter kennen lijkt mij..
|
![]() |
||
Citaat:
*'I'he Prophet, die altijd irritant wordt gevonden maar blijft denken dat t een grapje is*
|
Ik vind het heel fijn als iemand daar streelt. Als je gaat schokken moet je zachter gaan strelen, anders gaat het pijn doen omdat het gevoeliger wordt. en dan wordt het iritant. bij mij tenminsten...
Laatst gewijzigd op 12-09-2002 om 10:48. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() byebye xxx jan
||
Citaat:
als je vriendin 1 keer zei dat ze het irritant vond (alleen maar de clitoris prikkelen, of te hard), moet je dat opvatten als een aanwijzing! het is mischien voor haar ook wel vervelend om het iedere keer te moeten zeggen... en durft ze het niet goed meer te zeggen... ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat je twee soorten "geschok" kan onderscheiden:
Het schokken van ´ik kom bijna klaar`, meer de spiersamentrekkingen in de buik, bovenbenen. Of het schokken omdat het te gevoelig is. Als de clitoris te hard bewerkt wordt, te lang op een plek meestal. Meer dat het gaat irriteren idd. Vraag je vriendin of ze het fijn vindt op deze manier, of het schokken van een naderend orgasme komt of niet. Denk ik.
|
Ik heb zulke schokjes nog nooit meegemaakt bij mezelf. Als ik masturbeer en klaarkom word ik een beetje stijf als een plank (lees: uitgestrekste benen and all) en daarna word ik zo slap als was en val ik in slaap. Hoezo schokjes?
Ripper
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|