![]() |
|
![]() |
Officiele website. Underworld ken je misschien van de film Trainspotting (het nummer Born slippy met "lager, lager, lager" - verder ken ik de film niet) of van de film Hackers (het nummer Cowgirl. Om precies te zijn wanneer Crash Override uit gaat in N.Y. en daar Acid burn leert kennen)
Over de CD/de muziek: Woeiii! Relaxed CDtje, petje af! Veelzijdige muziek. Afwisselende rhytmes en goeie opbouw. Dat is toch wel iets wat ik aan Underworld respecteer: die opbouw. Fuck, meesterlijk. Op Lowlands kende ik maar 2 nummers van ze (zie boven) maar daar heb ik dus weleven geleerd hoe je een nummer goddelijk opbouwt. Weinig tempversnellingen. Heb er niet zoveel verstand van maar het is voornamelijk ambient, volgens de krant (LD). Lekker voor op de achtergrond, om op te dansen, om op te chillen. Erg rustig CDtje al met al. Een goede opbouw aangezien de laatste nummers wel wat steviger zijn. Nummer 8 (Dinosaur adventure) beukt er toch lekker in en gaat iets meer richting techno, lijkt mij. Het mooie vind ik dat die opbouw zo geleidelijk gaat. Niet zo onsubtiel bbb/begin-boem-beuk maar eerst een lekker deuntje en dan pas steeds meer instrumenten. Ook leuk om de invloeden van andere muziekstijlen te zoeken in deze CD ![]() 16 september in de winkel. Dus ![]() ![]()
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Paul Van Dyk vs Underworld - Born An Angel Ook de moeite waard ![]() Citaat:
Cowgirl Live @ Creamfields in Liverpool (2002-08-25a) Live @ Lowlands in Biddinghuizen Die laatste kun je misschien downloaden van de 3voor12 website Geloof ook dat er 1 nummer van op de Lowlands 2002 CD staat. Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
[QUOTE]dystopia schreef:
[B]Officiele website. Underworld ken je misschien van de film Trainspotting (het nummer Born slippy met "lager, lager, lager" - verder ken ik de film niet) Heel erg koewle film. Staat wel in mijn top drie. Maar we zitten hier natuurlijk op MUZIEK, dus eehhh, jaja, ook een toffe band, Underworld.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
hoeveel CD's hebben jullie b-z | 154 | 26-03-2004 21:58 | |
De Kantine |
Hoeveel "echte" cd's heb je? Bonga | 126 | 25-02-2004 22:12 | |