Advertentie | |
|
![]() |
|
Tralala, het kan wel degelijk.
Ik heb mijn haar ok met zo'n spoeling gekleurd maar het heefd heel lang gezeten. Ik had voor de tijd donker bruin haar, heb een heel potje er in gedaan om een uur of 6 's middags. Daarna gewoon gaan slapen en het de volgende ochtend er half uitgespoeld. Je loopt dan wel een dag met vettig afgevend haar maar dat moet je d'r maar voor over hebben. Tenslotte ben ik weer gaan slapen en heb het er pas die volgende ochtend er helemaal uit gespoeld. Hier even een fototje van het resultaat, het heefd er een maand goed in gezeten, daarna moet je het even bijkleuren. ![]()
|
jij hebt toch al beetje blondrood haar van jezelf?dan hoef je het niet eens te blonderen denk ik.. alleen bij donker haar, zoals ik
![]() ik gebruik zelf nu Récital ofzo.. blijft wel goed zitten, mooie kleurtjes!Tis alleen de vraag of ze ook felrood hebben.. moet je wel een permanente kleur doen ![]()
|
kep mijn horuh ooit fel rood gehad!! opzich wel kewl maar je moet het dan wel bij blijvuh houduh anders wordt de kleur nie mooi! maar ik had echte verf en die kon gewoon over bruine haruh heen (had ik bij de kinki kapper laten doen!) dus het moet er weer helemaal uitgroeien, nie echt aanrader als je lang haar hebt vind ik....
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en je hebt fel rood haar. weinig wassen, vervaagt nl redelijk snel, maar ja dat doet alle rood. ![]() |
![]() |
|
live living colours: real red ofzo
naja ik heb ook velrode plukjes gehad, eerst blonderen dan een soort basisrodeverf, dan velrood het was er na twee weken redelijk uit (maar dat is mijn haar.....) misschien pakt et op jouw haar beter. Als je echt donker haar hebt moet je het zker blonderen ![]()
||
Citaat:
wil ik ook wel ![]() |
![]() |
|
hmz tis maar wat je wil...
kheb ze bij de kapper (fel)rood laten verven (1.5 jaar geleden f60,-, kinky kapper) blijft zon 2 maanden echt mooi en daarna heb ik ze vaker zelf geverfd als ze weer teveel verkleurd waren en dan deek dat met stargazer (f15,- ) en dan hield t zon 3 weken goed blonderen als je n beetje donker haar hebt moet in principe altijd dacht ik wil je het echt gekleurd wil hebben en niet alleen n gekleurde glans (maar ik heb t nooit zelf gedaan ![]() ![]() dus tis maar wat je wil ![]() |
![]() |
|
![]() |
Behalve wanneer je het zwart wilt en behalve wanneer je heel lichtblond bent van nature (tegen het witte aan dus) moet je je haar blonderen. En wees dus niet eigenwijs van 'ach hoeft niet' want het gaat fout anders!!!
Vriend van me heeft z'n haar een maandje geleden 'donker blauw/zwart' gedaan. Ik zeg 'm nog dat-ie 't moest blonderen. Nou, het blauwe was er niet aan te zien het was hartstikke zwart. Hij had het niet geblondeerd en is van nature blond. Gemiddeld ongeveer, ietsje tegen het bruine aan.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Haar verven Thebestofgirl96 | 6 | 20-02-2015 18:07 | |
Lifestyle |
[Haar geverfd] Niet blij Au | 1 | 11-01-2009 17:32 | |