Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik geloof dat ik een klein beetje hetzelfde heb als jij, me-myself&anne
Tja vaak lukken deze veranderingen niet of hij wordt boos of zo. Mijn vriend weet wel dat ik niet al zijn kleren even mooi vindt. De conclusie is vaak dat het niet mogelijk is om iemand te veranderen als diegene zijn/haar hele leven al zo is! Vaak werkt het alleen maar averechts... ik hou me duz in ![]() |
![]() |
|
zijn kleren: hij loopt er erg ...tja...eehm...ik kan het niet omschrijven, maar laat ik het zo zeggen: zijn ouders wassen alles op dezelfde temperatuur en HIJ heeft geen gevoel voor mode
dus koop ik af en toe kleertjes. Maar onderhand IS hij het gewoon niet meer als ie iets anders draagt. Die kleren zijn kenmerkend voor hem en ik ben ze gaan waarderen ![]() ohja, en ik stuur hem om zijn kamer op te ruimen...t lukt nog ook ![]()
|
Niet echt iets groots...
Ik probeer hem zover te krijgen dat hij zn SOKKEN uittrekt bij een KORTE broek, dat vind ik echt een vreselijk gezicht. Verder vind ik niet al z'n kleren leuk ofzow, en ik zou graag zien dat hij eens iets als een 3/4 broek droeg, vindik zo leuk staan bij jongens ![]() Ik vind hem leuk zoals hij is. Van z'n innerlijk wil ik al helemaal afblijven. Er zijn wat kleine dingetjes (hij is een beetje te dromerig...), maar het is dat innerlijk wat ik zo super mega geweldig aan m vind. Ik stoor me (afgezien van de sokken) ook niet echt aan iets van hem. |
![]() |
|
hmm... kijk tuurlijk zijn er dingen waar je hebt van *ai*.. maar echt veranderen nee...
en als er mayb iet sis.. kan je er tuurlijk ook nog over praten ofzo he ![]() je valt op iemand op wie hij zij is.. dus ja ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
een erg vervelend probleem .. problemenenzo | 16 | 10-04-2010 20:10 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 |