Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2002, 11:06
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Ik ben nml echt superblij met mn vriend maar heb wel een paar dingetjes waarbij ik echt zoiets heb van....

Zo vind ik bijvoorbeeld zn parfumluchtje waar hij helemaal gek op is echt totaaaaaaal NIET lekker .... soms doet ie echt dingen waarbij ik denk *neeee niet nu pleaaaaaz, schaam me doooood* en daarbij zou ik m ook graaag ns n x tje mee uit shoppen nemen om ff m ns wat leuke kleertjes aan te smeren ...

Dit klinkt misschien heel lullig, maar vind m echt heel lief en alles, maar deze dingetjes vind ik wel iets minder..
Wat zouden jullie ermee doen?????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2002, 11:21
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik probeer zelf ook veel kleine dingen te veranderen aan mijn vriend. Ik wil hem bijvoorbeeld van het roken afkrijgen, en ik probeer hem een beetje attenter te maken, kaartjes sturen enzo. Terwijl hij mij anders probeert te laten denken, dat soort dingen. Moet toch kunnen? Je moet alleen niet iemands hele persoonlijkheid gaan veranderen, je moet hem/haar nemen zoals hij/zij is.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 11:23
girl18
girl18 is offline
ik vind alles leuk aan me vriendje.. als er iets niet leuk aan was had ik nooit met hem genomen.. mijn vriendje is perfect voor mij en ik zou hem niet willen veranderen.. wel 1 dingetje zou ik veranderen dat ie nou gewoon bij me is van plaats van in de douche..
Oud 31-08-2002, 13:03
PardonMe
PardonMe is offline
Nee er zijn niet echt dingen die ik wil veranderen.. soms dan zegt hij wel eens iets waarvan ik dan wel denk van "hmzzzz" maar verder niet echt..
Wel zijn we laatst samen voor hem wezen shoppen...
We hebben toen samen een paar leuke kleren uitgezocht..
En er was ook een vest bij dat ik echt super mooi vond, hij vond het ook een mooi vest maar hij vond het zelf niet mooi staan en ik vond het juist wèl mooi staan.. Nou ja toen eerst maar andere kleren uitgezocht en op het laatst moest hij van mij toch nog eens dat vest aantrekken en ik heb gezegd dat ik het hem echt heel leuk vond staan enzo (beetje hulp van verkoper die zei dat het ook prima stond) en toen wassie overtuigt en heeft hij het toch gekocht!

Als hij alleen was gaan winkelen dan had hij dat vest nooit gekocht, dat weet ik zeker, dan had hij het niet eens zien hangen, dus tja als je dat echt veranderen wilt noemen..........
Oud 31-08-2002, 13:11
Verwijderd
ja hij heeft me veranderd en hoe!

toen we iets kregen had ik een deuk(geestelijk) opgelopen van mijn vorige relatie, en die heeft hij eruit gehaald, ik ben door hem(en mijn beste vriendin niet te vergeten) sterker geworden.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 13:19
HIBJ
HIBJ is offline
ik probeer haar iets te veranderen ja, ze is nogal verlegen, maar dat neemt tijd ( veel tijd ) maarja, iedereen wil wel iets veranderen denk ik, niemand is 100 % tevreden, hij of zij doet toch af en toe iets waarbij je denkt , maargeed dat hoort erbij toch?, je moet compromi's stellen bij elkaar
Oud 31-08-2002, 14:24
SuuS
SuuS is offline
Citaat:
HIBJ schreef:
ik probeer haar iets te veranderen ja, ze is nogal verlegen, maar dat neemt tijd ( veel tijd ) maarja, iedereen wil wel iets veranderen denk ik, niemand is 100 % tevreden, hij of zij doet toch af en toe iets waarbij je denkt , maargeed dat hoort erbij toch?, je moet compromi's stellen bij elkaar

yup, pcies. probeerde hem ook iets te veranderen....(hij gaat altijd van mij uit; 'gaan we nog uit?' altijd alles vragen aan mij wat we gaan doen blabla) maargoed dat is niet echt iets heel groots zegmaar....
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 14:33
Piccola
Piccola is offline
Ik probeer Marco niet te veranderen. Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten wat ik aan hem zou moeten veranderen. Er zijn natuurlijk best dingen die ik wat minder vind ofzo, maar tot nu toe zijn ze niet zo erg dat ik het echt wil veranderen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:08
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Ik geloof dat ik een klein beetje hetzelfde heb als jij, me-myself&anne

Tja vaak lukken deze veranderingen niet of hij wordt boos of zo. Mijn vriend weet wel dat ik niet al zijn kleren even mooi vindt. De conclusie is vaak dat het niet mogelijk is om iemand te veranderen als diegene zijn/haar hele leven al zo is! Vaak werkt het alleen maar averechts... ik hou me duz in
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:44
D1984
D1984 is offline
Ik probeer ook iets te veranderen aan mijn vriendin; ik wil bijvoorbeeld dat zij aan iets waaraan ik veel waarde hecht, ook veel waarde aan gaat hechten...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 12:11
Optima
Optima is offline
zijn kleren: hij loopt er erg ...tja...eehm...ik kan het niet omschrijven, maar laat ik het zo zeggen: zijn ouders wassen alles op dezelfde temperatuur en HIJ heeft geen gevoel voor mode

dus koop ik af en toe kleertjes. Maar onderhand IS hij het gewoon niet meer als ie iets anders draagt. Die kleren zijn kenmerkend voor hem en ik ben ze gaan waarderen

ohja, en ik stuur hem om zijn kamer op te ruimen...t lukt nog ook
Oud 01-09-2002, 13:12
highlight
highlight is offline
Ik probeer hem wat tactvoller te laten worden,maar vooralsnog lukt het nog voor geen meter..
Oud 01-09-2002, 13:49
Tox
Tox is offline
Misschien kleine dingetjes maar echt veranderen nee, gewoon hij of is zij is toch jou vriend(in) omdat hij/zij is hoe hij/zij is.
Oud 01-09-2002, 16:48
sientjuh
sientjuh is offline
Niet echt iets groots...
Ik probeer hem zover te krijgen dat hij zn SOKKEN uittrekt bij een KORTE broek, dat vind ik echt een vreselijk gezicht.
Verder vind ik niet al z'n kleren leuk ofzow, en ik zou graag zien dat hij eens iets als een 3/4 broek droeg, vindik zo leuk staan bij jongens , maar is niet iets wat ik wil veranderen.
Ik vind hem leuk zoals hij is.
Van z'n innerlijk wil ik al helemaal afblijven. Er zijn wat kleine dingetjes (hij is een beetje te dromerig...), maar het is dat innerlijk wat ik zo super mega geweldig aan m vind.
Ik stoor me (afgezien van de sokken) ook niet echt aan iets van hem.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 21:29
gizmo
gizmo is offline
hmm... kijk tuurlijk zijn er dingen waar je hebt van *ai*.. maar echt veranderen nee...
en als er mayb iet sis.. kan je er tuurlijk ook nog over praten ofzo he
je valt op iemand op wie hij zij is.. dus ja
Oud 01-09-2002, 21:36
lady_x
lady_x is offline
dees topic vind ik echt wel grappig
Oud 02-09-2002, 07:48
luckyleo
luckyleo is offline
Vorige vriendin probeerde ik wat attenter te maken (wat ookw el een beetje lukte) en ik heb haar beter leren zoenen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 13:47
cha0s
cha0s is offline
neem mensen zoals ze zijn, niet zoals je ze hebben wil.
Reageren

Regels voor berichten