|
|
Citaat:
Caatje schreef:
Ode aan de maan Maan Met al je pracht Laat me dromen Deze nacht Laat me voelen Zoals een prinses zich voelt Geef me liefde Zoals het is bedoeld Maan Van schone schijn Voel ik mij Zo nietig en klein Voel de liefde Deze nacht En laat hem weten Dat ik op hem wacht |
||||
|
|
|
Citaat:
Snow White schreef:
hij is lief en dromerig heel simpel maar wel heel intens mooi meis ![]() Je blijft genieten en mooi schrijven over de kleine dingen om je heen die gebeuren, die je verneemt......vink leuk om te zien en te lezen ![]() liefskuzzmariamne liefs Mariamne |
||||
|
|
|
Citaat:
Snow White schreef:
hij is lief en dromerig heel simpel maar wel heel intens mooi meis Citaat:
niekiepower schreef:
ik vin hem leuk!!! Citaat:
^AmArU^ schreef:
a hijs erg mooi! zeker wel! Dank je!Citaat:
ratsja schreef:
lief en schattig ![]() Citaat:
iamre18 schreef:
idd.. ![]() Je blijft genieten en mooi schrijven over de kleine dingen om je heen die gebeuren, die je verneemt......vink leuk om te zien en te lezen ![]() Thnx. *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Liefs, Caroline |
||||
|
|
|
Citaat:
halve gare schreef:
echt mooi.... Heb je jouw ster ook gelezen toevallig? Liefs, Caroline |
||||
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Columnwedstrijd] Een ode aan het nieuws | Verwijderd | Verhalen & Gedichten | 0 | 15-04-2006 14:40 |
| WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid! | xineof | Verhalen & Gedichten | 231 | 22-01-2006 16:10 |
| Een vraag aan jullie, *Waarschuwing*; vergt heel wat leeswerk!. | Dreamerfly | Verhalen & Gedichten | 7 | 12-01-2004 12:57 |
| 'amo' | xineof | Verhalen & Gedichten | 10 | 23-09-2003 22:25 |
| Gedichten voortgekomen uit een zeer intressante meeting.... | Secreet | Verhalen & Gedichten | 19 | 28-06-2002 23:04 |
| ode aan mijn sigaret | miro | Verhalen & Gedichten | 8 | 17-12-2001 17:23 |