Advertentie | |
|
![]() |
|
tnx voor jullie reaxi's!
- Secreet: ja ik waag mij / in het diepe is eigenlijk voortgebouwd op de zin 'vrezend om te breken': ik bedoel ermee dat ik door die uitspraak over de maan te doen, mij op gevaarlijker terein begeef (zich in het diepe wagen), de gedachtengang erachter: de maan is zo prachtig dat hij eigenlijk niet door woorden te prijzen is. - Dreamerfly: weet je zeker dat je de 3e / 9e bedoeld? niet verkeerd opvatten; maar dat zeg ik naar aanleiding van 'het goede begin door binnenrijm (welke in de 3e regel zit), en omdat het net lijkt alsof je een suggestie doet om de 9e regel beter te maken door 'o' in 'en' te veranderen. ik kan het ook fout hebben hoor ![]() ![]()
||
Citaat:
Ja, 3e en 9e regel ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Derde regel kan inderdaad misschien een woordje tussen nacht en overal. Verder heb ik er niet echt iets op aan te merken, het loopt goed, het voelt goed, leuk gedaan om het niet in woorden kunnen vatten in woorden te vatten. Onderwerp is ook goed, ik heb erg weinig aan te merken
![]()
|
daar, waar ik nooit over schrijven zou
wegens gebrek aan mooie zinnen vanwege pracht in de nacht verder overal vrezend om te breken waarvan ik niets meer hield voor jou ja ik breng ode aan de sterren zij stralen lichtjes om haar heen ik zeg 'amo' voor de nachtvorst en zend een kus, nu nog maar één ja ik waag mij in het diepe; en overtreed de wereld met 'ik heb je lief, mijn mooie maan...' Is hij zo beter, of kan ik verder beter vervangen/weglaten?
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #duisent Verwijderd | 500 | 08-11-2011 18:57 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betekenis vh liedje? (Sarà perché ti amo) Liesjeuh | 2 | 31-08-2005 11:45 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[IT/PT] Anagram Verwijderd | 1 | 31-05-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Odi et Amo Halogeen | 10 | 04-09-2003 18:38 | |
Seksualiteit |
Hoe schrijf je "ik hou van jou", in het Surinaams.. Verwijderd | 6 | 03-09-2003 15:47 |