Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb nog wel een opblaasbank. Ff een kort beschrijving: Tis een vrij grote, je kunt er niet doorheen kijken. Kijk ff op neckerman en zoek op trefwoord luchtbed. daar zie je dezelfde kleuren (donkerblauw is dat ding dus) en volgens mij van hetzelfde materiaal. (materiaal heet PVC velours )
Hij ligt opgevouwen op m'n kamer. De rede dat ik hem niet meer gebruik: k heb teveel rotzooi op m'n kamer. en hij is een beetje lek. ik weet niet of je dat een probleem vind. maar daar kan ik hem dus goedkoper door verkopen. Je zult dan zelf (ik kan nog ff kijken of ik zelf dat plakding heb, maar weinig kans) een plaksetje moeten kopen Ik heb hem gekocht bij de marko voor (toen nog) 60 gulden. Nu wil ik er denk ik rond de 7-10 euro voor. (ach ik heb geen idee wat zo'n ding moet opbrengen eigenlijk duzzz daar hebben we het dan later nog wel over Grote vraag, of je hem zelf wilt repareren.....? Kuzzz
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is het gewoon een 2 persoonsbank. en stevig is tie ook wel. waarschijnlijk wil je de afmetingen ook wel weten, maar die weet ik niet zo precies. hij is opzich niet zo laag ik denk zo 40 cm (het zitvlak dan he). maarja dat weet ik natuurlijk niet zeker. (tis wel gewoon fijn om op te zitte) Als je echt intresse hebt wil ik hem wel voor je oppompen (doordat tie vrij groot is duurt dat wel ff) en alles opmeten, en een foto maken Maar goed dat doe ik echt alleen als je echt intresse hebt en een bod doet
|
Je hebt nog steeds geen reacties. dus ik reageer nog weer ff...
Ik heb hem opgepompt, opgemeten en gefotograafeert (ook eventueel voor als jij hem niet koopt maar een ander). Foto's duren nog ff, maar de maten geef ik je wel vast: Gehele hoogte: 70 cm (het hoogste punt is de achterleuning) Zithoogte: 36 cm Gehele breedte: 166 cm lengte: 90 cm Naja, je kijkt maar of je en bod doet, als ik de foto's heb krijg je die wel Kuzzz
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
vroem_nl@yahoo.com |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
hoi hoi,
zoek je nog steeds een opblaasbank ? ![]() zoja heb ik er nog een hij is nog nooit gebruikt dus kan ook niet beschadigd zijn. ik woon in veenendaal dat is in de provincie utrecht. over de prijs worden we het nog wel eens als je interesse hebt. voor antwoord of vragen kun je me e-mailen op : jorinadiepeveen@msn.com liefs jorina |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|