Oud 21-07-2002, 10:12
*Legolas*
*Legolas* is offline
Zijn er nog jongens die nog maagd zijn en pas echt ontmaagd willen worden als ze echt een heel lief meisje ontmoet hebben? Ik heb het idee dat elke jongen het zo snel mogelijk gedaan wil hebben, snap ik nie..

Leg me anders maar eens uit waarom dat jongens het zo snel willen, en meiden wel rustig aan kunnen wachten op een speciaal iemand..
Oud 21-07-2002, 10:27
skatefamke
skatefamke is offline
Een jongen die ik ken, w8 absoluut totdat er een leuk lief meisje is. Dus niet alle jongens zijn zo, ook al lijkt het wel eens zo. En ik ken 2 jongens die nu super erge spijt hebben dat hun eerste keer met 'gewoon zomaar een meisje' was.
Oud 21-07-2002, 10:29
Jip
Jip is offline
ik heb gewacht op een heel leuk, lief, speciaal meisje waar ik hotel de botel op was..

Het had al eerder met anderen kunnen gebeuren; heb het echt bewaard
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 10:32
the 6th gate
the 6th gate is offline
ik heb helemaal niet de drang om zo snel mogelijk ontmaagd te worden eigenlijk.
K wacht wel
Oud 21-07-2002, 11:02
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
the 6th gate schreef:
K wacht wel
Oud 21-07-2002, 12:07
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik ook...
Heeft geen haast.
Als het liefde is, is het goed.
Dan zou ik het zelfs zo op de 1ste dag doen.
Hangt gewoon af van mijn gevoel (en verstand ).
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:10
*mystery*
*mystery* is offline
mijn vriend is ook niet gelijk in bed gesprongen met een meisje toen hij daar de kans voor had. Meerdere slettebakjes hebben het hem aangeboden. maar ik ben heel blij dat ie op mij heeft gew8. want nu zijn we alweer 14 maanden samen. das toch wel iets speciaals
Oud 21-07-2002, 12:35
Tox
Tox is offline
Citaat:
*Legolas* schreef:
Zijn er nog jongens die nog maagd zijn en pas echt ontmaagd willen worden als ze echt een heel lief meisje ontmoet hebben?
Ik wacht ,
kga echt niet een one-nightstand aan. Nee moet wel een echt te gekke lieve kewle meid zijn
Oud 21-07-2002, 13:13
a new noise
a new noise is offline
ja ik wacht ook...

heb ook wel eens de kans gehad om het te doen toen ik van plan was het uit te maken... dus dat zou erg laag geweest zijn.

en op vakantie denk ik het ook niet 1 2 3 te doen, tenzij ik net daar iemand heel speciaals tegen moet komen.

gewoon ff chillen nog i guess.... -zucht-
Oud 21-07-2002, 13:21
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik heb gewacht tot ik een meisje had waarmee ik het wilde doen. Ik heb achteraf het idee dat dat goed was. Maar toch zou ik niet zoveel tillen aan het idee maagd te zijn. De keren na je ontmaagding zijn veel leuker.
Oud 21-07-2002, 17:24
Verwijderd
ik vond muh ontmaagding niet echt speciaal.
Het ging er nog al lastig aan toe.
en het was na afloop meer van: ohwkey nu ben ik blijkbaar geen maagd meer
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:11
LM
LM is offline
Die jongens bestaan niej
Oud 21-07-2002, 20:41
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
*Legolas* schreef:
Zijn er nog jongens die nog maagd zijn en pas echt ontmaagd willen worden als ze echt een heel lief meisje ontmoet hebben? Ik heb het idee dat elke jongen het zo snel mogelijk gedaan wil hebben, snap ik nie..

Leg me anders maar eens uit waarom dat jongens het zo snel willen, en meiden wel rustig aan kunnen wachten op een speciaal iemand..
*verbaast*
Oud 21-07-2002, 20:44
Verwijderd
Ik weet niet .. ik liep lang rond met die gedachte, zo van "als het maar een enigzins leuk meisje is, dan wil ik wel" maar ben inmiddels tot het inzicht gekomen, althans dat vermoed ik, dat het met een speciaal iemand die je echt leuk vindt, gewoon veel intenser en leuker is.

Naja, ik zal iig niet zomaar voor een nacht met een meisje in bed duiken. Sex is het toppunt van intimiteit; dat hoor je met iemand te delen die ook echt dicht bij je staat.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:28
ganralph
ganralph is offline
ik ben de enige van een vriendengroep die nog maagd is, en dat krijg ik ook vaak zat te horen; maja, zij hebben het dan wel gedaan maar kunnen ook geen 2 weken n relatie in stand houden

ach, ik zie wel hoe het loopt; ik hoop ooit toch wel iemand tegen te komen

(en jongens kunnen trouwens net zo goed 'sletten/hoeren' zijn als meisjes)
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 09:13
Booster
Booster is offline
Ik wacht inderdaad nogsteeds netjes op dat ene geweldige moment samen met een geweldig iemand
Oud 22-07-2002, 16:33
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
*Norena* schreef:

*verbaast*
Wist je toch al dat Ikke zo dacht..
Oud 22-07-2002, 18:56
QT
QT is offline
Citaat:
*Legolas* schreef:

vinnikke echt gelul, ik kruip echt niet met iedereen het bed in. Ook niet als ik de kans krijg. Ik wil met een meisje naar bed waarop ik echt gek ben.

Die gevoelens kunnen over gaan nadat je seks gehad hebt. Dat zou erg jammer zijn, maar dan is het nog wel een speciaal meisje geweest voor je.
Oud 22-07-2002, 21:01
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
ganralph schreef:
ik ben de enige van een vriendengroep die nog maagd is, en dat krijg ik ook vaak zat te horen; maja, zij hebben het dan wel gedaan maar kunnen ook geen 2 weken n relatie in stand houden

ach, ik zie wel hoe het loopt; ik hoop ooit toch wel iemand tegen te komen

(en jongens kunnen trouwens net zo goed 'sletten/hoeren' zijn als meisjes)
Oud 23-07-2002, 08:35
psygnosos
psygnosos is offline
Je ben tniet de enige, hie net zo'n klant die wacht...

Ik had alleen maar "aanbiedingen"(ik weet t, niet echt t goede woord) van die hoeren die elke week weer een ander hebben, dus ik wacht ...en wacht...en wacht.....We merken t wel
Oud 26-07-2002, 16:36
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
psygnosos schreef:
We merken t wel
IDD, ik duik echt niet met iedereen die ik wil ff het bed in ofzo, ik wacht wel af of het echt wat wordt met mijn vriendin ...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 23:41
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
ik denk dat je er behoorlijk naast zit.
er zijn natuurlijk genoeg jongens die 't liefst op zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk meisjes willen neuken en hier ook nog eens trots op zijn.

maar ik denk dat de meeste jongens (als ik kijk naar degene die ik ken) toch wachten op een meisje waar ze iets mee hebben en echt gek op zijn, en ook niet na 1 week al 't bed mee induiken.
ik zou hier ook gerust een maand (of meer, ligt aan de situatie) mee wachten.

p.s. begin nu niet allemaal te zeiken: jij bent pas een kindje van 14 jij loopt alleen je lul achterna bla bla
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 22:31
Amuwébee
Amuwébee is offline
ik, maar ik heb wel een probleem ik ben schizofrenisch en ik kan niet mijn andere ik niet controleren>
Oud 31-07-2002, 23:09
Thutshui
Thutshui is offline
Ik heb ook op dat juiste moment gewacht...

En heb d'r absoluut geen spijt van.

Oud 31-07-2002, 23:10
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
******** schreef:
Sex is het toppunt van intimiteit; dat hoor je met iemand te delen die ook echt dicht bij je staat.
Helemaal gelijk!
Oud 01-08-2002, 00:27
Verwijderd
Ik hoef niet per sé te wachten op 'het perfecte meisje', maar wel op iemand die ik erg tof vind. Laat ik het zo zeggen: op iemand waarvan ik weet dat ik er later geen spijt van krijg.

Eigenlijk is dit allemaal maar gelul, ik ben gewoon zo'n klootzak dat ik nooit een meid kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 07:31
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
*Legolas* schreef:
Ja....*zucht* Waren er daar nou maar wat meer van...

Citaat:
Das niet altijd waar, ik bijvoorbeeld heb niet gewacht op de ideale jongen. Kijk, ik was wel verliefd, maar achteraf weet ik wel dat het toch veel beter met iemand anders was geweest; mijn vriend. Maja, das nu te laat!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 08:43
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
nare man schreef:
Eigenlijk is dit allemaal maar gelul, ik ben gewoon zo'n klootzak dat ik nooit een meid kan krijgen.
Dus toch!!
Oud 01-08-2002, 09:24
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Amuwébee schreef:
ik, maar ik heb wel een probleem ik ben schizofrenisch en ik kan niet mijn andere ik niet controleren>
Schizofrenie werd vroeger wel omschreven als het hebben van een gespleten persoonlijkheid, maar deze omschrijving is niet juist. Een meervoudige persoonlijkheidsstoornis is een totaal andere psychische stoornis dan schizofrenie.
Oud 01-08-2002, 21:06
Lizzy-x
Lizzy-x is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Schizofrenie werd vroeger wel omschreven als het hebben van een gespleten persoonlijkheid, maar deze omschrijving is niet juist. Een meervoudige persoonlijkheidsstoornis is een totaal andere psychische stoornis dan schizofrenie.
dus..
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 21:17
Vinzz
Vinzz is offline
mw0ah ik kom daar wel bij in de buurt....maar ik heb me lieve meisje dan ook 9 maanden geleden gevonden
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 21:32
Verwijderd
[Ik heb ook gewacht tot ik echt verliefd (toen nog)was op een meisje, pas toen we ngeveer 10 maanden hadden deden we het pas, ja oke ik was 15...maar heb wel gew8
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 06:49
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
Lizzy-x schreef:

dus..
Wat een nuttige reply

die van mathfreak was tenminste nog nuttig, keep up the good work
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 09:58
BlackMystery
BlackMystery is offline
zo snel mogelijk was het niet bij mij
voor mij was het iets speciaal
voor haar niet
dus tjah
na die ene keer intereseerde het me ook niet echt meer
niet dat ik achter sex ging zoeken
maar als het kwam dan kwam het
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 11:05
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Ik ken 5 jongens die gelovig zijn, ze zijn iets van 20 jaar en allemaal willen ze maagd blijven tot hun huwelijk. Dit is een voorbeeld van jongens die anders denken. Nu speelt natuurlijk heel sterk mee dat ze gelovig zijn natuurlijk, want anders hadden ze denk ik wel anders gedacht
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:18
king112
king112 is offline
Citaat:
*Legolas* schreef:

sorry maar bij de meeste meisjes is het zo dat ze vaak veel verschillende jongens kunnen krijgen voor de meeste jongens is het moeilijker om iemand te hebben dan een meisje of hij moet natuurlijk supersknap zijn maar dat zijn er niet zo veel wat in tegedeel met meisjes wel
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:40
Tenischa
Tenischa is offline
ik wou dat ik nog niet ontmaagd was
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:49
snoopy
snoopy is offline
toen ik mijn vriend leerde kennen, was hij bijna 19 en ook nog maagd. Ik ben heel blij dat ik zijn eerste mocht zijn.
Oud 05-08-2002, 20:14
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
DaRealEvE schreef:
Ik ken 5 jongens die gelovig zijn, ze zijn iets van 20 jaar en allemaal willen ze maagd blijven tot hun huwelijk. Dit is een voorbeeld van jongens die anders denken. Nu speelt natuurlijk heel sterk mee dat ze gelovig zijn natuurlijk, want anders hadden ze denk ik wel anders gedacht
Ik denk dat dit is omdat hen van jongsaf aan al aangeleerd wordt dat dit 'juist' is, dat soort waarden wordt hen aangeleerd.
Voor de rest van de jeugd, wie voedt ons op? Ouders tot op de leeftijd dat interesse voor die zaken begint te komen, en dan veelal TV en vrienden, en ik denk niet dat er velen naar kanalen zien die pro-onthouding tot huwelijk zijn of veel vrienden hebben die ook zo denken.

Maarja, ik zou dus zelf ook willen dat ik nu nog maagd ben, sex hoeft voor mij eigenlijk al ff niet meer, er zijn te weinigen die het nog echt iets speciaal vinden en er naar toe leven in een relatie... Je ken nu disco binnenwandelen, beetje oogcontact maken, "neuken?" zeggen (ze horen je toch niet) en 't komt er wel van.

Ik ga nu proberen staat van mentale maagdelijkheid aan te nemen, wish me luck
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:27
Evito
Evito is offline
ik wacht op victoria koblenko
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 05:03
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
hoi wuppie
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 05:09
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
yo maarten
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 05:24
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
Jip schreef:
ik heb gewacht op een heel leuk, lief, speciaal meisje waar ik hotel de botel op was..

Het had al eerder met anderen kunnen gebeuren; heb het echt bewaard
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:02
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
the 6th gate schreef:
K wacht wel
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 14:39
Psychoot
Psychoot is offline
Ik w8 ook nog steeds op het speciale meisje.
Kheb 2x een vriendin gehad. Maar ben dus nog steeds maagd
Oud 11-08-2002, 14:45
Verwijderd
Ik wacht op een speciaal iemand ja, al is het alléén maar om tegen de stroom in te gaan (de stroom van mensen die het allemaal zo snel mogelijk 'weg willen krijgen').
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 19:16
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
the 6th gate schreef:
K wacht wel
Oud 12-08-2002, 19:22
Demiurge
Demiurge is offline
Ik denk dat veel jongens als ze een beetje gaan puberen en achter de vrouwen aangaan (zoals ik) al gouw door de andere jongeren worden opgejaagt om het snel te doen.. wat ik merk dat na een avondje stappen alle jongens bij elkaar opscheppen wat ze allemaal hebben kunnen doen bij de meisjes enzo... en hoe ouder ze worden hoe meer het er worden, maar als ze eenmaal wat verstandiger worden dat ze er dan misschien wel spijt van gaan krijgen...

Ik wacht nog ff af.. ik neuk niet de eerste de beste
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 08:57
TechXP
TechXP is offline
Ik wacht en ik wacht en tot dusver nog niks. Ik wacht gewoon op het meisje die bij mij past.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 11:42
Verwijderd
Hmmm
Ik ben 17 jaar en nog maagd, bewust ik heb altijd tegen mezelf gezegt dat ik 17 een mooie leeftijd vind, nu moet het echt niet meteen gebeuren hoor.
Maar over zoenen doe ik nooit zo heel moeilijk, zoen niet meer voor een avond hoor. En seks ach vingeren het handwerk ook niet echt maar oraal of de eerste doe ik wel moeilijk.

Dat doe ik alleen met mijn vriendin, eerste x vergeet je nooit dus niet zomaar een meisje, daarna komen de one night stands wel nu nog niete.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten