![]() |
|
![]() |
ja ik wacht ook...
heb ook wel eens de kans gehad om het te doen toen ik van plan was het uit te maken... dus dat zou erg laag geweest zijn. en op vakantie denk ik het ook niet 1 2 3 te doen, tenzij ik net daar iemand heel speciaals tegen moet komen. gewoon ff chillen nog i guess.... -zucht- ![]()
|
![]() |
ik heb gewacht tot ik een meisje had waarmee ik het wilde doen. Ik heb achteraf het idee dat dat goed was. Maar toch zou ik niet zoveel tillen aan het idee maagd te zijn. De keren na je ontmaagding zijn veel leuker.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik weet niet .. ik liep lang rond met die gedachte, zo van "als het maar een enigzins leuk meisje is, dan wil ik wel"
![]() Naja, ik zal iig niet zomaar voor een nacht met een meisje in bed duiken. Sex is het toppunt van intimiteit; dat hoor je met iemand te delen die ook echt dicht bij je staat. |
![]() |
|
![]() |
ik ben de enige van een vriendengroep die nog maagd is, en dat krijg ik ook vaak zat te horen; maja, zij hebben het dan wel gedaan maar kunnen ook geen 2 weken n relatie in stand houden
ach, ik zie wel hoe het loopt; ik hoop ooit toch wel iemand tegen te komen (en jongens kunnen trouwens net zo goed 'sletten/hoeren' zijn als meisjes) |
![]() |
||
Citaat:
Die gevoelens kunnen over gaan nadat je seks gehad hebt. Dat zou erg jammer zijn, maar dan is het nog wel een speciaal meisje geweest voor je.
||
Citaat:
|
![]() |
Je ben tniet de enige, hie net zo'n klant die wacht...
Ik had alleen maar "aanbiedingen"(ik weet t, niet echt t goede woord) van die hoeren die elke week weer een ander hebben, dus ik wacht ...en wacht...en wacht.....We merken t wel
|
![]() |
ik denk dat je er behoorlijk naast zit.
er zijn natuurlijk genoeg jongens die 't liefst op zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk meisjes willen neuken en hier ook nog eens trots op zijn. maar ik denk dat de meeste jongens (als ik kijk naar degene die ik ken) toch wachten op een meisje waar ze iets mee hebben en echt gek op zijn, en ook niet na 1 week al 't bed mee induiken. ik zou hier ook gerust een maand (of meer, ligt aan de situatie) mee wachten. p.s. begin nu niet allemaal te zeiken: jij bent pas een kindje van 14 jij loopt alleen je lul achterna bla bla |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoef niet per sé te wachten op 'het perfecte meisje', maar wel op iemand die ik erg tof vind. Laat ik het zo zeggen: op iemand waarvan ik weet dat ik er later geen spijt van krijg.
Eigenlijk is dit allemaal maar gelul, ik ben gewoon zo'n klootzak dat ik nooit een meid kan krijgen. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ken 5 jongens die gelovig zijn, ze zijn iets van 20 jaar en allemaal willen ze maagd blijven tot hun huwelijk. Dit is een voorbeeld van jongens die anders denken. Nu speelt natuurlijk heel sterk mee dat ze gelovig zijn natuurlijk, want anders hadden ze denk ik wel anders gedacht
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest van de jeugd, wie voedt ons op? Ouders tot op de leeftijd dat interesse voor die zaken begint te komen, en dan veelal TV en vrienden, en ik denk niet dat er velen naar kanalen zien die pro-onthouding tot huwelijk zijn of veel vrienden hebben die ook zo denken. Maarja, ik zou dus zelf ook willen dat ik nu nog maagd ben, sex hoeft voor mij eigenlijk al ff niet meer, er zijn te weinigen die het nog echt iets speciaal vinden en er naar toe leven in een relatie... Je ken nu disco binnenwandelen, beetje oogcontact maken, "neuken?" zeggen (ze horen je toch niet) en 't komt er wel van. Ik ga nu proberen staat van mentale maagdelijkheid aan te nemen, wish me luck ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik denk dat veel jongens als ze een beetje gaan puberen en achter de vrouwen aangaan (zoals ik) al gouw door de andere jongeren worden opgejaagt om het snel te doen.. wat ik merk dat na een avondje stappen alle jongens bij elkaar opscheppen wat ze allemaal hebben kunnen doen bij de meisjes enzo... en hoe ouder ze worden hoe meer het er worden, maar als ze eenmaal wat verstandiger worden dat ze er dan misschien wel spijt van gaan krijgen...
Ik wacht nog ff af.. ik neuk niet de eerste de beste |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm
Ik ben 17 jaar en nog maagd, bewust ik heb altijd tegen mezelf gezegt dat ik 17 een mooie leeftijd vind, nu moet het echt niet meteen gebeuren hoor. Maar over zoenen doe ik nooit zo heel moeilijk, zoen niet meer voor een avond hoor. En seks ach vingeren het handwerk ook niet echt maar oraal of de eerste doe ik wel moeilijk. Dat doe ik alleen met mijn vriendin, eerste x vergeet je nooit dus niet zomaar een meisje, daarna komen de one night stands wel nu nog niete. |
![]() |
|
|