Oud 03-09-2002, 18:30
Deliveran委
Deliveran委 is offline
gaat dat goed samen? ik wil namelijk graag bij een supermarkt werken maar ik ga net met mn spw opleiding beginnen en daar zit aardig wat huiswerk bij......
Oud 03-09-2002, 18:32
wierie
wierie is offline
licht er aan hoeveel huiswerk je krijgt. Als je maar goeie cyfers blijft halen en daar niet dag en nacht voor hoeft te leren.

ik heb met de mavo wel een bijbaantje gehad maar met mijn mbo opleiding niet omdat dat gewoon te druk zou worden doordeweeks. en in het weekend ben ik natuurlijk niet beschikbaar
Oud 03-09-2002, 19:40
Balance
Balance is offline
bij een supermarkt hoef je toch niet heel veel uren te draaien ofzo? dan kan je mss eerst een paar uur gaan werken en later (mocht het meevallen) alsnog om meer uren vragen...
Oud 03-09-2002, 20:14
Verwijderd
ik hoop dat het werkt, want ik ga dit jaar full-time werken en daarbij 3 opleidingen doen, 1 via mijn werk om medicijnen te mogen verkopen, en dan 2 voor mezelf, avond opleidingen.

ik hoop dat het lukt,als t lukt ga ik t wel leuk vinden lekker druk leventje, ik wil wel wat spanning in mijn leven,ik kan beter presteren onder druk
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 16:54
Sommetje
Sommetje is offline
Ik doe 6gym en werk zaterdag en zondag. Dat gaat prima.
Oud 07-09-2002, 09:34
Souris
Souris is offline
eerst ff kijken hoe het gaat op school en dan kan je altijd nog erbij werken
btw vergeet je stages niet,die zijn vaak best zwaar...
Oud 07-09-2002, 09:38
Boogie
Boogie is offline
Hoe meer je werkt, hoe minder tijd je over houdt voor andere dingen zoals school, dus het kan wel negatieve invloed hebben.
Oud 07-09-2002, 10:45
Rioto
pff school er werk de 2 saaiste dingen die er bestaan...ik moet nu 2 dagen naar school en 3 dagen stage nou dus echt geen baantje er bij screw it
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 14:04
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Wacht een paar weken af, om te kijken of je tijd genoeg overhoudt voor werk.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 10:09
makita
makita is offline
ik werk elke werkdag van half 6 tot half acht s'avonds. Het is wel een gehaast soms maar in het weekend ben ik dan lekker vrij !! is best te doen hoor bijna iedereen heeft toch een bijbaantje??
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 23:08
phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik doe zelf een opleiding waarbij ik ook heeeeeeeel veel huiswerk heb (informatica), maar ik werk ook zo'n 12 uur per week....
ik werk vooral avonden (in Videoland), het is soms best lastig, maar je moet gewoon goed plannen, dan lukt het wel
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 07:43
the tourist
the tourist is offline
Ik zit in 5 vwo en werk nu iets van 8 uur gemiddeld in de week (doordeweeks, op zaterdag word ik nooit ingeroosterd ) Tot nu toe gaat dit nog wel (vorig jaar bracht ik folders rond, 2 uur in de week). Ik denk dat ik het ook wel zo blijf doen, alleen in proefwerkweken wil ik liever niet werken, dat heb ik dan ook doorgegeven.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 15:56
Miess
Miess is offline
Citaat:
Sommetje schreef:
Ik doe 6gym en werk zaterdag en zondag. Dat gaat prima.
Wat heb je dan nog aan dat geld, want je hebt dan toch niet veel tijd om het uit te geven?
Ik studeer zelf (wiskunde) en geef daarnaast les op een middelbare school, 's morgens voordat ik zelf college's heb. Valt goed te combineren, en heb zo 's avonds en weekenden lekker vrij.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 17:07
guesst
guesst is offline
Ik vind het goed te combineren. Ik werk zelf 1x per week (in vakanties meer en als heel soms 2x per week)..Verder doe ik nog een hbo-opleiding, dus ik vind niet dat een bijbaantje je schoolprestaties zou moeten beinvloeden.

Tuurlijk kan het wel..als je 5x per week gaat werken en daardoor geen zin/tijd/puf meer hebt voor je ' verplichte' werkjes wordt het natuurlijk moeilijk! Maar met een btje nadenken en plannen lukt het makkelijk en heb je weer wat meer geld erbij!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 18:32
Verwijderd
In mijn geval zou het makkelijk kunnen. Ik studeer rechten (ben momenteel derdejaars), ik heb slechts zeven colleges per week van elk twee uur. Ik zou er dus makkelijk nog een baantje naast kunnen doen, maar daar ben ik te lui voor.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 21:30
Janneke1
Janneke1 is offline
Ik doe ook spw4 en heb er gewoon een baantje bij...
Kan makkelijk...Alleen is tot het slechter weer word...
Van de winter wil ik na schooltijd ook weer een baantje hoor!
Tot nu toe helemaal geen huiswerk gehad..Naja in de lessen afgemaakt..
Met mn vwo redde ik het ook makkelijk...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten