Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het goed te combineren. Ik werk zelf 1x per week (in vakanties meer en als heel soms 2x per week)..Verder doe ik nog een hbo-opleiding, dus ik vind niet dat een bijbaantje je schoolprestaties zou moeten beinvloeden.
Tuurlijk kan het wel..als je 5x per week gaat werken en daardoor geen zin/tijd/puf meer hebt voor je ' verplichte' werkjes wordt het natuurlijk moeilijk! Maar met een btje nadenken en plannen lukt het makkelijk en heb je weer wat meer geld erbij! |
![]() |
|
Ik doe ook spw4 en heb er gewoon een baantje bij...
Kan makkelijk...Alleen is tot het slechter weer word... Van de winter wil ik na schooltijd ook weer een baantje hoor! Tot nu toe helemaal geen huiswerk gehad..Naja in de lessen afgemaakt.. Met mn vwo redde ik het ook makkelijk... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Scholen en supermarkten: overlast, diefstal, en schreeuwende winkelmanagers ArnoldV | 5 | 06-10-2015 12:34 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie over relatie, en nu? msmells | 4 | 23-03-2015 11:27 | |
Psychologie |
Niet naar school, geen werk, >18 jaar, mag dit wel? *Ster* | 38 | 08-03-2005 12:27 | |
Werk, Geld & Recht |
school en werk Smoni | 10 | 14-09-2004 20:09 | |
Psychologie |
Niet meer naar school willen, voel me gevangen en depressief Lil'Girl | 3 | 04-11-2003 14:57 | |
Liefde & Relatie |
Ik heb het idee dat het niet werkt, maar ik hou zoveel van hem... Verwijderd | 12 | 20-10-2003 20:24 |