![]() |
|
Hoofd gewoon recht houden, dichtknijpen onder je neusbeentje....
Ik heb een tijdlang last gehad van spontane bloedneuzen en heb er nog wel es last van. D'r zijn speciaal soort 'sponzen' waar je stroken van knipt die je in je neus kan stoppen. Deze nemen het bloed op, zorgen er voor dat het sneller stolt en lossen half op ![]() |
![]() |
|
![]() |
had vroeger heeeeeel vaak een bloedneus: als het net begint en je voelt het komen en je hebt niks bij de hand knijp je je neus dicht net onder die botjes en houd je je hand eronder, als je wcpapier, zakdoekjes bij de hand hebt, moet je gaan zitten en normaal rechtop zitten, eerst laten lopen, als het te lang duurt je neus snuiten tot er een soort klodder komt *sorrie* das vaak de veroorzaker.
als het niet overgaat, ook niet na het snuiten, ijs op je voorhoofd en in je nek leggen en voorover gaan hangen
||
Citaat:
Genesis |
![]() |
|
![]() |
antwoord (al eerder gegeven): neus even lichtjes snuiten en dan je neus dichtknijpen (beetje bovenin je neus, je drukt dan zo de aanvoerende bloedvaatjes dicht op je neusbotje) en dan voorover met die handel. Zoals mathfreak al zei: ingeslikt bloed is niet goed---> braakneigingen dus
vaak bloedneuzen (die ook nog eens moeilijk over gaan)? ga naar je huisarts!
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Auditietips! Verwijderd | 30 | 14-08-2015 21:15 | |
Psychologie |