Oud 26-10-2001, 17:41
Tidus Almasy
Tidus Almasy is offline
Ik heb bij FF7 Ruby Weapon verslagen dmv the knights of the round te gebruiken, maar toen ik hem eenmaal dood had kreeg ik geen experiencepointscherm te zien dus ik kreeg ook geen geld of het item desertrose waarvoor ik het deed. Toen hij dood was bleef ik gewoon staan in het gevechtsscherm maar er gebeurde niks dus rende ik maar weg begevement. Geen Ruby Weapon meer dus maar ook geen beloning dus. Kunnen jullie mij helpen? Klopt dit gewoon niet of moet ik nog wat anders doen om de desertrose te bemachtiggen? Alvast bedankt voor de hulp.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2001, 17:49
Diablos
Diablos is offline
dit klopt gewoon niet.. lijkt me een foutje in het spel
Oud 26-10-2001, 18:18
Sephiroth
Sephiroth is offline
Idd, desert rose krijg je altijd als je hem verslaat. Niet dat het veel boeid, aangezien je een golden chocobo krijgt in ruil voor een desert rose. (die je als het goed is al hebt)

Emerald Weapon is the one you want.
Oud 26-10-2001, 23:28
XCalibur
XCalibur is offline
Citaat:
Sephiroth schreef:
Idd, desert rose krijg je altijd als je hem verslaat. Niet dat het veel boeid, aangezien je een golden chocobo krijgt in ruil voor een desert rose. (die je als het goed is al hebt)

Emerald Weapon is the one you want.
Moet wel.. Hij zei toch dat hij KOTR heeft gebruikt!

Greetz XC
Oud 27-10-2001, 13:42
D@mien
D@mien is offline
en toch is ruby de moeilijkste weapon...Emerald is een watje....zeker met de underwater materia...oja...probeer Omega weapon uit FF8 es...nou DIE is moeilijk
Oud 27-10-2001, 17:03
Sephiroth
Sephiroth is offline
Ruby kan je eerst stunnen met Hades, en dan KotR erachter aan plakken met W-summon. Dan maakt hij ook geen counters met Ultima.
Voor de rest alleen maar mimic mimic mimic etc.

Emerald kan dus niet gestunned worden, en als je teveel materia equiped dan doet z'n Airetam Storm wel een lekkere 9999 schade tegen al je mannetjes. (wist ik eerst ook niet, ging hard op m'n muil iedere keer tot ik daar achter kwam)

Ze zijn allebij wel een uitdaging imo.
FF8 had tenminste nog hero potions en aura.

[Dit bericht is aangepast door Sephiroth (27-10-2001).]
Oud 28-10-2001, 13:07
Tidus Almasy
Tidus Almasy is offline
Oke bedankt voor de tips, maar een golden chocobo heb ik nog niet, daarom wilde ik hem ook verslaan. Lijkt me tof om een golden chocobo te hebben omdat ik dan op plekken kan komen waar ik nu helemaal niet komen kan. Je kunt geloof ik ook een golden chocobo kweken door ze te kruizen met elkaar en ze te voederen, hier ben ik al een eeuwigheid mee bezig maar ik heb nog steeds niet meer dan een gewone chocobo kunnen krijgen. Verder heb ik alles in het spel. Ik heb de materia dat je alle summons hebt alle magic en alle commands(emerald verslagen). Ik ben ook gigantisch sterk, m'n 3 teamleden hebben alle cutX4 materia en 9999 damage zodat ik na 3 moves 119988 damage heb gedaan. Emerald weapon heb ik dus ook zo kunnen verslaan zonder de underwater materia, ik weet niet eens hoe je hier aan komt(ik gellof door een item in te leveren maar ik weet niet waar ik die vinden kan). Zou het mischien kunnen dat je Ruby weapon niet met knights of the round mag verslaan? Dat ik daarom niks kreeg nadat ik hem had verslagen? Die summon heb ik namenlijk steeds gebruikt. Of komt het omdat ik eerst emerald en daarna ruby heb verslagen? Dat de computer er van uit gaat dat je eerst ruby verlaat en daarna pas emerald ofzo terwijl ik het andersom deed dat ik daarom niks kreeg? Lijkt me lariekoek maar ik weet het niet. Ik heb het spel niet opgeslagen nadat ik ruby had verslagen en niks kreeg maar ik voelde me wel genaaid, en ik heb niet zo'n zin om hetzelfde nog eens mee te maken nadat ik hem weer heb verslagen. Straks probeer ik het nog een keer zonder the knights of the round te gebruiken omdat ik dat MISCHIEN wel wat krijg en krijg ik weer niks. Dus weten jullie hier iets van? Harstikke bedankt.
P.S. Ik heb Omega uit FF8 ook verslagen, viel wel mee met holywars, heroes en lionheart attacks. Hij viel na 4 lionheart attacks in elkaar gellof ik(strengt was 255 max).
Met citaat reageren
Oud 28-10-2001, 13:26
D@mien
D@mien is offline
dat je nix kreeg was gewoon een foutje, want met KOTR mag je em gewoon verslaan......gewoon nog es proberen, dan mot et goed gaan...enne....die underwater materia krijg je door in Junion die vage skelet-boten (boot met een skelet dr op die met een roeispaan loopt te raggen) Die kan je vinden als je naar de Submarine-dock gaat en je in zo'n buis onderwater loopt...die gast moet je Morpen en dan krijg je een Item, die lever je bij et bekende mannetje in, en die geeft je de Underwater materia...
Oud 28-10-2001, 17:34
Tidus Almasy
Tidus Almasy is offline
thnx everyone!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten