Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*********SPOILER*********** Helemaal 't gevecht met Aribeth, en de "echte" badguy (kan zo even snel niet op de naam komen) was geen fuck aan. En mijn fighter was pas level 16. **********SPOILER************* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
!!! Cultuurbarbaar! ![]() Ik vind overigens beide RPG-soorten erg koel. Dus het kan best dat beide spellen je aantrekken (BG Serie en FF serie) |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als je veel wilt kunnen doen (met de omgeving, de keuze aan vaardigheden, vaardigheden combineren, etc) en veel tijd over hebt, dan raad ik je Divine Divinity aan.
Je zou eerst de demo kunnen downloaden (400 MB) om te zien of het wat is. De demo is ongeveer 5% van het hele spel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Wat betreft de topicstarter, The Elder Scrolls 3: Morrowind ligt bij de Free Record Shop voor ongeveer 9. Morrowind is echt verschrikkelijk goed en verslavend.
||
Citaat:
|
Als je voor ff-serie gaat --> ff 7 rulezzz
Anders kan je idd ook bij de oldskool terecht (Bahamut Lagoon is weer eens wat anders, gaat wel vervelen)! Diablo klonen vindt ik dan weer zuigen, probeer anders iets van Might and Magic (ik heb deel 1 jarenlang gespeeld ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Iets van Might and Magic (PC, als je graphics niet zo belangrijk vind).
De Wizardry serie is ook wel goed (PC, nog slechtere graphics, en moeilijker) Baldurs Gate (PC, maar die had je al uitgespeeld) Fallout (PC, dat rulet dus echt. Zeker als BG je trekt) Dungeon Siege (PC, je scheen diablo leuk te vinden? Leef je uit!) Neverwinter Nights (PC, mijn broer vind het leuk, ken het zelf niet) De "andere" RPG games (IE: de "japanse", console RPG's): Tales of Phantasia (SNES) Bahamut Lagoon (SNES, strategisch, doch snel vervelend) Star Ocean 2 (PS1, real time knokken) Legend of Dragoon (PS1, beetje saai vechtssysteem maar verhaal blijft boeien tot het einde) Final Fantasy 5, 6, 7, 8, 9, 10 (5,6 = SNES en PS1(?), 7,8,9 = PS1, 10 = PS2. Voor als je een goed verhaal belangrijk vind) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
och, alle FF's zijn koekje als je flink traint. Correctie, alle RPG's zijn koekje als je flink traint. Daar zijn het RPG's voor, duh :-S.
Persoonlijk vind ik FF7, 8, 9 en 10 allemaal ongeveer even moeilijk. Als je het "normaal" (dus alleen verhaal volgen en niet uitzonderlijk trainen of alle specials halen) speelt zijn alle FF eindbasen nog best lastig. Je kan wel klagen dat de boss van FFX te makkelijk is als je Aeons 50.000+ damage doen, maar dat is niet "valid". Savior Sephiroth ging ook met 1 omnislash dood (of was het nu 2 omnislashes en 1 knights of the round, anyway, hij ging in 1 beurt dood ;-)). Terwijl sephiroth de 1e keer dat ik het uitspeelde een nachtmerrie was. Irenicus (baldurs gate II) stelt ook geen klap voor als je met lvl 30+ characters vecht (kan volgens mij alleen als je ook throne of bhaal hebt). Dat maakt Irenicus nog echt niet makkelijk hoor ;-). Edit: SpellVouten Grrrr ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Damn, wat was dat een nachtmerrie. Maar des te mooier als je dan wint. Dan heb je pas een echte geweldige overwinning en dat voelt goed ![]() Eindbaas van FF8 deed ik in totaal ook bijna 2 uur over O_o |
![]() |
|
Omega weapon daar deed ik het langste over, tja ik had bij FFX Anime die deed 999999 damage ..dusz was niet meer veel aan. Maar ik vind de replay factor om ff een ultimate save game te maken heeft FFX niet, omdat het zo linear is ..Je mag niet meer over de world map lopen, vliegen, dusz zelf beslissen waar je heen gaat, etc dan vond ik zo jammer aan FFX, als ze dat hadde gedaan dan zou FFX toch wat meer waardering bij mij krijgen.
Dark Aeons zijn ook heel makkelijk ![]() ![]() Maar ja binnekort komt Front Mission 4 uit in Japan)Voor de kerst', miss ook in europa rond die tijd dan is er weer een leuke rpg!
||
![]() |
Citaat:
Uiteraard, als je eenmaal wat specials gevonden hebt dan veeg je de vloer aan met Ruby en Emerald weapon en gaat Sephiroth in 1 klap tegen de vlakte, maar de 1e keer is toch wel machtig. Zo ook bij FF8. Ik heb als ik mij goed herinner Ultimecia en Griever en alle mogelijke samensmeltingen van die twee verslagen met niets anders dan tripple meteor. Dat is nu al enkele jaren geleden maar ik weet het nog goed, elke meteoor deed +/- 750 damage. 3 uur inclusief einde bekijken heeft het me gekost. *zucht*, good old days. |
![]() |
|
Als je een beetje geld hebt en je houdt van online RPG's: Dark Age of Camelot is een erg goeie MMORPG! Ook erg uitgebreid en ze komen over een tijdje weer met een nieuwe expansion (de 2e echte expansion)...
Zorg wel dat je de US versie dan gaat spelen, want die hebben veel coolere servers om op te gamen (Role Play bijvoorbeeld)
||
Citaat:
||
Citaat:
Ooit random battles en experience building in een Zelda-game gezien? P.S. The Wind Waker is nog steeds uber-vet hoor. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
de beste games die ooit gemaakt zijn Verwijderd | 287 | 28-05-2008 15:35 | |
Games |
Leuke rpg's robbzooi | 43 | 22-02-2006 22:01 | |
Games |
[Next Gen Console's]Xbox 360, PS 3 en Revolution Jolt | 199 | 17-01-2006 14:42 | |
Games |
Online forum RPG's lestat080 | 4 | 08-12-2004 19:41 | |
Games |
RPG; welke is beter? NWN of elder scroll's 3? Verwijderd | 13 | 23-01-2003 20:01 | |
Games |
Met welk spel vind jij jezelf wel goed? Mr Stilo | 92 | 29-08-2002 20:31 |