Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Sterkte met je best doen, en het lukt je ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen die keuzes maken veranderen ook nog wel eens van gedachten teneinde te merken dat er geen weg terug is. Dat is vaak nog lulliger dan zelf gedumpt te worden, omdat je het dan zelf verneukt hebt. Het doet dus voor beide partijen gewoon pijn. Je bent aan elkaar gewend geraakt en nu de ander er ineens niet meer is, blijft er een gruwelijke leegte over. Zaak is deze weer te vullen, vaak door afleiding te zoeken en weer de dingen te doen die je voor haar ook deed. Na ja, in mijn geval is het vooral afleiding zoeken, want ik heb momenteel geen zin mijn Linux servers opnieuw in te richten en de hele dag te leren en programmacode te hacken *kan zich slecht concentreren en is te menselijk geworden* ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Programmeren is ook een liefde die je bezit, alleen zal een compiler het niet zo snel uitmaken ![]() Ghehe, ik ga slapen. Weltruste. |
![]() |
|
in ieder geval als je weet dat ze echt niet meer wil gaan hopen dat dat misschien toch nog wel gebeurt. want dan heb je kans dat je jezelf alleen maar pijn gaat doen
![]() voor de rest : inderdaad veel afleiding zoeken. Ga met vrienden leuke dingen doen, of ga onder een sport weet ik veel wat ![]() En probeer gewoon naar andere meiden te kijken, ook al gaat dat heel moeilijk... Net als door iemand anders werd gezegd : Tijd heelt alle wonden...
||
Citaat:
|
![]() |
Ik weet wel ongeveer hoe jij je voelt... Ik zit hier ook met een gebroken hart!
Ik kan afleiding zoeken wat ik wil, maar het lukt me niet. Ik denk werkelijk maar aan 1 ding. Ik ben niet te genieten, ik snauw naar iedereen. Leef op dit moment echt in m'n eigen wereldje, geloof ik. Maar ik probeer er gewoon achter te komen hoe dit allemaal zo heeft kunnen lopen enzo. Ik snap niet dat jouw vriendin na 20 maanden niet van je houdt! Bedoeld ze niet dat ze juist niet meer van je houdt? Maar dat die verliefdheid dus al wel in houden van is overgegaan, ooit? Ik moet het dus maar van de tijd hebben denk ik dan... |
![]() |
|
Afleiding werkt echt niet nee. Ben fillm verslaafd, maar elke DVD van me heeft wel een herinnering aan haar... en elk hoekje van m'n kamer, m'n kleding enz enz
Het is gewoon om van door te draaien... Heb ook het gevoel alsof dat niet lang meer duurt. Het voelt echt alsof ik het belangrijkste stukje uit m'n leven ben verloren... Ben een incomplete puzzel... Voelt afschuwelijk. Hoop dat ik hier ooit overheen zal komen... zucht |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() "De tijd heelt alle wonden"... Dat zal wel, maar ik heb geen zin om nog maanden met dit gevoel te zitten! |
![]() |
||
Citaat:
Vraag me echt af of liefde dat allemaal wel waard is... Een hele fijne tijd, maar het verdriet verpest het toch goed... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet ook hoe je je voelt (en met mij denk ik de rest van de wereldbevolking). Iedereen maakt dit jammer genoeg wel een keer mee. Tussen mij en m'n ex is het nu al iets meer dan 2 maanden uit, en nog blijf ik het ontzettend moeilijk vinden. Ik wil hem niet terug, want ik weet dat ik beter af ben zonder hem, maar alles doet me aan hem denken. We zijn 21 maanden samen geweest en we deden alles samen. Als ik afleiding probeer te zoeken, probeer ik weg te komen uit dit huis, maar ook buitenshuis doet alles me aan hem denken. We zijn immers overal wel eens met z'n tweeen geweest en ik heb overal wel mooie herinneringen aan. Het is moeilijk, maar ik weet ook dat het over zal gaan. Zoals al vrij snel in deze topic gezegd werd: de tijd heelt alle wonden. Er zijn nu ook heel wat dagen geweest dat ik helemaal niet aan hem gedacht heb, dus ik ga de goeie richting op. Mijn raad (ook voor Piccola): probeer niet te zwelgen in zelfmedelijden, raap jezelf op en ga weer dingen doen. Zelfmedelijden voelt op de korte termijn erg goed, maar helpt op de lange termijn helemaal niets. Als je steeds maar blijft zeggen dat je het zo moeilijk vindt, en dat je haar nooit zult kunnen vergeten, dan zal dat ook nooit lukken. Geloof in jezelf, weet dat je de wereld aan kunt, óók zonder haar. Je hebt toch eigenlijk geen partner nodig, om je leven te kunnen leiden? Het is jouw leven, jouw wereld draait om jou. Je bent niet meer afhankelijk.. dus ga je ook niet afhankelijk opstellen, want daar heeft niemand iets aan. Believe me, ik praat uit ervaring. Suc6, en realiseer je dat het wel even kan duren tot je erover heen bent. Dat mag ook, is helemaal niet erg. Ga je verdriet niet wegstoppen door extra vaak te gaan stappen, als je je daar niet lekker bij voelt. Leef het leven waar je je het lekkerst bij voelt...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe moet je slapen? Nebel | 23 | 04-04-2008 15:24 | |
Liefde & Relatie |
hoe voel jij je op relationeel gebied # 31 Verwijderd | 498 | 13-04-2006 19:34 | |
Liefde & Relatie |
Elke jongen 'spiegelen' aan je ex Knutselsmurfie | 18 | 08-05-2005 20:44 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me gebruikt en aan de kant gezet... duivelaartje | 81 | 10-07-2004 10:15 | |
Psychologie |
Gedichtje over mijn oom: PEDO! HelpMePlease | 111 | 27-06-2002 10:26 | |
Liefde & Relatie |
Iedere dag wakker worden en aan hem denken Koningin van de Nijl | 22 | 17-03-2002 09:40 |