Oud 24-10-2002, 22:00
D1984
D1984 is offline
Net hoor ik, na 20 maanden een mooie relatie te hebben, dat ze niet meer verliefd op me is...

Heb echt het gevoel alsof m'n hele wereld is ingestort en vraag me af hoe ik hier overheen moet komen.

Zijn er mensen met tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2002, 22:05
saxy girl
saxy girl is offline
der bestaat volgens mij geen remedie voor. om het cliché-achtig te zeggen: de tijd heelt alle wonden.

iedereen moet zijn manier vinden om der over te komen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 22:15
angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
saxy girl schreef:
der bestaat volgens mij geen remedie voor. om het cliché-achtig te zeggen: de tijd heelt alle wonden.

iedereen moet zijn manier vinden om der over te komen
Oud 24-10-2002, 22:17
D1984
D1984 is offline
Tja, de tijd heelt alle wonden, maar heb geen zin om nog lang zo door te moeten. Kan amper met m'n ogen knipperen ... Geen raad om het sneller te kunnen vergeten?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 22:28
Verwijderd
Afleiding zoeken .. veel afleiding zoeken.

Niet dat het direct zal helpen, maar je zit tenminste niet in een hoekje te kniezen, waardoor de gevoelens alleen maar erger worden (believe me, als je je puur met 1 ding bezighoudt, word je echt gek )..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 22:31
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
******** schreef:
Afleiding zoeken .. veel afleiding zoeken.

Niet dat het direct zal helpen, maar je zit tenminste niet in een hoekje te kniezen, waardoor de gevoelens alleen maar erger worden (believe me, als je je puur met 1 ding bezighoudt, word je echt gek )..
Ja precies!! Afleiding zal niet gelijk helpen nee, maar uiteindelijk vind je waarschijnlijk wel weer een draai in je leven, zonder haar.

heeeeel erg veel sterkte
Oud 24-10-2002, 22:32
D1984
D1984 is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:
maar uiteindelijk vind je waarschijnlijk wel weer een draai in je leven, zonder haar.
Dat wil ik juist niet... en daarom wordt het ook waarschijnlijk erg moeilijk om haar te vergeten
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 22:37
Verwijderd
Citaat:
D1984 schreef:
Dat wil ik juist niet.
Dat wil je niet nee, maar je moet wel. En ja, je zult je bitter leeg voelen en ja, je zal bij van alles steeds aan haar denken, maar uiteindelijk blijft er niets anders over dan doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 22:38
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
D1984 schreef:
Dat wil ik juist niet... en daarom wordt het ook waarschijnlijk erg moeilijk om haar te vergeten
Maar ja uiteindelijk MOET je wel... maar misschien is het makkelijk als je een paar weken verder bent en een beetje aan het idee gewend bent (voor zover dat dan mogelijk is). Denk er gewoon maar niet te veel aan, en zoek afleiding! Nog maals sterkte!
Oud 24-10-2002, 22:39
D1984
D1984 is offline
Weet je, het is gewoon moeilijk als het niet je eigen keuze is, maar je moet er inderdaad toch uiteindelijk eroverheen zien te komen.

Zal m'n best doen en bedankt voor jullie reacties.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 22:43
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
D1984 schreef:
Weet je, het is gewoon moeilijk als het niet je eigen keuze is, maar je moet er inderdaad toch uiteindelijk eroverheen zien te komen.

Zal m'n best doen en bedankt voor jullie reacties.
Ja logisch dat het je pijn doet, zeker omdat het niet je eigen keus is...

Sterkte met je best doen, en het lukt je
Oud 24-10-2002, 22:46
Verwijderd
Citaat:
D1984 schreef:
Het is sowieso moeilijk hoor.

Mensen die keuzes maken veranderen ook nog wel eens van gedachten teneinde te merken dat er geen weg terug is. Dat is vaak nog lulliger dan zelf gedumpt te worden, omdat je het dan zelf verneukt hebt.

Het doet dus voor beide partijen gewoon pijn. Je bent aan elkaar gewend geraakt en nu de ander er ineens niet meer is, blijft er een gruwelijke leegte over. Zaak is deze weer te vullen, vaak door afleiding te zoeken en weer de dingen te doen die je voor haar ook deed.

Na ja, in mijn geval is het vooral afleiding zoeken, want ik heb momenteel geen zin mijn Linux servers opnieuw in te richten en de hele dag te leren en programmacode te hacken *kan zich slecht concentreren en is te menselijk geworden*
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 22:50
D1984
D1984 is offline
Tja, kan me gelijk ook nergens meer op concentreren, da's het vervelendst.

Programmeren, m'n grote hobby, dat lukt zelfs nu niet... Ahh liefde, waarom zouden mensen er nog aan beginnen, wetend dat het zo kan eindigen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 22:53
GRRR
GRRR is offline
je moet zuipen. veel zuipen. feesten, 20 keren kotsen en half dood in slaap vallen. dan zul je merken dat het altijd erger kan.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 22:53
D1984
D1984 is offline
Sorry niet grappig...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 22:54
Verwijderd
Citaat:
D1984 schreef:
Programmeren, m'n grote hobby, dat lukt zelfs nu niet.
I know what you mean .. enkele maanden geleden was ik nog bezig met een eigen gepatchte versie voor het BSD Line Printer Control programma .. nu lukt het me amper simpele algoritmen te ontwerpen voor mijn studie.

Citaat:
Ahh liefde, waarom zouden mensen er nog aan beginnen, wetend dat het zo kan eindigen
Omdat alles om liefde draait

Programmeren is ook een liefde die je bezit, alleen zal een compiler het niet zo snel uitmaken

Ghehe, ik ga slapen. Weltruste.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 22:55
D1984
D1984 is offline
Welterusten,

enne ja, de compiler is me tot nu toe altijd trouw gebleven

Thnx voor je raad
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 22:55
GRRR
GRRR is offline
dat was ook niet grappig bedoeld. hielp mij in ieder geval. beter dan op je reet zitten en in je medelijden gaan rondwoelen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 02:13
LiL-Ind0w
LiL-Ind0w is offline
in ieder geval als je weet dat ze echt niet meer wil gaan hopen dat dat misschien toch nog wel gebeurt. want dan heb je kans dat je jezelf alleen maar pijn gaat doen
voor de rest : inderdaad veel afleiding zoeken. Ga met vrienden leuke dingen doen, of ga onder een sport weet ik veel wat
En probeer gewoon naar andere meiden te kijken, ook al gaat dat heel moeilijk...
Net als door iemand anders werd gezegd : Tijd heelt alle wonden...
Oud 25-10-2002, 11:24
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
D1984 schreef:
Net hoor ik, na 20 maanden een mooie relatie te hebben, dat ze niet meer verliefd op me is...
Waarom moet de relatie dan stop gezet worden als ze niet meer verliefd op je is?
Oud 25-10-2002, 11:29
D1984
D1984 is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Waarom moet de relatie dan stop gezet worden als ze niet meer verliefd op je is?
Nou als ze niet meer verliefd is houdt een relatie toch op?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 11:34
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
D1984 schreef:
Nou als ze niet meer verliefd is houdt een relatie toch op?
Dus jou ouders (er vanuit gaan dat ze nog steeds bijelkaar zijn) zijn ook nog steeds verliefd
Oud 25-10-2002, 11:35
D1984
D1984 is offline
Ik weet wat jij bedoelt, en ik geef je 100% gelijk. Verliefdheid wordt vervangen door nog iets mooiers.

Maar dat kan ik haar niet aan haar verstand brengen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 12:24
Tactic
Tactic is offline
Blijkbaar was zij nog niet klaar voor echt 'houden van...'

Iets wat denk ik nog mooier is dan verliefdheid...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 12:25
D1984
D1984 is offline
Citaat:
Tactic schreef:
Blijkbaar was zij nog niet klaar voor echt 'houden van...'

Iets wat denk ik nog mooier is dan verliefdheid...
is zeker mooier... jammer alleen dat ik 20 maanden lang dacht dat ze dat wel was...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2002, 12:59
Piccola
Piccola is offline
Ik weet wel ongeveer hoe jij je voelt... Ik zit hier ook met een gebroken hart!

Ik kan afleiding zoeken wat ik wil, maar het lukt me niet. Ik denk werkelijk maar aan 1 ding. Ik ben niet te genieten, ik snauw naar iedereen. Leef op dit moment echt in m'n eigen wereldje, geloof ik. Maar ik probeer er gewoon achter te komen hoe dit allemaal zo heeft kunnen lopen enzo.

Ik snap niet dat jouw vriendin na 20 maanden niet van je houdt! Bedoeld ze niet dat ze juist niet meer van je houdt? Maar dat die verliefdheid dus al wel in houden van is overgegaan, ooit?

Ik moet het dus maar van de tijd hebben denk ik dan...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 13:02
D1984
D1984 is offline
Afleiding werkt echt niet nee. Ben fillm verslaafd, maar elke DVD van me heeft wel een herinnering aan haar... en elk hoekje van m'n kamer, m'n kleding enz enz

Het is gewoon om van door te draaien... Heb ook het gevoel alsof dat niet lang meer duurt.

Het voelt echt alsof ik het belangrijkste stukje uit m'n leven ben verloren... Ben een incomplete puzzel... Voelt afschuwelijk.

Hoop dat ik hier ooit overheen zal komen... zucht
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 13:24
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
D1984 schreef:
Het voelt echt alsof ik het belangrijkste stukje uit m'n leven ben verloren... Ben een incomplete puzzel... Voelt afschuwelijk.
Ik begrijp je helemaal...

"De tijd heelt alle wonden"... Dat zal wel, maar ik heb geen zin om nog maanden met dit gevoel te zitten!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 13:25
D1984
D1984 is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Ik begrijp je helemaal...

"De tijd heelt alle wonden"... Dat zal wel, maar ik heb geen zin om nog maanden met dit gevoel te zitten!
Begrijp precies wat je bedoelt... Ben sinds vrijdag nu al ruim 5 kilo afgevallen, krijg geen eten naar binnen, zelfs amper drinken en voel me echt klote... minutenlang kokhalzen enz....

Vraag me echt af of liefde dat allemaal wel waard is... Een hele fijne tijd, maar het verdriet verpest het toch goed...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 13:28
D1984
D1984 is offline
Zelfs afgelopen nacht niet geslapen... Lukt gewoon niet door het verdriet... Liefde is echt vreselijk...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 14:12
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
D1984 schreef:
Zelfs afgelopen nacht niet geslapen... Lukt gewoon niet door het verdriet... Liefde is echt vreselijk...
Nee, liefde is iets moois. Maar als die liefde voor 1 van de 2 over is, dan voelt dat vreselijk. Dat wil dus niet zeggen dat liefde iets vreselijks is..

Ik weet ook hoe je je voelt (en met mij denk ik de rest van de wereldbevolking). Iedereen maakt dit jammer genoeg wel een keer mee. Tussen mij en m'n ex is het nu al iets meer dan 2 maanden uit, en nog blijf ik het ontzettend moeilijk vinden. Ik wil hem niet terug, want ik weet dat ik beter af ben zonder hem, maar alles doet me aan hem denken. We zijn 21 maanden samen geweest en we deden alles samen. Als ik afleiding probeer te zoeken, probeer ik weg te komen uit dit huis, maar ook buitenshuis doet alles me aan hem denken. We zijn immers overal wel eens met z'n tweeen geweest en ik heb overal wel mooie herinneringen aan. Het is moeilijk, maar ik weet ook dat het over zal gaan. Zoals al vrij snel in deze topic gezegd werd: de tijd heelt alle wonden. Er zijn nu ook heel wat dagen geweest dat ik helemaal niet aan hem gedacht heb, dus ik ga de goeie richting op.

Mijn raad (ook voor Piccola): probeer niet te zwelgen in zelfmedelijden, raap jezelf op en ga weer dingen doen. Zelfmedelijden voelt op de korte termijn erg goed, maar helpt op de lange termijn helemaal niets. Als je steeds maar blijft zeggen dat je het zo moeilijk vindt, en dat je haar nooit zult kunnen vergeten, dan zal dat ook nooit lukken. Geloof in jezelf, weet dat je de wereld aan kunt, óók zonder haar. Je hebt toch eigenlijk geen partner nodig, om je leven te kunnen leiden? Het is jouw leven, jouw wereld draait om jou. Je bent niet meer afhankelijk.. dus ga je ook niet afhankelijk opstellen, want daar heeft niemand iets aan. Believe me, ik praat uit ervaring.

Suc6, en realiseer je dat het wel even kan duren tot je erover heen bent. Dat mag ook, is helemaal niet erg. Ga je verdriet niet wegstoppen door extra vaak te gaan stappen, als je je daar niet lekker bij voelt. Leef het leven waar je je het lekkerst bij voelt...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten