![]() |
||
Citaat:
![]() UHM afknappers... als een jongen niet kan zoenen.. Ik had eens een x een one night stand en die jongen kon voor geen meter zoenen.. naja dan is de lol er ook een beetje vanaf ![]() En als hij een kleine piemeltje heeft ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ohja de number one afknapper: als een meisje zo dronken is dat ze nauwelijks meer kan staan en vervolgens probeert een willekeurige jongen te zoenen...kom je nogal eens tegen in discotheken...echt LoL als je dat ziet gebeuren, vooral als die kerel daarna ondergekotst wordt ofzo
![]() |
![]() |
|
Nou ik vind een enorme boomstam inderdaad wel een beetje intimiderend. Zeker aan het begin. Hoewel intimiderend misschien niet het goeie woord is, maar je kan er wel van schrikken. Hihihi.
|
![]() |
ik knap echt af op een jongen die zich echt niet verzorgt...
ik knap ook af op jongens die neit kunnen zoenen.. knap ook af op jongens die meteen sex willen dan heb ik zo iets van ga naar de wallen of zo.... ik knap ook af op jongens die heel aardig doen en als anderen der bij zijn afstandelijk .... dan hoeft het van mij niet.... ik knap ook af op jongens die zich zelf de helledag afzeiken daar wordt ik echt gek van kan ik echt niet tegen ik knap ook af op jognens die altijd stownd zijn.... vind ik niet fijn ik wil een jongen zijn echte ik ook kennen
|
ik knap af op meisjes die stomd oen , zoals
jUh achter elke woord ( ook als ze praten) snel zoenen , dats echt crap op 1e date al zoenen , ook fokking crap nie tkunnen zoenen , lame ![]() wel sex willen maar zich schamen om uit te kleden voor mij ( ik ben dan al naked) alleen maar sex willen nie tgebeft willen worden willen pijpen ![]()
|
Eindelijk heb je het zover gekregen dat je boven op haar mag verkassen. Langzaam trek je al dr kleren uit.. Je zoent haar op haar mond en in haar nek, je hebt het DUIDELIJK naar je zin. Je gaat met je mond steeds iets verder naar beneden, trekt haar slipje uit en..
.. staart in een afgruwelijk oerwoud. Kortom, haar onder het hoofd is een VETTE afknapper voor mij.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
kaal wil niet want scheren is kut dus hou het op streepje kut voor jullie...verbalviolence:
jij een meisje beffen is hetzelfde als zij jou pijpen. Jij vindt pijpen niet tof, zij beffen niet... same thing. Niet gaan oordelen want je veroordeeld meteen jezelf. Ikzelf knap af op roken maar vnl drugs (blowen, acid shrooms.. alles) en drinken. Geen smaak qua kleren of echte modepopjes... nee... niet geweldig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zelf knap niet af op een lichaamsdeel, maar als een meisje heel verlegen is vind ik dat klote. Ze moet gewoon spontaan zijn en tegen je aan kunnen lullen. En natuurlijk na 5 minuten al met je naar bed willen ![]()
|
![]() |
Ik knap heel erg af op roken en drugs. Als een meisje rookt of drugs gebruikt, dan is die voor mij gelijk afgeschreven.
Peircings vind ik ook niet leuk, en oorbellen ook niet (in mindere mate dan). Meisje moet zichzelf ook niet veel opmaken enzo. Optioneel, wenselijk: Beetje gespierd lichaam, moet geen watje zijn. Ook een beetje lang als het kan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
roken/blowen
ken heel (heel heel heel heel heeeeeeel) leuk meisje, ze was gestopt met roken, maar laatst is ze weer begonnen en nu blowt ze ook nog. is eigelijk helemaal nix voor haar, staat haar niet. volgens mij doet ze het omdat vrienden dat doen. jah, daar knapte ik erg op af.. ![]() |
![]() |
|
dat als hij klaarkomt meteen gaat slapen!
en nog meer natuurlijk : - uit zijn bek stinken - niet fijn ruiken - een ontzettend dikke buik tussen mij en hem : ![]() ![]() verlegen vind ik trouwens juist ontzettend lief ook al ben ik meestal niet degene die de eerste stap zet ![]()
|
![]() |
![]() Ik vind het erg vies als vrouwen meteen beginnen te zoenen met de mond open, inplaats van even kennis te maken met een paar kusjes! Verder hoef ik de ribben niet te kunnen tellen! En vrouwen... vinden jullie nou dat mannen ook moeten scheren (oksels, schaamhaar, borsthaar evt.)?5
||
Citaat:
![]() ![]() misschien moeten vrouwen maar ook gewoon meer 'werken' in bed, dat scheelt denk ik, dat ze ook moe zijn, das t lekkerste, als je allebei gewoon doodop bent daarna... mijn mening.. lala, eln
Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 19:06. |
![]() |
||
Citaat:
Wat kleding betreft, dat mag een meisje zelf weten zolang het maar vlot en niet te extreem is (gothic & alto kleding enzo, houd ik niet van) Piercings zijn heel leuk zolang ze maar niet op vreemde plekken zitten. Navelpiercing is best ok ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
(Kortzichtigheid, piercings m.u.v. één paar oorbellen, tattoo's, van die brede heupriemen, LPF-stemmend, té conformistisch)
[edit - volgens mij is dat niet het soort afknappers was op Seks hoort... ![]() Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 21:18. |
![]() |
|
![]() |
Oh ja, en ik hoef ook geen vent die veel drinkt of harddrugs gebruikt. Liever ook geen roker, maar dat kan er evt. nog mee door.
Verder knap ik waanzinnig af op platte bruine buikjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afknapper?? robert222 | 7 | 07-10-2012 17:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes een must/afknapper bij jongens? Verwijderd | 95 | 23-09-2012 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Afknapper bij de dames? Juda[NL] | 93 | 09-09-2005 21:12 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed Verwijderd | 63 | 07-01-2004 12:50 | |
Liefde & Relatie |
afknapper? Fleurop | 17 | 06-07-2003 13:56 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed??? Kupu | 34 | 28-03-2002 20:53 |