Oud 30-03-2002, 16:00
tacidvs
tacidvs is offline
Wie weet er nog leuk tactics voor Starcraft-BW? Ik had laatst toch een mooie bedacht en hij werkte ook nog! Drop als Zerg zijnde lurkers achter de harvest van een terran, nadat je in een blitz zijn comsat hebt gemold met guardians. (Speel helaas tegen pc, mijn lieve rekenmachine is niet snel genoeg voor de battlenet.)
Oud 30-03-2002, 18:58
-Octavius-
-Octavius- is offline
Nou 1 tactiek..? das onzin, je hebt natuurlijk vele technieken maar ik gebruik deze:
Terran: Snel veel SCV's , dan academy en Marines --> rushen met medic's en stimpak van marines...
Zerg: Snel veel Drone's een Spawning pool, een tweede hatchery en dan massaal zerglingz bouwen --> aanvallen met zerglingz en mischien hydra + 4 lurkers..
Protoss: Snel veel Probe's, 2 pylons --> 2 gateways, en dan zealots, een cybernetic core bouwen, en dan met 6 dragoons en 10 zealots aanvallen.. (werkt niet tegen terran BTW)
Oud 31-03-2002, 11:47
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:
Van alles en nog wat
Dit bedoelde ik niet. Wat ik wel bedoelde was leuke geintjes, gewoon dingen die eigelijk te simpel zijn om te mogen werken.
Oud 31-03-2002, 13:55
-Octavius-
-Octavius- is offline
Ohw op die fiets (sorry was iets te enthousiast)... ff nadenken..!
Oud 01-04-2002, 11:24
The Iceman
The Iceman is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Wie weet er nog leuk tactics voor Starcraft-BW? Ik had laatst toch een mooie bedacht en hij werkte ook nog! Drop als Zerg zijnde lurkers achter de harvest van een terran, nadat je in een blitz zijn comsat hebt gemold met guardians. (Speel helaas tegen pc, mijn lieve rekenmachine is niet snel genoeg voor de battlenet.)

Moet je maar eens proberen op battle.net, dan ga je er zo aan. Pc is nl super ez en achterlijk.

Maar allez, geintjes? Val Pc command center/nexus/hatch aan met 1 van je werkertjes. De pc zijn werkertjes zullen dan op jouw ventje afkomen, loop weg met jouw ventje en zorg dat de pc je blijft achtervolgen. Bouw ondertussen wat 'echte' ventjes en val de pc aan.
Oh en btw, de pc speelt vals, probeer er maar eens offensive cannons bij te doen.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:46
tacidvs
tacidvs is offline
Heb geloof ik een slecht systeempje, Bnet gaat niet. Dat trucje kende ik al. Maar goed, pc speelt wel vals inderdaad. Gooi de black sheep wall eens aan, zie je hoe die queens weten hoe te parasiten.
Oud 02-04-2002, 12:33
Verwijderd
Zerg:
Pushen met lurkers

Blijven aanvallen met zerglings

Droppen op spicevelden

defilers + zerglings (voor extra mana) en dan dark swarm met ultralisks eronder

Protos:
1 van zijn peons mindcontrollen en dan een andere basis opbouwen en hem zijn kont schoppen met 2x zoveel units als hem

Terran:
Siegen

Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 14:20
tacidvs
tacidvs is offline
Ok, bedankt, ex-duner, ex-war2'er.
Oud 03-04-2002, 14:42
Verwijderd
rushen sux

dat getuigt van een lage creativiteit...
het is veel leuker om een tegenstander te vernederen met minder units (mogen best hele sterke zijn) en het gebruik van 'geavanceerde tactieken'

rushen is iets wat iedereen kan..
gewoon klikkerdeklikkerdeklikliklik *scroll* (attack)*klik*

[Dit bericht is aangepast door Havock (03-04-2002).]
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 11:02
tacidvs
tacidvs is offline
@Havock, wat vind jij dan leuk?

Protoss devouren is ook zo leuk, helemaal als je zelf Protoss bent en ook een science vessel hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten