Oud 01-10-2002, 12:42
***sweetheart***
***sweetheart*** is offline
hallo allemaal,

Ik ben dus 3 jaar geleden mijn tweelingzus kwijtgeraakt zonder dat ik afscheid van haar kon nemen. Ik ga nu eind oktober met mijn moeder naar een beurs en daar kun je bijv hand laten lezen en er zijn ook mensen die zeg maar met overledenen praten. Dan geef je ze een foto en dan zien ze daar allemaal beelden bij, of het goed met haar gaat enz.

Mijn vraag: heeft iemand ervaring met zoiets? mij lijkt het namelijk best eng en ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten

xxx
-sweetheart
Oud 01-10-2002, 12:57
Verwijderd
Ik zou er maar niet teveel bij voorstellen. Heel veel (zo niet alle) media zijn charlatans, en ze gebruiken jullie verdriet om eraan te verdienen. Het kan een positief of negatief effect op je hebben, maar de kans is groot dat ze je naar de mond praten en je precies vertellen wat je wilt horen...
Oud 01-10-2002, 13:52
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
***sweetheart*** schreef:
hallo allemaal,

Ik ben dus 3 jaar geleden mijn tweelingzus kwijtgeraakt zonder dat ik afscheid van haar kon nemen. Ik ga nu eind oktober met mijn moeder naar een beurs en daar kun je bijv hand laten lezen en er zijn ook mensen die zeg maar met overledenen praten. Dan geef je ze een foto en dan zien ze daar allemaal beelden bij, of het goed met haar gaat enz.

Mijn vraag: heeft iemand ervaring met zoiets? mij lijkt het namelijk best eng en ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten

xxx
-sweetheart
uhm succes alvast als je het gaat doen. IK weet niet in hoeverre die mensen geen 'kwakzalvers' zijn (om het zo maar even te noemen), maar als ze het echt kunnen heeft het nog geen garantie dat het net op dat moment ook gaat lukken. Ik bedoel jou zus moet er ook wel zin in hebben. Verder poeh. Ik weet niet, het lijkt mij eigenlijk niet zo eng. maja succes
Oud 01-10-2002, 15:24
eendje47
eendje47 is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
[het lijkt mij eigenlijk niet zo eng.[/B]
mij wel........

nog sterkte met je zus

kwaaaaak
Oud 01-10-2002, 20:27
Severus
Severus is offline
Je zei dat je naar een beurs gaat waar je o.a. ook je hand kan laten lezen. Waar is die beurs dan, en wanneer? Want dan zou ik er ook wel naar toe willen gaan, ik wil al heel lang eens naar een waarzegster. Want mijn moeder is vroeger naar een waarzegster geweest en die heeft dingen verteld die bijna allemaal zijn uitgekomen!

Ripper
Oud 01-10-2002, 20:54
***sweetheart***
***sweetheart*** is offline
nijmegen, 27 okt
Oud 08-10-2002, 12:49
Saraï_h
Saraï_h is offline
kben ook wel is op een beurs geweest waar een man die dingen deed. Het was heel echt, en sommige mensen gingen huilen.

Zelf denk ik niet dat er veel goeds op die beurzen zit.. dr zitten veel zwaar geschifte mensen bij, die leven van een uitkering en op die manier wat geld willen bijverdienen..

dus pas op wat je doet. en hecht er niet te gauw teveel waarde aan zou k zeggen..
Oud 08-10-2002, 15:09
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Het is simpel om er achter te komen of ze liegen
Ga naar die medium toe, kijk em recht in z'n/haar ogen en vraag "Spreekt u de waarheid of verzint u maar wat"
Kijk dan hoe diegene reageert, je kan het dan wel aanvoelen of ze je naaien of niet.
Oud 08-10-2002, 20:37
Starfish
Starfish is offline
Hee mensen, ik ken mensen die het echt kunnen, maar op zo'n beurs weet ik ook niet of het allemaal wel 'echt' is. Ik zou gewoon in het telefoonboek zoeken naar mensen die het echt kunnen en erkend zijn zalk maar zeggen (die een opleiding hebben gevolgd), als je het echt graag wil weten. Succes!
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten