![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het geval is alleen dat datgene wat die lust drijft kan verschillen tussen liefde of pure geilheid. Ikzelf denk eigelijk dat lust uit 100% pure liefde niet mogelijk is, en alleen maar bestaan in een romantische utopie. Dus Tom, laat je drijven door de liefde en geniet van het bedrijven van de sex, ook al komt daar enigszins niet meer dan normale en niet te vermijden geiligheid bij kijken. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ja dat gevoel ken ik heel goed.. dan wil ik m alleen maar voelen, met me ogen dicht.. en héél dicht bij hem zijn, en alles langzaam aan .. heerlijk ![]() Chanel
|
Verwijderd
|
Het is dat ik bang ben mijn beeld van iemand te verliezen door of tijdens sex. Als ik vrij met iemand terwijl ik niet verliefd op diegene ben dan heb ik daar achteraf altijd een schuldgevoel over. Dit heb ik sowiezo vaak tijdens sex, omdat ik dan het gevoel heb dat ik me teveel heb laten gaan.
De volgende keer dat het er van komt zal ik me dus veel meer terugtrekken, of veel meer de nadruk leggen op romantiek. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|