Advertentie | |
|
![]() |
|
Xenobia, prog-metal/rock bandje uit zoetermeer - muzikaal erg goed! Zijn wel redelijk serieus geloof ik. De drummer speelt ook nog in tig andere bands o.a. in BaggaBownz en Maxville. Heb de site voor ze gemaakt btw
![]() En Smogus volg ik al zo'n 1,5 jaar; ze zijn een beetje standaard numetal, volgens mij worden ze ook 'n beetje arrogant en de teksten slaan nergens op, maar ze zijn live lekker energiek en strak ![]()
||
Citaat:
Ze hebben laatst een demo-cd opgenomen, en ze zijn altijd op zoek naar nieuwe optredens. Ze hebben tot nu toe al een aantal keer opgetreden, waaronder een keer in het voorpgrogramma van Neuk. Ze blijven aan de lopende band nieuwe nummers schrijven, en die worden ook steeds beter. ![]() askforbob.tk (waar ook 2 mp3'tjes staan ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 03-10-2002 om 15:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wanneer spelen ze weer? |
![]() |
|
Xystus zijn vrienden die Power Metal maken... zijn momenteel met een album bezig, al erg serieus bezig...
![]() hieronder wat minder serieus ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Her Enchantment, die daar ook was, heeft nu ook in eens een album uitgebracht.. Ik ga maar eens beginnen met handtekeningen vragen aan alle onbekende bandjes die ik live zie ![]() Ehm, wat support ik.. Oe, ja. BukHeD! www.bukhed.com ![]() is een vriendenbandje wat een kruizing tussen trash en nu-metal maakt.. Ik weet ook niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar dit blijft de beste beschrijving. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
type of girl...
is wel klein btje bekend maar niet zo erg... is op dit forum duidelijk te merken link naar TOG topic |
![]() |
|
![]() |
Oew, en euhw.. Victim ook
![]() En sinds ik ze live had gezien in Ossendrecht ben ik ook wel een btje fan geworden van the barnhouse effect.. = hardcore band dacht ik ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wauw die gozer was knap btw ![]()
|
Cassady [Chick-poppunk - Groningen]
Sacred Life [Christelijke Poppunk - Hattem] Prednisons [Punk 'n Roll - Assen] Anti-Soma [Politieke punkrock - Hoogeveen] Corvus [Crossover metal - Groningen] Playroll [Poppunk] ![]()
Laatst gewijzigd op 04-10-2002 om 11:51. |
![]() |
|
Verwijderd
|
[promogirl]
Oil natuurlijk ![]() komen uit r'dam + a'dam, zijn al best wel lang bezig, al best bekend ook. Positieve cd recensies in de Aardschok, Fret, Oor, live xs... Getroured met/voorporgramma van o.a. Therapy?, The int. noise conspiracy, JR Ewing, Pretty Girls make graves, Danko Jones, Deluge, Face Tomorrow, Rollins Band, 59 times the pain,The locust, Hot Water Music, Uppercut e.v.a. touren ook veel door europa. [/promogirl] |
![]() |
|
uhm...
uit wijchen: Defind, uhm grungeachtig numetal bandje ofzow... Wel redelijk serieus, nog niet echt grotere optredens ofzow... site weet birthmark vast wel.... uit nijmegen: Disme, punkerig bandje... heel leuk live, boel leuke liedjes... www.disme.net uit Uden en omgeving: Sandwedged, punkerig bandje, heel leuk, nog niet zo heel veel eigen nummers alleen ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Grape...grunge/rock band met stem die lijkt op die van de zanger van pearl jam....heel koel bandje
![]() www.grape2rock.com |
![]() |
|
Last Crewsaders.. die maken hiphop en ze zijn zeer goed. Ow en Evenwicht (ook hiphop), die komen uit Limburg. Daar zit een vriend van mij in.
|
Ik ben helemaal gek van Disabuse, een band die oorspronkelijk uit de buurt van Eibergen (ong. 20 km onder Enschede) komt. Het is al een 'oude' band van de jaren tachtig en was toen binnen de underground hardcore scene redelijk populair. Nadat de band een tijd op een laag pitje heeft gestaan, is het weer helemaal terug, met veel 'nieuwe' bandleden. Ze hebben een tijdje terug ook een paar clips gehad op TMF (bij Wet & Wild). Nouja, eigenlijk moet je ze wel een x gaan bekijken want ze komen vast ook wel 's een keer bij een geïnteresseerde in de buurt.
![]() ![]() 30.APR.2003 LOLLIEPOP - GROENLO OPEN AIR DISABUSE + (moet je eigenlijk wel komen ![]() ![]() 22.MRT.2003 PLATTE ZOAL - MAASTRICHT EUROPEAN HC - PARTY DISABUSE + 05.OCT.2002 METROPOOL - HENGELO DISABUSE + KUDRA MATA 04.OCT.2002 DE GLOPPE - LEEUWARDEN DISABUSE + ...
Laatst gewijzigd op 04-10-2002 om 20:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() heb je ze al eens gehoord? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||