![]() |
|
Verwijderd
|
He misschien is een trap of iets dergelijks in je ballen wel net zo pijnlijk als bij meisjes een elleboogstoot of iets dergelijks op hun borsten. Want dat kan daarom ook echt PIJNNNN doen.
En nou zullen de mannen wel zeggen van: nee dat bij ons doet veel meer pijn, nou, wij zijn gewoon veel minder kleinzerig dan (oke dat was een geintje) ![]() Maar ik weet het dus niet, maar een flink harde stamp op je borst(en) is ook echt allesbehalve aangenaam ![]() |
![]() |
|
![]() |
Een vriend van me:
We waren rugby aant spelen met een hele groep, trekken duwen tackelen,... Ineens pakt iemand hem recht in zijn kruis. Hij was razend en wilde achter die gast achteraan gaan, maar stuikte gewoon ineen na enkele meters. Tja, echt wel de zwakke plek hoor (meisjes aub geen misbruik van maken ![]() elke jongen heeft zoiets weleens meegemaakt
|
Tja nog iets grappigs, 't is al weer 4 jaar geleden maar het was echt ontzettend pijnlijk. Een stelletje kl**tz*kk*n die dachten grappig te zijn door me in de bosjes te fietsen. En ik vloog dus vlamhard op m'n stuur. Bloeden, niet normaal... En pijn. Pfff, wil je echt niet meemaken.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar misschien wel een goede tip voor de anderen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Enne ik heb n keer een jongen in zn ballen geschopt toen hij erg vervelend was.. hij had een tijd daarvoor al een keer een rib bij mij gekneusd.. en vervolgend heeft ie later nog eens mn navelpiercing uitgescheurd.. we doen elkaar echt pijn.. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ballen trappen Student1996 | 16 | 20-12-2016 10:34 | |
Games |
balletje/balletje Gatara | 20 | 15-02-2004 14:52 | |
Seksualiteit |
Iemand die nog weet wat ballen zijn? Upke | 41 | 05-06-2003 18:49 | |